Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

    Сега друго се чудя ... гледам правят системи с хидравлични ръчни спирачки за блокаж на колело по избор, вместо блокаж...знаете за какво става въпрос.Обаче се замислих за друг вариант с електрически клапан на маркуча преди апарата.Искаш да спираш с едното колело ... включваш клапана на другото колело и го затваряш за да няма спирачно усили върху стъпилата на сцепление гума.С натискането на спирачката упражняваш спирачно усилие само на гумата с отворен клапан.Може и 4 клапана на 4те маркуча преди апаратите и с 4 ключа на таблото.Абсурдно ли е ... и ако да ... защо? Разбирам, че това са спирачки все пак и труд и творчество не са желателни ... но пък мисля, че може да се направи да работи надеждно.

    И за друго имам питане... има ли някакви недостатъци при слагането на ресорите отгоре на моста и само от това упражнение какъв лифт се постига при Самурай.Ама, айде ще ползвам търсачката 1-2 дни и след това ще питам ... може и да го има някъде с много ровене.

    Коментар


    • #32
      От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

      Първоначално публикуван от Vangelis84 Преглед на мнение
      Кое е пръдня ... лок райт?Аз като гледам колко ги карат навън ... сигурно не са чак такава пръдня.Предполагам, тук все се карат Самураи с ARB и малко пръдни с лок райт.Аз пък виждам едни недостатъци в АРБ ... допълнителна инсталация... допълнителен консуматор и допълнително тегло. Ето защо бих предпочел неудобството да слизам и да въртя ръчни хъбове пред това да дам 4000лв и да слагам допълнително нещо в колата си, което сигурно един ден ще се развали или ще е повод да ми вдигнат целия джип един ден.Като не ви се обяснява защо пишете изобщо... да знам, че има търсачка и я ползвам доста активно.Въпреки това имам въпроси ... и темата ми не мисля, че е навредила на някой ... може пък да е първата тема в която се разбира, че наличните лок райт на пазара стават само за Самурай преди 90г... пак е нещо ... след време някой ще го види през търсачката.

      https://www.youtube.com/watch?v=rPRhK-6r7mE

      https://www.youtube.com/watch?v=Xw4W8GdAvZ4
      Клипове и колкото да пускаш все ми е тая .. нищо не доказват !
      Слабото място на Самурая са предните карета и при неправилно използване на блокаж се виждаш в чудо от дирене на полувалове и карета. А тоя лок райт като си включва когато си иска ..не ми се мисли !
      Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
      New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

      Коментар


      • #33
        От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

        Лошото на "блокажите" посредством блокиране на буксуващото колело е, че не може да знаеш кога буксува предно ляво, или задно дясно колело, та да ги блокираш именно тях.
        И кога ще зацепят за здрава земя, та да ги изключиш.
        В съвременните "джипове" се прави, но там има куп датчици, и електрониката сама си ги върши тези неща.
        И въпреки това-пак не е същото като едновременното въртене и на двете колела на моста. Или на четирите. Ако нямаше смисъл-вече всичко щеше да е на електроника.

        Вангелис, мисля си, че много си се пренавил докато си чел форума. За такива места които описваш-всеки един джип ще се справи. Без никакви блокажи и лебедки. Само едни по-големи гуми, с добър грайфер, и подходящо повдигане, ама не на купето, а на окачването.
        И добър шофьор де. Ако него го няма-не блокажи, а луноход да му дадеш-все тая, останал е в първата локва...
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #34
          От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

          Сигурно ще е достатъчно, обаче се притеснявам, че ще ми хареса и ще искам и малко по хард разходки...и бих предпочел да съм направил правилния избор, вместо по-натам да съжалявам и да мисля за друг джип...и това е причината да се интересувам от сега за вариантите за надграждане.

          Коментар


          • #35
            От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

            Е, най-добре си е така разбира се, още в началото да ти е ясно какво искаш, и да си го сглобиш, или купиш.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #36
              От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

              Първоначално публикуван от Nickop Преглед на мнение
              И аз съм на мнение, че карбуратора е доста сложен за центровка, а и майсторите са ми го казвали. Общо взето всички е и доза късмет , на какво ще попаднеш !
              Хе ,чета и не вярвам на очите си. Тези майстори по какво са, по тъпотия ли? Хора изкупувам тези така "сложни" за центровка карбуратори а ако искате направо ми ги подарявайте да не ви пречат,имам какво да ги правя
              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
              Самурайските джанти и без това изглеждат отвратително.
              Е тук станахме на кълбо
              Последно редактирано от banjo; 20-03-15, 10:42.
              Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
              Дий Снайдер

              Коментар


              • #37
                От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

                Първоначално публикуван от Vangelis84 Преглед на мнение
                Как, ако продължавам?Какво толкова неприемливо видя в написаното от мен?Чета ... написах, че за нещата, които питам няма написано ... какво да напиша в търсачката за да разбера за лок райт при Самурай на предния диф?Къде пише дали има за преди и след 90г? Или ще ме посъветваш ли какво да напиша в търсачката за да разбера дали има заводски хъбове Витара от първите, къса с моно инж.?
                Стига с тая търсачка !
                Търсачката търси, а не отговаря !

                Относно само 1 проблем, от няколкото теми които изчетох подробно (щото така се прави !) в руски форум, само една беше 98 страници по 20 поста.
                През 5 страници имаше някой като теб, дето търсачката не му "отговаря", а и на него не му се чете, и задава поредният въпрос, на който е отговорено преди 5-6 страници.

                "Не става само с ядене, ..."

                ... а относно избора на първи джип, няма правилен такъв.
                Първият джип е да си наместиш главата за вторият.
                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                Коментар


                • #38
                  От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

                  Тя цялата тема е противоречива
                  1.Не искал тип АРБ ,че бил скъп - локрайта не е евтин и не е 100% блокаж
                  2.Питаме за скъпи блокажи а в същото време заварки Вежен .
                  3.АРБ-та били тежки и сложни -а в същото време мислим сложни конверсии с клапани на спирачките(което само да се пребиеш друго няма да стане)
                  4.Витарата била по тежка от Самурая със 80 килограма -къде го чете това ?

                  Няма не чуплив джип и трябва да се примериш с това ,ако ли не не си купувай, че филма е голям

                  Не го казвам с лоши чувства и не го разбирай като заяждане !
                  Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                  New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                  Коментар


                  • #39
                    От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

                    Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                    Стига с тая търсачка !
                    Търсачката търси, а не отговаря !

                    Относно само 1 проблем, от няколкото теми които изчетох подробно (щото така се прави !) в руски форум, само една беше 98 страници по 20 поста.
                    През 5 страници имаше някой като теб, дето търсачката не му "отговаря", а и на него не му се чете, и задава поредният въпрос, на който е отговорено преди 5-6 страници.

                    "Не става само с ядене, ..."

                    ... а относно избора на първи джип, няма правилен такъв.
                    Първият джип е да си наместиш главата за вторият.
                    Вместо да се правиш на остроумен и някакъв особен вид ментор ... просто намери с търсачката това за лок райт при Самурай за преден диф... давай да те видим ... 5-6 теми по-назад хаха ... да му писне на човек от дървени философи с дежурни отговори.Ползвам търсачката от 1-2 седмици ежедневно и с часове... дори да намериш един отговор на въпроса си ... не е ясно от кой идва и колко е достоверен.Защото в търсачката можеш да попаднеш на мнения на собственици на Самурай, които смятат, че няма Самурай на пружини, и ако има ... то той е плод на гаражна дейност. Както и за много други такива неща ... като например, че блокаж на задния мост има само на sj410, или дори собственик на Самурай ми е казвал, че няма моно и всички са карб. Търсачката съвсем на е удобна ... особено, когато се налага за Самурай да пиша Самурай ... друг пък го пише Самураи... 3ти го пише Samurai...4ти SJ413... 5ти пише Самика ... 6ти Сами. И за капак не го пишат понякога в заглавието ... или темата се развива в тема за съвсем друго ... примерно, може да е в раздел на ВАЗ И така ... пиши ми колко е удобно с търсачка ... особено за по-специфични въпроси. Ако имаш нещо да пишеш по темата ... давай, ако ли не ... не разбирам какво е тва желание да се изживяваш на ментор от готварско предаване?Още колко поста ще посветиш на търсачката?Да знаеш сега като напише някой за лок райт и преден диф за Самурай ... ще излиза тази тема ... и хората вместо да четат полезно инфо ... ще четат глупости за търсачката.Питаш, че има теми за всичко, което съм писал ... аз ти заявявам, че след много часове търсене... НЯМА!Или, ако има някъде нещо написано, то е коментар скрит в някоя тема... а с търсачката е удобно да търсиш нещо, което го има в заглавието. Приятен ден...
                    Последно редактирано от Vangelis84; 20-03-15, 14:33.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

                      Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
                      Тя цялата тема е противоречива
                      1.Не искал тип АРБ ,че бил скъп - локрайта не е евтин и не е 100% блокаж
                      2.Питаме за скъпи блокажи а в същото време заварки Вежен .
                      3.АРБ-та били тежки и сложни -а в същото време мислим сложни конверсии с клапани на спирачките(което само да се пребиеш друго няма да стане)
                      4.Витарата била по тежка от Самурая със 80 килограма -къде го чете това ?

