От няколко дни са ме обзели едни тежки мисли, не стига че аз не мога да спя ами и колегата Jimny занимавам с моите мисли 
Всичко започна с клип които гледах в нета:
http://www.youtube.com/watch?v=QiBx91a1m6E
http://www.youtube.com/watch?v=fAQ9H7TaI8g
http://www.youtube.com/watch?v=5rNhG...eature=related
От тогава си мисля как да сложа цял мост отпред.Две нощи се ровя в нета да търся информация и попаднах на интересни проекти.
Даже се оказа че се продава готов комплект за SAS (solid axel swap)
Ето и линк с монтажа на споменатия линк:
http://www.trailtough.com/sidekick.htm
http://www.trailtough.com/SAS-install.pdf
В случая са ползвани мостове от Тойота.
http://www.izook.com/tech/tracker/20...jimtracker.htm
http://www.zukiworld.com/month_11010...ck_wmovies.htm
Ето и размерите на Сузуки:
Витара: отпред: 1395 мм. отзад: 1400 мм.
Самурай: отпред: 1300 мм отзад: 1310 мм. (Самурай 1.3)
Ето и предаватените числа на диференциалите:
Модел / Диференциал / раздатка
Suzuki Samurai MIL carb. 45 cv 4.111:1 2.511 / 1.580
Suzuki Samurai 1.3 carb. 64 cv 3.909:1 2.268 / 1.409
Suzuki Samurai 1.3 inyecciуn. 69cv 3.727:1 2.268 / 1.409
Suzuki Samurai 1.3 inyecciуn. 80cv 3.416:1 2.268 / 1.409
Suzuki Samurai II, 1.3 iny. 80 cv (*) 3.909:1 2.123 / 1.320
Suzuki Vitara 1.6 8v. carburaciуn. 5.125:1 1.816 / 1.00
Suzuki Vitara 1.6 8v. inyecciуn. 5.125:1 1.816 / 1.00
Suzuki Vitara 1.6 16v. inyecciуn. 4.875:1 1.816 / 1.00
А ето и един завършен проект "Витара с преден мост от Самурай"
Колегата е от Чили и се е справил доста добре, само не знам как е напаснал предавателните числа на диференциалите.В неделя ще ходя до Варна на гости на Каскадьора и ще мислим как да напаснем короната и пиньона.Благодаря на v0id че си счупи на Пънчево предния диференциал за да имаме материал за проби

Всичко започна с клип които гледах в нета:
http://www.youtube.com/watch?v=QiBx91a1m6E
http://www.youtube.com/watch?v=fAQ9H7TaI8g
http://www.youtube.com/watch?v=5rNhG...eature=related
От тогава си мисля как да сложа цял мост отпред.Две нощи се ровя в нета да търся информация и попаднах на интересни проекти.
Даже се оказа че се продава готов комплект за SAS (solid axel swap)
Ето и линк с монтажа на споменатия линк:
http://www.trailtough.com/sidekick.htm
http://www.trailtough.com/SAS-install.pdf
В случая са ползвани мостове от Тойота.
http://www.izook.com/tech/tracker/20...jimtracker.htm
http://www.zukiworld.com/month_11010...ck_wmovies.htm
Ето и размерите на Сузуки:
Витара: отпред: 1395 мм. отзад: 1400 мм.
Самурай: отпред: 1300 мм отзад: 1310 мм. (Самурай 1.3)
Ето и предаватените числа на диференциалите:
Модел / Диференциал / раздатка
Suzuki Samurai MIL carb. 45 cv 4.111:1 2.511 / 1.580
Suzuki Samurai 1.3 carb. 64 cv 3.909:1 2.268 / 1.409
Suzuki Samurai 1.3 inyecciуn. 69cv 3.727:1 2.268 / 1.409
Suzuki Samurai 1.3 inyecciуn. 80cv 3.416:1 2.268 / 1.409
Suzuki Samurai II, 1.3 iny. 80 cv (*) 3.909:1 2.123 / 1.320
Suzuki Vitara 1.6 8v. carburaciуn. 5.125:1 1.816 / 1.00
Suzuki Vitara 1.6 8v. inyecciуn. 5.125:1 1.816 / 1.00
Suzuki Vitara 1.6 16v. inyecciуn. 4.875:1 1.816 / 1.00
А ето и един завършен проект "Витара с преден мост от Самурай"
Колегата е от Чили и се е справил доста добре, само не знам как е напаснал предавателните числа на диференциалите.В неделя ще ходя до Варна на гости на Каскадьора и ще мислим как да напаснем короната и пиньона.Благодаря на v0id че си счупи на Пънчево предния диференциал за да имаме материал за проби

Коментар