Същия проблем го имам и аз, при сутрешно палене трудно реди цилиндрите, гасне. За 5-10 секунди работа си стабилизира оборотите. Сега си лекувам дюзите с добавка в бензина. По принцип си създайте навик да гасите колата на бензин, когато ще престоява по-дълго.
Колега и аз да дам някой скромен съвет.На моята Витара налягането на рейката на инжекциона се регулира от един клапан,който е в началото на реиката,там където влиза бензина.На клапана има едно малко болтче с кръстата отверка,което при развиване пуска повече налягане в рейката и обратно.Болтчето е откъм купето и се вижда най-лесно с огледалце,регулира се с много къса отверка.Ако искаш направи един опит да вдигнеш налягането в рейката като запомниш с колко си го развъртял-например с половин-един оборот.Имай напредвид,че ако това не е било нужно на бензин ще почне да гори повече заради по-богатата смес.И върви повече Ако няма ефект при сутришно палене,върни си настройката обратно,но мисля че ще имаш ефект-проверено!
П.С. Скоро оправихме един проблем при Рено-сутрин,не ще да пали на бензин,а на газ перфектно пали.Оказа се изгорял датчик-термистор за температурата на входящия въздух.При Реното се намира на входящите колектори,а на теб ти е в дебитомера.Когато изгори дава огромно съпротивление(или не дава връзка) и компютъра си мисли,че навън е -40градуса(това е максималното зададено в таблицата) и "удавя" двигатела с бензин.Но тогава колата се държи като задавена и от ауспуха мирише яко на неизгорял бензин.За всеки случай може да си провериш двата извода на дебитомера,които са за температурния датчик ако имаш съмнения.
Успех и пиши какво си направил.
Поздрави-Николай
Благодаря на Никман за ценната инфорнация , но в момента ме мързи да правя експерименти и сипах една добавка Лики Моли . Почти се оправи , само през първата минута след паленето прави проблеми понякога , а после си работи мазно .
От около месец се появи кофти проблем , който става все по-изразителен и вече е много дразнещ . При сравнително ниски обороти с малко газ за момент светва check engine понякога щраква и някакво реле, същевременно все едно спира притока на гориво за около секунда две после тръгва рязко , получава се много грубо придърпване . Почистих датчика за полочението на дроселовата клапа- не е от него вътре изглеждаше добре , ремонтирах и дебитомера-и от него не е понеже без него пак правеше така (после ще пиша как го ремонтирах и какво му беше , но ефект за сега няма).
Някой знае ли къде се намира компютъра , че не ми се търси ?
Oт ляво зад бушоните,вътре под таблото.Поне при мене е така.Но за какво ти е? Проблема на бензин ли е? Датчика за положение на дросела добре ли си го настроил?
Краси,на теб компа ти е отдясно,където ти е и волана Погледни под волана и ще го видиш.Проблема може да ти се окаже лош контакт на релето за бензиновата помпа.Или самото реле.Ела утре на сбирката и ще го обсъдим Вече се събираме в кв."Гагарин",на комплекс "Русалка".
Поздрави!
Значи е нещо по запалването. Провери всичко покрай комутатора, Хол сензора, и т.н. Може да е Хол сензор. Може и да е замърсено делкото - отвори и виж каква е хавата.
Ако имаш аларма с блокиране на запалването, може и в нея да епроблема.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Нали каза "при сравнително ниски обороти, с малко газ". Не е от приток на нещо, щом и на газ го прави, значи гориво има. Остава да е от запалването. Не виждам какво, освен датчик на хол. То от него компа си взима сигнала за оборотите, затова ти светва чек енджин. Като загуби тоя сигнал, запалването отива подяволите, а компа не знае дали трябва или не, да пуска гориво през дюзите, та му слира и горивото, а вероятно и горивната помпа. Тоест, на бензин го прави и с паленето, и с горивото, а ако си с обикновено газово, на газ го прави само със запалването.
Или просто прочети грешките, и виж какво е натрупала. От там ще си покаже, но според мен е Хол сензор, или нещо около него.
...това при положение че е инжекционна де. За карбураторна, ако пак е с датчик на Хол (демек електронно запалване) - пак същото.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Има логика в този датчик релето щраква ако лампата се задържи по-дълго сигурно е за помпата иначе е с газов инжекцион . За сега грашки никакви не плюе .
Има логика в този датчик релето щраква ако лампата се задържи по-дълго сигурно е за помпата иначе е с газов инжекцион . За сега грашки никакви не плюе .
Щом е и газов инжекцион, той ползва опорен сигнал за дюзите от нормалния си компютър.
Едно е сигурно - проблемът е общ - значи бърка основния комп - тоя на бензиновия инжекцион. Е, общото им е запалването. И други неща, но е добре да се провери най-напред това.
Какво значи "никакви грешки не плюе"? Не си ли записва какво се е случвало във вътрешната памет? Това че гасне значи че се е закрепило, но случилата се грешка трябва да е в паметта на бензиновия компютър. Ако разчиташ да изчетеш нещо от компа на газовия инжекцион, ако може, забрави. Често е заблуждаваща информация, освен за специфични за самия газов инжекцион грешки.
Та, кой компютър четохте и как? И къде? С броене на мигания няма да стане, понеже там показва дали в момента има грешки. Трябва си стенд.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Във фирмените сервизи би трябвало да има. Звънни и питай. Само за диагностика в NISSAN България взимат 40 или 45 лева. Колко ще е при теб - не знам.
Ако си отработил как да причиниш тая грешка, остави я в сервизен режим и опитай да причиниш грешката. Тогава ще можеш и така да я прецениш, макар че е трудно, защото ще започнат да се появяват и други грешки, по простата причина че е в сервизен режим, пък ти я караш. Но конкретната грешка ще е измежду изброените. Поне повечето компютри от тия години се държат така, в това число и на ферозата, но съм виждал още 2 или 3 возила, които все така.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар