Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трансформация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Трансформация

    Първоначално публикуван от DARK WOLF Преглед на мнение
    Нали за това питам каде е грешката и какви по-големи щети ще има, нали уш за това ги слагам тия железарии да няма щети по машината!?
    Този парапет, дето си го спретнал, от какво мислиш, че ще може да те предпази?!? Тези тръбички като се сгънат и най-вероятно ще нанесат повече щети, отколкото би имал без тях.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #32
      От: Трансформация

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ъдъйътъй.jpg
Прегледи:2
Размер:48.7 КБ
ID:5631752Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ъууйтъиуътй.jpg
Прегледи:2
Размер:37.5 КБ
ID:5631753Натиснете снимката за да я уголемите

Име:дтъуйътйтъуйът.jpg
Прегледи:1
Размер:34.5 КБ
ID:5631754Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140818_133214.jpg
Прегледи:2
Размер:232.3 КБ
ID:5631756
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140818_133206.jpg
Прегледи:1
Размер:116.8 КБ
ID:5631755 Слагай дебели планки където ти поддава за да я укрепиш. Дебела ламарина (продават се и готови тави) за монтаж на лебедката. За тези които говорят за повече щети в сравнение с обикновенна броня,готов съм експеримент по всяко време за челен удар м/у моята и стокова витара.
      http://vbox7.com/play:398e8b82

      Коментар


      • #33
        От: Трансформация

        Васко, твоята броня си е читава. Без елементи на гъзария.
        Колегите казват за тези тръбички които стърчат на височината на капака. При сравнително лек удар може и да не нанесат поражения, но ако се тресне по-сериозно в някое дърво-тръбата се огъва назад, натиска капака, и не може да се отвори. Поне не лесно и за 10 секунди. Щото ако отвътре започне нещо да пуши и гори, нали се сещаш...
        По личното ми мнение-бронята не трябва да да е интегрирана с плочата за лебедката. Просто лебедката си тежи, плочата и тя, и при всяко сваляне и качване на бронята ще се вдигат излишно едни 40 кила.
        При мен съм заварил два яки винкела на рамата, и към тях с болтове съм хванал тавата, Яки болтове де. И така тавата става част от рамата, и лебедката си стои там, не е нужно да се сваля заедно с бронята.
        Има една вертикална ламарина пред радиатора-маха се, че пречи на лебедката, и се реже маската, че и тя пречи.
        Обаче лебедката става прибрана доста навътре, и не стърчи напред и да заорава при минаване на някой остър овраг.

        Бронята-от обикновена тръба, със заварени планки за захващане на оригиналните места към рамата. За разкош се огъва по извивката на маската.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #34
          От: Трансформация

          Благодаря колеги. Отивам да махна чова чудо и почвам друга имам тръби ф48х3 за момента ще пробвам с тях да видя какво ще стане. За сега имам тях и лебедка но плоча за монтажа ще търся от някъде че при нас няма нищо, може би ще е от явор оригинална.За сега ми трябва протекция че лова почти мина а с моят филм така се прецаках че май по зарезан ще излезе от гаража.
          ARO 243 D
          TATA SAFARI 4x4
          VITARA ДБ 16v
          Всичкото с лебедки 😂

          Коментар


          • #35
            От: Трансформация

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20141226_095200.jpg
Прегледи:1
Размер:99.9 КБ
ID:5631758 само дая резна и е готова. Но пчвам на ново
            ARO 243 D
            TATA SAFARI 4x4
            VITARA ДБ 16v
            Всичкото с лебедки 😂

            Коментар


            • #36
              От: Трансформация

              Ако искаш да го направиш по моя начин-най-добре да си направиш своя плоча. Така всички размери ще ти паснат. Стандартно е от 6 мм ламарина. По-тънката се огъва, а по-тежката е ненужно здрава и тежка.
              Ето ти малко снимки как съм го направил на витарата на Жоро Донев:

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0354 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:144.6 КБ
ID:5631760

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0355 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:134.7 КБ
ID:5631761

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0357 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:88.1 КБ
ID:5631762

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0359 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:122.4 КБ
ID:5631763

              Ако има неясноти-свиркай, ще помагаме.
              И всичката работа по плочата и бронята може да се извърши в рамките на 1-2 дни, с все посещенията и акълодаване от комшии-разбирачи и пиенето на вино с мазно мезе.
              Само трябва да ти огънат на абкант плочата, и да имаш тръба и планки за захващането. Е, и малко болтове, дискове за шлайфа, някаква заварячка, и най-важното-мерак.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #37
                От: Трансформация

                Първоначално публикуван от васето Преглед на мнение
                ... За тези които говорят за повече щети в сравнение с обикновенна броня,готов съм експеримент по всяко време за челен удар м/у моята и стокова витара.
                Да ти слагам ли една до друга снимки на твоята и на неговата броня или сам ще си видиш разликите?

                А за челен удар не се напъвай толкова, че с тия тръболяци, дето ги слагаме, пращаме на кино всякакви сметки на конструкторите за зони на деформация, което в един момент (при по-висока скорост) може да има силно неприятни последствия върху возещите се в колата ...
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #38
                  От: Трансформация

                  Достатъчно дърведа съм съборил с тази броня и доста оригинални съм унищожил. Знам че има разлика но не бива да обезсърчаваме ентосиазма а да помогнем ако можем. Видимо са положени труд , мерак ,време и средства и когато някой с 18 000 поста нарече направеното от теб ''парапет'' е нормално да се сговниш. Нека сме си полезни,за това сме членове на този форум в крайна сметка.
                  http://vbox7.com/play:398e8b82

                  Коментар


                  • #39
                    От: Трансформация

                    Васко,
                    По-добре да се сговниш от няколко хапливи реплики, отколкото да разбереш нещата по лошия начин.
                    Погледни и твойта и Кольовата борни, нямат нищо общо като конструкция с предпазителите, нека да ги нарека така, които се опитал да направи човека.
                    А съм сигурен че е хвърлил повече труд от вас, но за съжаление в грешна посока. Но той не виновен, защото из нета се въртят какви ли не щуротии, които подлъгват хората.
                    Някой беше писал по-горе, май точно ти , преди да се започнат, нещата първо трябва да се осмислят добре. Това пести разочарования и сили

                    Коментар


                    • #40
                      От: Трансформация

                      Първоначално публикуван от васето Преглед на мнение
                      и когато някой с 18 000 поста нарече направеното от теб ''парапет'' е нормално да се сговниш.

                      Васко, не се горещи, а виж коя точно конструкция Чавдар е нарекъл "парапет".
                      Твоята броня, Ако и да има наченки на "парапетизъм" е доста по-солидна и яко изработена. Няма никакво място за сравнение между твоята и тази която тъмния вълк е спретнал.

                      И пак да си кажа мнението, макар и да прозвучи като даване на акъл-добре е плочата за лебедката да е отделно от бронята. Щом се слага такава броня се предполага по-сериозно каране, а тогава се очакват и щети. За ремонта на които трябва да се сваля бронята, та е ненужно упражнение да се свалят и вдигат 40 кила.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Трансформация

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        Васко, не се горещи, а виж коя точно конструкция Чавдар е нарекъл "парапет".
                        Твоята броня
                        Пак се обърка.
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Трансформация

                          Е колеги парапетника вече е нарязан и сътворих товаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20141226_173042.jpg
Прегледи:1
Размер:102.6 КБ
ID:5631791
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20141226_173028.jpg
Прегледи:1
Размер:118.1 КБ
ID:5631792Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20141226_173028.jpg
Прегледи:1
Размер:118.1 КБ
ID:5631792
                          За сега ще се движи така пробвах с джака и го дига. За ракия,вино и мезе има но кандидати за акъл нещо липсват. И техниката я имам. Тук в севлиево най дебелата ламарина която згъват е 4мм а в двора намерих плоча около 9-10мм но няма кой дая згъне, на арото си правих от П-винкел и държи, но и такъв немога да наметя сега. Най много яд ме лови като гледам лебедката и се спъвам в нея ( Тмах9500), с такъв мерак я купих а само седи
                          Но утре продължавам
                          ARO 243 D
                          TATA SAFARI 4x4
                          VITARA ДБ 16v
                          Всичкото с лебедки 😂

                          Коментар


                          • #43
                            От: Трансформация

                            Значи мога да ти дам акъл как да сгънеш нещо дебело. Но 10мм са малко много за твоя случай.
                            Та ако имаш нещо дебело и няма кой да ти го огъне, с флекса може да му направиш едни полусрезове.
                            Ако водиш диска по линеал, ще стане по-право. След това сгъваш по среза. После с електожена фиксираш в сгъвката, ако искаш цял шев, ако искаш прекъснат на места, и си готов с П-то.
                            Добре е после да намажеш с-у корозия.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Трансформация

                              Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                              Пак се обърка.
                              Я прочети пост 31, и виж кой се е объркал.

                              пИдал...

                              Относно сгъването на дебели плочи-става както Стеф го е написал, но не кефи нещо...
                              Истината е в студено огънатата плоча.
                              Вълчо, не бързай, и като мен да делаш глупости от бързане, а имай търпение, като свършат празниците иди до по-голям град където могат да ти отрежат и огънат ламарина 6 мм, и тогава действай.

                              Първия ми захват на лебедката беше от як винкел, но така никой не може да гарантира, че двете части на лебедката ще лежат в една равнина, което е много важно за този тип лебедки. Плочата я прави задължително с два сгъва-отпред и отзад на лебедката-така придобива здравина, а не само отпред.
                              Мястото където се захваща водача за въжето задължително го подпри отзад с кници(триъгълници), че от напъна се огъва назад-6-те мм на плочата не могат да устискат на този напън.

                              Не се занимавай с ламарината от 10 мм. Така слагаш едни излишни килограми на предницата. Ако е някакъв по-голям джип-иди дойди,2-3 кила не са кой знае какво, но за виратката си оказва голямо влияние.

                              Успех, и снимай, както и досега.
                              А ние ще даваме акъл.
                              Нещо което го нямам-много лесно го давам
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Трансформация

                                Чавдар (V93)
                                Супер Модератор| +ПЛ || ТП || ДВиП |
                                | Модератор |



                                РегистрацияNov 2005МястоСофияПубликации18,169Точки (при гласуване)70


                                От: Трансформация

                                Мнение на DARK WOLF
                                Нали за това питам каде е грешката и какви по-големи щети ще има, нали уш за това ги слагам тия железарии да няма щети по машината!?



                                Този парапет, дето си го спретнал, от какво мислиш, че ще може да те предпази?!? Тези тръбички като се сгънат и най-вероятно ще нанесат повече щети, отколкото би имал без тях.

                                Пидал е на баща ти големия син. Не стига, че си проЗД ами си и неграмотен. Ти го прочети.


                                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X