И какво странно има? Вие какво очаквахте да стане? Какви изводи се "сервираха"?
Какво очаквате че ще стане, ако на "заводски"двигател приложите тази "техника"?
Колега проверката се прави с редуцир вентил които позволяват регулиране на налягане и дебит.Уреда би следвало да го има във всеки сервиз, които извършва диагностика на двигатели. Всеки цилиндър се проверява за пропуски в две положения и показанията от "разходния" манометър са насочващи за състоянието и херметичността на клапани и сегменти.
При съмнение за посоката на пропуските се прилага проверка. Окончателния резултат дава много висока степен на достоверност за състоянието на цилиндър,сегменти и клапани.
Разхода на масло може да е резултат от износени и запекли сегменти, както и от пропуски през всмукателните клапани. Последното се проверява лесно и в движение. Това трябва да е известно на сервизните механици. Още в пост 12 говорех за това.
млади момчета . да са живи и здрави. ама защо не слушат. послушайте колегата . като гледам при какви умници си ходил , бягай далече от такива . това последното ,и то ми се вижда ???? .моят съвет е при човек ,който е наясно с диагностиката на двигателя. има толкова писано по въпроса . не е необходимо да откриваме топлата вода.
успех .
Коментар