Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

    Първоначално публикуван от Vangelis84 Преглед на мнение
    Айде да видим чрез търсачката как се намира лесно инфо дали заводски има с ръчни хъбове.Или пък намерете нещо за 2 и 4 пиниона диф при Самурай и съвместимост с лок райт при диф с 2 пиниона.За моста питах какви са вариантите ... ок ... пише се основно за УАЗ ... тва значи ли, че няма други варианти... макар и по-скъпи примерно, но по-удачни в някакво отношение.Разбирам да ме препращате към търсачката, ако питам какво е парт тайм или фул тайм ... или какво правят ръчните хъбове...ама все пак питам за неща за които инфо не се намира лесно или го няма изобщо.
    Има с два сателита(преден ) и с четири (заден)!
    Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

    Коментар


    • #17
      От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

      Въпросите са ти много и различни и се развиват и в двете ти теми. Няма кой да отговори на така зададените въпроси. 1- Ръчните хъбове са заводско вградени при Витара къса база /японка/ от 89 до 96 г. , като има такива с автоматични и с капачки. 2- Мостовете които са слагани на Витари са от УАЗ, хибриден от УАЗ и Витара, от Самурай, от Патрол и може би други за които аз нямам наблюдение. За Всички тези трябва да четеш в темите за съответните коли и тяхното преправяне. Аз съм качвал от УАЗ и сега ще качвам от Wrangler CJ, като и двата са с еднакво м/у болтово р-е на главините. Тази с Уазковия мост я ползвам само за състезания . Уазковия мост е по широк от Витаровия и се налага слагане на фланци от зад за изравняване, при самурайския е обратното. Варианти за други има стига да имаш Пари, Нерви и време да се занимаваш. 3- Питаш за мостове и скъпи преработки и същевременно за блокаж Вежен и ръчни хъбове . 4- За това, което искаш да я ползваш ще ти е напълно достатъчно една къса Витара , повдигната с добри гуми и със заварен заден диф. Предните карета няма да са ти консуматив. Заварка в предния диф - НЕ.
      0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

      Коментар


      • #18
        От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

        Принципно съм склонен да харча повече за нещо, което много си заслужава ... особено, ако ми спестява и пари от ремонти.Не виждам голям смисъл в инвестирането на близо 4000лв за блокаж ARB... особено за джип, който мисля да държа пред вход в квартал Люлин. Виж заради предния мост съмнявам се да е апетитен за крадене. Това е и причината да мисля и варианти за ръчна лебедка ... или такава, която да е подвижна и да си я нося, когато ми е нужна.Ама тва е друга тема за крайните квартали на София и кражбите... Иначе принципно не бих заварявал отпред ... бих сложил лок райт... но все пак, ако няма лок райт за въпросния диф ... би било като вариант... вариант в комбинация с ръчни хъбове.Обяснете ми защо да не е заварен, ако хъбовете са отключени и само, когато карам на черно ги включвам? Сигурно ще е досадно при сменящо се черно с асфалт ... чести слизания ... за това неудобство се сещам, може да има и друго...

        Коментар


        • #19
          От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

          Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
          Има с два сателита(преден ) и с четири (заден)!
          "This kit will work for any Samurai model (Sierra, Santana, SJ413, etc) or Jimny on the front axle thru 1989, 1990 and newer model requires a 4-pin carrier, and for the rear axles of these vehicles with a 1.3L engine from 1984 to now." Цитирам от тук:
          http://www.rocky-road.com/samurai-lockright.html

          И тук има нещо по темата ... явно дифа преди и след 90та е различен и след 90та не става за наличните лок-райт на пазара...
          http://www.pirate4x4.com/forum/suzuk...n-carrier.html

          Коментар


          • #20
            От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

            Пич, ако продължаваш така, и малкото хора които ти отговарят ще спрат !