                      Няма не чуплив джип и трябва да се примериш с това ,ако ли не не си купувай, че филма е голям

                      Не го казвам с лоши чувства и не го разбирай като заяждане !
                      Кое е противоречивото, че не разбрах? 200 долара е скъпо?Къде са 200 долара, къде са 1500-2000лв за АРБ?Отделно написах и другото нещо, което не ми харесва при АРБ ...допълнителна инсталация и тегло и това, че ще го държа пред блок в Люлин.Имам 2 коли на платен паркинг ... едната е проект с набити в нея пари ... не искам да ходя и за Самурая до паркинг 10мин пеша.Заварката ми е вариант при широк мост за който няма лок райт ... и просто си мисля, че с отключени хъбове няма да е проблем да се кара така.Относно дали лок райта заключва на 100% ... ами на 100% е когато се движиш направо.Не разбирам какво сложно има в едни ел. клапанчета с ключе изкарано някъде на таблото? Витара къса база 1.6 моно е 1005kg ... толкова я дават навсякъде.
                      Витара:
                      http://www.auto-types.com/suzuki-vit...ual-64066.html
                      Самурай:
                      http://www.auto-types.com/suzuki-sam...ual-63823.html
                      Последно редактирано от Vangelis84; 20-03-15, 14:28.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

                        http://samurai-club.ru/forum/index.p...c,22226.0.html В същия форум има много писано за това, а също и принципа на работа на локера.Ползвай търсачката там,защото нямам време да го правя вместо теб.Има доста писано за съвместимост между диференциали на витара и самурай.Има го и в английско и испаноговорящи(пишещи) сайтове- тях за да ги намериш може да ползваш Google.com , ако не по-нататък ще ти ги намеря и тях. SJ 410 , SJ 413 и Samurai са различни в доста неща сузукита, това на което пише самурай е единственото оригинално с широки мостове.
                        А в заглавието питаш едно, а после къде отиде темата...
                        Сузуки Самурай-старт от скрапа
                        0885192667

                        Коментар


                        • #42
                          От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

                          Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                          ...Е тук станахме на кълбо

                          На вкус и цвет...
                          За мен са вторите.
                          ...и не защото са лъскави.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:70354240_2_800x600_dzhanti-za-suzuki-vitara-samuray-15-snimki.jpg
Прегледи:1
Размер:371.9 КБ
ID:5649454Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Steel_Wheels_Rims_for_4WD_SUV_4x4.jpg
Прегледи:1
Размер:66.2 КБ
ID:5649455
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

                            Първоначално публикуван от Vangelis84 Преглед на мнение
                            Кое е противоречивото, че не разбрах? 200 долара е скъпо?Къде са 200 долара, къде са 1500-2000лв за АРБ?Отделно написах и другото нещо, което не ми харесва при АРБ ...допълнителна инсталация и тегло и това, че ще го държа пред блок в Люлин.Имам 2 коли на платен паркинг ... едната е проект с набити в нея пари ... не искам да ходя и за Самурая до паркинг 10мин пеша.Заварката ми е вариант при широк мост за който няма лок райт ... и просто си мисля, че с отключени хъбове няма да е проблем да се кара така.Относно дали лок райта заключва на 100% ... ами на 100% е когато се движиш направо.Не разбирам какво сложно има в едни ел. клапанчета с ключе изкарано някъде на таблото? Витара къса база 1.6 моно е 1005kg ... толкова я дават навсякъде.
                            Витара:
                            http://www.auto-types.com/suzuki-vit...ual-64066.html
                            Самурай:
                            http://www.auto-types.com/suzuki-sam...ual-63823.html
                            От къде викаш в България е 200 долара ?Няма какво да напиша повече .Чети и гледай клипове .... като си купиш джип , покараш , набуташ едни пари ... тогава пак пиши кое ще е по евтиния вариант !
                            Успех !
                            Последно редактирано от New hope; 20-03-15, 18:16. Причина: добавяне на текст
                            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                            Коментар


                            • #44
                              От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

                              Не знам в България колко е ... в САЩ е 200 долара и имам роднини, които пътуват всяка година лятото до България ... демек ще ми е 200долара.Почетох чужди форуми ... карат си ги без грижи с ръчни хъбове ... с неудобството, че слизат да връткат хъбовете при излизане и влизане на асфалтов път.Един писа, че кара така от 3г и няма грижи... бих предпочел ЛСД отпред вместо лок райт, но не намирам да има вариант за такова при Самурай.

                              Да попитам, ако на някой му се отговаря все пак ... ако си купя Самурай с широки мостове и реша отпред да сложа къс мост заради възможността за лок райт ... трябва ли да се преправя нещо за да се сложи или не?Гледам, че хората сменят късите с широки... аз обратното , но не съм чел да пишат дали се преправя нещо... или е болт он дет се казва...

                              Коментар


                              • #45
                                От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

                                Ето как Самурая става много проходим
                                На нас клиренс ни трябва , не скорост

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X