До: Какво да мушна под капака
draganrp , aз лично питах защото карам Балено с този вдигател... (G13BB)
При нас в Балено 1.3 (86 коня) и 1.6 (98коня) скоростната кутия , каретата диференцияла полуоските и тн.. са напълно идентични... дори ако 2-та мотора са произведени по едно и също време са с Дензо контролер.... (предполагам че има само софтуерна разлика)
Разликата при Балено 1.8 (което е 121 катъра) е вътре в ск. кутия , и вече има разлика в п-у оските , както и в каретата..... (само за справка , 1.8 мотора е отново с алуминиев блок и 16 клапана... но е с верига и 2-а разпределително вала) при него трябва да се внимава за качеството на свещите защото горят крайните транзистори в ECU-то , това е смятано за едно от най големите слабости на Хитачи контролера (разбирасе в комбинация с пословичните дебитомери)
Та , ако някой е попадал на софтуер за менъжмент на горивните таблици на Дензо контролера (K line портокол) нека сподели.... това бе причината да питам за тунинг на въпросния двигател.... разбирасе изтегляне на ограничителя на 7500 оборота също би било полезно..
draganrp , aз лично питах защото карам Балено с този вдигател... (G13BB)
При нас в Балено 1.3 (86 коня) и 1.6 (98коня) скоростната кутия , каретата диференцияла полуоските и тн.. са напълно идентични... дори ако 2-та мотора са произведени по едно и също време са с Дензо контролер.... (предполагам че има само софтуерна разлика)
Разликата при Балено 1.8 (което е 121 катъра) е вътре в ск. кутия , и вече има разлика в п-у оските , както и в каретата..... (само за справка , 1.8 мотора е отново с алуминиев блок и 16 клапана... но е с верига и 2-а разпределително вала) при него трябва да се внимава за качеството на свещите защото горят крайните транзистори в ECU-то , това е смятано за едно от най големите слабости на Хитачи контролера (разбирасе в комбинация с пословичните дебитомери)
Та , ако някой е попадал на софтуер за менъжмент на горивните таблици на Дензо контролера (K line портокол) нека сподели.... това бе причината да питам за тунинг на въпросния двигател.... разбирасе изтегляне на ограничителя на 7500 оборота също би било полезно..
Коментар