До: Vitara 2.0 V6, окачване 3'' Calmini и още нещо
Добре, добре.
Поради повишеният интерес на многоуважаемата публика слагам малко снимки в по-неугледен вид, но надявам се да заситят, поне за малко, разбираемото любопитство.
Пак казвам, информационно затъмнение няма и няма да има, просто времето е кът.
Та да се върнем на темата.
По време на монтажа при Боби и Миро протичаха редовни консултации и се взимаха решения по възникнали въпроси, и в крайна сметка крайния резултат на мен ми хареса и мисля, че стана добре всичко. Боби също е снимал нещо по време на монтажа, но още не съм взел снимките.
Днес набързо нащтраках малко снимки, въпреки лошото време и леда, но надявам се, че не искате да се стопи снега и тогава да снимам.

Както се вижда от следващата снимка, гредата на кормилния демпфер е удължена, поради по-широката рама на V6. Между другото тази греда усилва допълнително предния мост.
Снимка и от задната страна. Вижда се, че разположението на амортисьорчето е много добро и е защитено добре.

Въпреки първоначалните притеснения, че предните носачи могат и да не станат, те станаха.
Все пак се наложи да се смени стабилизиращата щанга със щанга от Витара 1.6, поради различното разположение на отворите на биелетките в новите носачи.
Взеха се и нови шарнирни болтове от Витара 1.6, защото в кита не бяха включени.

Подложките на предните амортисьори.

Ето и изглед отстрани.

Реглажа на предницата, благодарение на монтираните екцентрични болтове стана добре.
Това е засега относно монтажа на 3'' лифт на Витара V6. След около 500 км следва притягане на всички гайки и отново реглаж на предницата.
Първоначално публикуван от stojan_defender-a
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от kolonal
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от nikito776
Преглед на мнение
Поради повишеният интерес на многоуважаемата публика слагам малко снимки в по-неугледен вид, но надявам се да заситят, поне за малко, разбираемото любопитство.

Пак казвам, информационно затъмнение няма и няма да има, просто времето е кът.
Та да се върнем на темата.
По време на монтажа при Боби и Миро протичаха редовни консултации и се взимаха решения по възникнали въпроси, и в крайна сметка крайния резултат на мен ми хареса и мисля, че стана добре всичко. Боби също е снимал нещо по време на монтажа, но още не съм взел снимките.
Днес набързо нащтраках малко снимки, въпреки лошото време и леда, но надявам се, че не искате да се стопи снега и тогава да снимам.


Както се вижда от следващата снимка, гредата на кормилния демпфер е удължена, поради по-широката рама на V6. Между другото тази греда усилва допълнително предния мост.

Снимка и от задната страна. Вижда се, че разположението на амортисьорчето е много добро и е защитено добре.

Въпреки първоначалните притеснения, че предните носачи могат и да не станат, те станаха.
Все пак се наложи да се смени стабилизиращата щанга със щанга от Витара 1.6, поради различното разположение на отворите на биелетките в новите носачи.
Взеха се и нови шарнирни болтове от Витара 1.6, защото в кита не бяха включени.

Подложките на предните амортисьори.

Ето и изглед отстрани.

Реглажа на предницата, благодарение на монтираните екцентрични болтове стана добре.
Това е засега относно монтажа на 3'' лифт на Витара V6. След около 500 км следва притягане на всички гайки и отново реглаж на предницата.
Коментар