            Чети, има теми за всичко, за което питаш, и там може да задаваш по-конкретни въпроси.
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • #21
              От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

              Първоначално публикуван от Vangelis84 Преглед на мнение
              Принципно съм склонен да харча повече за нещо, което много си заслужава ... особено, ако ми спестява и пари от ремонти.Не виждам голям смисъл в инвестирането на близо 4000лв за блокаж ARB... особено за джип, който мисля да държа пред вход в квартал Люлин. Виж заради предния мост съмнявам се да е апетитен за крадене. Това е и причината да мисля и варианти за ръчна лебедка ... или такава, която да е подвижна и да си я нося, когато ми е нужна.Ама тва е друга тема за крайните квартали на София и кражбите... Иначе принципно не бих заварявал отпред ... бих сложил лок райт... но все пак, ако няма лок райт за въпросния диф ... би било като вариант... вариант в комбинация с ръчни хъбове.Обяснете ми защо да не е заварен, ако хъбовете са отключени и само, когато карам на черно ги включвам? Сигурно ще е досадно при сменящо се черно с асфалт ... чести слизания ... за това неудобство се сещам, може да има и друго...
              Баце ,с "пръдня боя не става" , пробвано е ще спестиш усилия и средства !
              Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
              New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

              Коментар


              • #22
                От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

                Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                Пич, ако продължаваш така, и малкото хора които ти отговарят ще спрат !

                Чети, има теми за всичко, за което питаш, и там може да задаваш по-конкретни въпроси.
                Как, ако продължавам?Какво толкова неприемливо видя в написаното от мен?Чета ... написах, че за нещата, които питам няма написано ... какво да напиша в търсачката за да разбера за лок райт при Самурай на предния диф?Къде пише дали има за преди и след 90г? Или ще ме посъветваш ли какво да напиша в търсачката за да разбера дали има заводски хъбове Витара от първите, къса с моно инж.?
                Последно редактирано от Vangelis84; 19-03-15, 12:25.

                Коментар


                • #23
                  От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

                  Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
                  Баце ,с "пръдня боя не става" , пробвано е ще спестиш усилия и средства !
                  Кое е пръдня ... лок райт?Аз като гледам колко ги карат навън ... сигурно не са чак такава пръдня.Предполагам, тук все се карат Самураи с ARB и малко пръдни с лок райт.Аз пък виждам едни недостатъци в АРБ ... допълнителна инсталация... допълнителен консуматор и допълнително тегло. Ето защо бих предпочел неудобството да слизам и да въртя ръчни хъбове пред това да дам 4000лв и да слагам допълнително нещо в колата си, което сигурно един ден ще се развали или ще е повод да ми вдигнат целия джип един ден.Като не ви се обяснява защо пишете изобщо... да знам, че има търсачка и я ползвам доста активно.Въпреки това имам въпроси ... и темата ми не мисля, че е навредила на някой ... може пък да е първата тема в която се разбира, че наличните лок райт на пазара стават само за Самурай преди 90г... пак е нещо ... след време някой ще го види през търсачката.

                  https://www.youtube.com/watch?v=rPRhK-6r7mE

                  https://www.youtube.com/watch?v=Xw4W8GdAvZ4

                  Коментар


                  • #24
                    От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

                    Колегата Иван Попов ти е отговорил много подробно за всичко.
                    Заварка на преден диф не, защото ще се инати да завива и ще тръгне да троши другаде. Хеле па в кал и на терени с малко сцепление.

                    ...И заради споменатото от теб неудобство в това число.
                    За целите (условията) които си поставил, аз бих ползвал Самурай.
                    Доработки колкото си искаш има.
                    Кеф ти ресорите отгоре, кеф ти конверсия на пружини.
                    Дифове (касети) от Витара с 1:5.125 предавателно число.
                    Двигател от Витара става с един фланец само и малко заигравки.
                    Оригиналните мостове на Самика носят спокойно примерно 235/75/15.
                    Повече мисля не ти трябва.
                    Самурая е лек и няма да потъва толкова в калта.
                    Освен това, Витарата не е в пъти по-широка от него като вътрешен обем.

                    Вместо да даваш едни много пари за един блокаж, има самурайски задни заводски.

                    Това което описваш се минава и с отворен преден диф.
                    Но, както си знаеш.

                    Такива терени минавам с Ферозата само с едни Кобри и два отворени дифа.
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

                      При Самурая за да имам лок райт и блокаж отзад ... трябва да е с тесните мостове.Щом след 90г не става лок райт отпред.Значи тук идва недостатъка от тесни мостове и склонност към обръщане ... с 90мм са пи-широки мостовете на Самурай след 90г. Тук Витарата има предимство... има мостове по-широки и от широките на Самурай.Другото предимсто е, че има лок райт за Витара и отпред и отзад ... като отзад си има опция и за ЛСД. За гумите знам ... четох много... определено там има предимство Самурай ... има по-голям просвет при еднакъв размер гуми. Самурая е по-лек с около 80кг, ако не се бъркам ... ако сложа 1.6 от Витара ... предполагам тази разлика ще намалее и може би ще е пренебрежимо малка... и получавам кола с не съвсем редовни документи ... насажданяк, който е труден след това за пререгистрация.Пък и не знам утре какво ще решат в парламента ... може да изгласуват нещо номер на мотора да има в малкия талон и да спират от движение и тем подобни. Не съм голям фен на насаждането на други мотори... ето защо и в това отношение виждам някакво предимство във Витара.Самурая ми е по-симпатичен и ме влече това, че е на цял мост отпред.Чудя се сериозно просто... но задължително искам да има възможност за блокаж и на 2та моста ... без да е с АРБ.В коли съм харчил грешни пари и вече не желая изхвърляния и неразумни разходи.Самурая има 2030мм междуосие ... Витарата 2200мм ... тук на места Самурая ще има неоспоримо предимство.Чуденията сега са ми основно може ли да мине Витара на цял преден мост без да се получава неразумно голям лифт, който не желая.Защото за това с търсачката не намерих нищо. Самурай с широки мостове, ако има вариант за блокаж отпред, който не е АРБ и не е заварка ... ще се радвам да го науча. Това би изпарило колебанията ми дали да е Самурай или Витара...

                      Коментар


                      • #26
                        От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

                        Ще го кажа за последен път.
                        Блокажа на предния мост може и да помага, но не е панацея. И вероятно ще е по- полезен на твърд терен и окантарвания, отколкото в кал.
                        ЛСД-то е спорно доколко ще е читаво за Витара втора ръка, а нови дискове предполагам са цифра.

                        Разликата в ширината, има си фланци за тая работа.
                        Едва ли е огромна между двата самурайски моста.

                        С парите дето ще дадеш за лок райт за отпред, ако е вярно че е една камара пари, ще направиш куп други полезни преработки.
                        Лебедка можеш и в купето да сложиш.
                        Само едни гуми са ти 800-1000 лв.
                        Присаждането на цял мост на Витара я прави не по-малко непродаваема и незаконна.
                        Твърдиш че ще ползваш джипа 80-90% по черно...
                        Знам ли....
                        Няма да ти се меся повече.
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

                          90мм е разликата и отпред и отзад ... 45мм фланци.Не съм голям фен на фланците ... по-добре минусови джанти ... поне няма да има допълнителен товар на главината.А те хората гледам разширяват стъпката и при широките мостове.Имам една кола с ЛСД и работи добре ... но е виско ... не знам какъв е на Витара.Като спре да задържа добре им се подлагат едни шайби вътре ... и започва да заключва по-силно... моя е така направен и работи отлично... пиша за диф от началото на 90-те. Лок райт-а гледам, че е по 200 долара в САЩ ... имам кой да ми го докара дори безплатно.За лебедка се чудя дали има вариант с ръчна... вярно неудобно, но пак си спестяваш тегло, инсталация, по-як акумулатор.Искам да се придържам, към ниското тегло на джипчето... все пак това му е едно от основните предимства. Не бих надскачал често възможностите на джипчето за да ми се налага често ползване на лебедка ... бих я имал просто за всеки случай, което не мисля, че налага слагането на постоянна такава с тегло 30кг примерно или повече.Гумите са си консуматив при всяка една кола и тях не ги смятам.Джипа ще го ползвам често да си разхождам, кучето с него в едно кално голямо поле ... къси разстояния.Полето зад Лидл в Люлин от където започват разходките си доста оффроудъри.И когато се налага малко градско, понеже си имам друга кола за асфалт.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

                            Самурайските джанти и без това изглеждат отвратително.
                            Джанти с ЕТ-44 продават поне двама-трима колеги за около 380-400лв. И си с широки мостове.
                            На ЛСД ще подложиш, ако са останали дискове.
                            Ръчните лебедки са пълен т@..к.
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

                              В каква се изразяват ташаческите им характеристики ... не съм ползвал и не знам. Може би защото не можеш и да караш и да работиш с лебедката едновременно ... трябва си 2ри човек.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Какви са разликите при 4х4 системите на Самурай, Витара и Гранд Витара?

                                Нямат дерман (душа), освен на равен твърд път.
                                По-скоро подвижна електрическа, ма и те са маломощни.
                                В кал и с двете ще е зор.
                                Особено ако си се окопал качествено.
                                Your conscience is all you can take to your grave.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X