Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

    Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
    Какво стана?
    Мина вече повече от месец, а развитие на темата никакво
    Има ли някакви впечатления вече? На всички ни е много интересно
    Първоначално публикуван от kolonal Преглед на мнение
    Давай снимки, че ще те глобяваме бири.
    Първоначално публикуван от nikito776 Преглед на мнение
    Ъхъ,и с мляко
    Добре, добре.
    Поради повишеният интерес на многоуважаемата публика слагам малко снимки в по-неугледен вид, но надявам се да заситят, поне за малко, разбираемото любопитство.
    Пак казвам, информационно затъмнение няма и няма да има, просто времето е кът.

    Та да се върнем на темата.
    По време на монтажа при Боби и Миро протичаха редовни консултации и се взимаха решения по възникнали въпроси, и в крайна сметка крайния резултат на мен ми хареса и мисля, че стана добре всичко. Боби също е снимал нещо по време на монтажа, но още не съм взел снимките.

    Днес набързо нащтраках малко снимки, въпреки лошото време и леда, но надявам се, че не искате да се стопи снега и тогава да снимам.


    Както се вижда от следващата снимка, гредата на кормилния демпфер е удължена, поради по-широката рама на V6. Между другото тази греда усилва допълнително предния мост.


    Снимка и от задната страна. Вижда се, че разположението на амортисьорчето е много добро и е защитено добре.


    Въпреки първоначалните притеснения, че предните носачи могат и да не станат, те станаха.
    Все пак се наложи да се смени стабилизиращата щанга със щанга от Витара 1.6, поради различното разположение на отворите на биелетките в новите носачи.
    Взеха се и нови шарнирни болтове от Витара 1.6, защото в кита не бяха включени.


    Подложките на предните амортисьори.


    Ето и изглед отстрани.


    Реглажа на предницата, благодарение на монтираните екцентрични болтове стана добре.
    Това е засега относно монтажа на 3'' лифт на Витара V6. След около 500 км следва притягане на всички гайки и отново реглаж на предницата.
    ... to be continued

    Коментар


    • mitlenko
      mitlenko коментира
      Редактиране на коментар
      Здравей колега, сиг вече си се разделил с въпросната Витара, но ако е възможно да ми дадеш малко инфо относно този кормилен демпфер ,който си монтирал- най-силно ме интересува дали има изобщо ефект от монтажа и съответно кажи положителната промяна ? Ще съм благодарен , Поздрави

  • #32
    До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

    Първоначално публикуван от Ivich Преглед на мнение
    Има, има.
    Suzuki-то вече е при мен, но поради служебни ангажименти все не мога да отделя време за снимки.

    Честно да си кажа, чак днес намерих време да я покарам. Показах я на Дидо (redair) и той много хареса крайния резултат.
    Да определено сузукито е СУПЕР
    возихме се по едно черно пътче около моята работа през полето, витарата се държеше стегнато без да се мята и удря на тампони и поддържаше с лекота 40 - 50 км/ч. невъзможни за стандартното окачване, новият демфер определено си каза думата. С моето сузуки съм минавал доста пъти от там и разликата е голяма в полза на Кламинито. Покатерихме я на една бабуна и витарата показа завидни ходове.
    LZ1RED

    Коментар


    • #33
      До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

      Първоначално публикуван от Ivich Преглед на мнение
      Добре, добре.
      Поради повишеният интерес на многоуважаемата публика слагам малко снимки в по-неугледен вид, но надявам се да заситят, поне за малко, разбираемото любопитство.
      Пак казвам, информационно затъмнение няма и няма да има, просто времето е кът.

      Та да се върнем на темата.
      По време на монтажа при Боби и Миро протичаха редовни консултации и се взимаха решения по възникнали въпроси, и в крайна сметка крайния резултат на мен ми хареса и мисля, че стана добре всичко. Боби също е снимал нещо по време на монтажа, но още не съм взел снимките.

      Днес набързо нащтраках малко снимки, въпреки лошото време и леда, но надявам се, че не искате да се стопи снега и тогава да снимам.
      Иво, Страхотно е станала! Много, много добре изглежда.

      Тук ще подхвърля идеята: Преди Коледа (не се знае кога точно) ще ходя до Солун на пазар. Ако някой има поръчки от магазина, от който са взети тези неща нека ми пише, мога да напазрувам. Ще имам място.
      Георги Гатев

      Коментар


      • #34
        До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

        Ето и другите неща.

        По моя предложена първоначална идея, взета от интернет и доразвита от Боби и Миро се сдобих и със защити на праговете, и със задната мисъл да могат да се използват и за вдигане с Hi-Jack.


        Захващането за рамата е посредством болтови връзки, като така има възможност за сваляне при необходимост.


        Отзад също сложихме защита, заварена за оригиналния теглич.


        Хаиде стига снимки за днес, по нататък пак.
        ... to be continued

        Коментар


        • #35
          До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

          Първоначално публикуван от trimata Преглед на мнение
          Иво, Страхотно е станала! Много, много добре изглежда.

          Тук ще подхвърля идеята: Преди Коледа (не се знае кога точно) ще ходя до Солун на пазар. Ако някой има поръчки от магазина, от който са взети тези неща нека ми пише, мога да напазрувам. Ще имам място.
          Какъв Солун бре Калмини вече е в България ЦЪК

          Коментар


          • #36
            До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

            Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
            Какъв Солун бре Калмини вече е в България ЦЪК
            Браво Яворе, още веднъж ти желая успех, а и Сузукитата са много.
            За съжаление лятото нямаше изгледи да има Calmini в България.
            ... to be continued

            Коментар


            • #37
              До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

              Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
              Какъв Солун бре Калмини вече е в България ЦЪК
              Желая ти успех! Не знаех, че ще им ставате представител.
              Георги Гатев

              Коментар


              • #38
                До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

                Първоначално публикуван от Ivich Преглед на мнение
                Браво Яворе, още веднъж ти желая успех, а и Сузукитата са много.
                За съжаление лятото нямаше изгледи да има Calmini в България.
                Хммм интересно защо предните амове са с подложки ? В кита на Калмини не са ли достатъчно дълги ?
                DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                Skype: pach_bs

                Коментар


                • #39
                  До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

                  Първоначално публикуван от PACH Преглед на мнение
                  Хммм интересно защо предните амове са с подложки ? В кита на Калмини не са ли достатъчно дълги ?
                  Тя витарата му е леко изчекната, та затова май. Няма чост кит на Calmini за баш тая витара, и е малко сбирщайн. Поне по описанието, което ми даде.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #40
                    До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

                    Първоначално публикуван от PACH Преглед на мнение
                    Хммм интересно защо предните амове са с подложки ? В кита на Калмини не са ли достатъчно дълги ?
                    И на мене ми направи впечатление това,мислех си че макферсоните са по дьлги в кита, и не им се слагат подложки,това обезмисля доста това начинание
                    LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                    Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                    Коментар


                    • #41
                      До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

                      Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                      И на мене ми направи впечатление това,мислех си че макферсоните са по дьлги в кита, и не им се слагат подложки,това обезмисля доста това начинание
                      Обясни какво обезмилят подложките моля те.

                      Коментар


                      • #42
                        До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

                        Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                        Обясни какво обезсмислят подложките моля те.
                        Можеш и сам.

                        по-дългоходови амове = по-голям ход
                        същите амове с подложки = същия ход
                        Цел на окачването - по-голям клиърънс и по-големи ходове ...
                        Ако не съм прав - поправете ме (все пак не работя това и е нормално да бъркам)
                        Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                        0888 315 794
                        LZ1UPI
                        A1 (Rh+)

                        Коментар


                        • #43
                          До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

                          Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
                          Можеш и сам.

                          по-дългоходови амове = по-голям ход
                          същите амове с подложки = същия ход
                          Цел на окачването - по-голям клиърънс и по-големи ходове ...
                          Ако не съм прав - поправете ме (все пак не работя това и е нормално да бъркам)
                          По принцип правилно разсъждаваш, но винаги има но

                          Толкова голям ход не можеш да постигнеш с обикновен амортисьор камо ли с макферсон и А рамо допълнително те спъват и каретата на полуоските които ня се сменят при този кит което обезсмисля и удължаване на хода на ама. С случая смия ход на окачването вече е почти двоен от оригиналното но не може да се качи толкова нагоре затова и са преценили че с подложки е по-добрия вариянт.
                          Абе не съм много добър в обясненията, ако не е чсно още мога да се помъча да разясня.

                          Коментар


                          • #44
                            До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

                            Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение

                            Толкова голям ход не можеш да постигнеш с обикновен амортисьор камо ли с макферсон и А рамо допълнително те спъват и каретата на полуоските които ня се сменят при този кит
                            Ок - каретата те спъват за разгъването, а не за сгъването, а в случая с подложката точно при сгъването е намален хода - ако гумата опира отгоре, тогава ми е ясно, но ако е по-малка и не опира - тогава не разбирам смисъла. Ясно ми е, че като се слага такъв кит е нормално да си сложиш и по-големи гуми, но можеш ли да обясниш какъв е оптималния размер на гумите с които кита работи най-добре?
                            Ако още нещо важно не съм разбрал - ще се радвам да го изясним.
                            Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                            0888 315 794
                            LZ1UPI
                            A1 (Rh+)

                            Коментар


                            • #45
                              До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо

                              Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
                              Ок - каретата те спъват за разгъването, а не за сгъването, а в случая с подложката точно при сгъването е намален хода - ако гумата опира отгоре, тогава ми е ясно, но ако е по-малка и не опира - тогава не разбирам смисъла. Ясно ми е, че като се слага такъв кит е нормално да си сложиш и по-големи гуми, но можеш ли да обясниш какъв е оптималния размер на гумите с които кита работи най-добре?
                              Ако още нещо важно не съм разбрал - ще се радвам да го изясним.
                              Хмъъ... това е интересно! Аз мисля че подложката не оказва влияние колко е хода нагоре и надолу. Ако ама стои по средата на хода си, съответно хода нагоре и надолу е еднакъв. По голям ход би се получил с по дълги амове. Тогава обаче има ограничение от ъгъла на полуоската и опиране на гумата в калника.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X