Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трансформация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Трансформация

    Здравейте, след като минаха всички главоболя станах още един горд собственик на Витара дълга база 8клапана.
    сега започва едно човъркане по нея, и много нови главоболия.
    като за начало искам да започна с лифт на окачването за сега разполагам с пружини от варбур.
    След като по-прочетох темите обаче в главата ми стана пълна каша, и ще помоля колеги за помощ. Днес вземах едни амове от някаква вектра маслени за отзад но ме притеснява дали няма да стане проблем с тях и тези пружини, виждат ми се малко дългички.
    ето ги свити максимално
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20140905_123521.jpg
Прегледи:2
Размер:121.5 КБ
ID:6066590
    идват около 47см измерени от върха на ухото до шайбата.
    ето и максимално разпънати
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20140905_123441.jpg
Прегледи:2
Размер:101.0 КБ
ID:6066591Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20140905_123449.jpg
Прегледи:2
Размер:133.3 КБ
ID:6066592
    дали ако ги поставя няма някъде да загубя пружината.
    Благодаря предварително.
    и се надявам тази тена да расте както и Витарката
    ARO 243 D
    TATA SAFARI 4x4
    VITARA ДБ 16v
    Всичкото с лебедки 😂

  • #2
    От: Трансформация

    Амовете се мерят от центъра на ухото, до между двата гумени тампона на шпилката.
    Трябва сгънати този размер да е около 30см(не помня точно колко), ако е много по голям(около и нас 40) при свиване на окачванерто ще блъска на тях и ще заминат за нула време. Разгънати, размера който търсиш е 60см или 70см(с леки уговорки).
    За отпред ще ти трябват подложки на пружините и амортисьорите между 32 и 50мм според състоянието на окачването. Пожелателни са подложката на а-рамото, на кардана и дроп-а на предния диф(аз лично бих пропуснал последните 2).
    Прочети внимателно темата на Славин - в нея е изписано всичко по няколко пъти!
    о 88 з 417 оо 4 - Стоян

    Коментар


    • #3
      От: Трансформация

      Благодаря.
      Току що го имерих както казахте. При свито е 41, а при разгънато 70см.
      Маи така като чета малко съм прекалил.
      Задължително ще скожа фланец на А-рамото но незнам колко.
      Ето и първата интервенция.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20140905_182533.jpg
Прегледи:1
Размер:147.5 КБ
ID:5608669
      ARO 243 D
      TATA SAFARI 4x4
      VITARA ДБ 16v
      Всичкото с лебедки 😂

      Коментар


      • #4
        От: Трансформация

        Каква е идеята джантите да са различни, че май и гумите?!това не е гоулф?!

        Коментар


        • #5
          От: Трансформация

          Гуми те са еднакви, а джантите са с различно ЕТ.
          Да със сигурност не е голф,писна ми от тях
          ARO 243 D
          TATA SAFARI 4x4
          VITARA ДБ 16v
          Всичкото с лебедки 😂

          Коментар


          • #6
            От: Трансформация

            A J-то какво е, няма ли разлика в стъпката на самата гума?!

            Коментар


            • #7
              От: Трансформация

              има ли дълги бази 8 клапана? ааа тея амове според мен пак ще са дълги...не ти трябват повече от 65 см разпънати(и при 65 пружината се отлепя доволно от гнездата по спомен) а сгъната до към 35 май бяха...Иначе както ти казаха почва гадно блъскане и ограничаване на хода при свиване...За А-рамото е спорно дали трябва или не ,но отпред да се свали дифа е по-добре според мен.и другото...Дълга база с резервна гума+седали+някой друг багаж....според мен вземи газови ,а не маслени амове...Иначе баят мекичка ще дойде ...Газова каяба за астра е към 70-80лв по спомен(не ,че Каяба е върха на сладоледената торта) ...Ако имаш достъп до разни сайтове загледай и PRO COMP es9000 може да дойдат на не лоша цена ,а по последни дискусии може би са не лош вариант..това всичкото зависи колко и какво искаш де...
              Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

              Коментар


              • #8
                От: Трансформация

                Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                A J-то какво е, няма ли разлика в стъпката на самата гума?!
                Първоначално публикуван от Петър Минчев - MaxBass Преглед на мнение
                има ли дълги бази 8 клапана? ааа тея амове според мен пак ще са дълги...не ти трябват повече от 65 см разпънати(и при 65 пружината се отлепя доволно от гнездата по спомен) а сгъната до към 35 май бяха...Иначе както ти казаха почва гадно блъскане и ограничаване на хода при свиване...За А-рамото е спорно дали трябва или не ,но отпред да се свали дифа е по-добре според мен.и другото...Дълга база с резервна гума+седали+някой друг багаж....според мен вземи газови ,а не маслени амове...Иначе баят мекичка ще дойде ...Газова каяба за астра е към 70-80лв по спомен(не ,че Каяба е върха на сладоледената торта) ...Ако имаш достъп до разни сайтове загледай и PRO COMP es9000 може да дойдат на не лоша цена ,а по последни дискусии може би са не лош вариант..това всичкото зависи колко и какво искаш де...
                На задните ЕТ-то е -20 j-8, а предните j-7 ET-13( мислех че е 0 но се указа друго). Разликата в стъпката е минимална, а поведението е съвсем различно с тези от колкото с полужителните.
                Тук в форума намерих един калкулатор( не ми се виждаше реално но пробвах и се указа верен)


                Да колега 8клапанова има ето я на снимката.
                Утре ще ходя до едно магазинче за части и ще видя какво може да се измисли, но със сигурност ще са маслени.
                Днес говорих с друг колега от форума и ми обясни че подложки за предния диф не при всички е желателен всичко зависело от вътрешните карета. Но по-нататък ще обясня да мога да се усведомя малко повече.
                Последно редактирано от DARK WOLF; 08-09-14, 22:05.
                ARO 243 D
                TATA SAFARI 4x4
                VITARA ДБ 16v
                Всичкото с лебедки 😂

                Коментар


                • #9
                  От: Трансформация

                  Първоначално публикуван от DARK WOLF Преглед на мнение
                  На задните ЕТ-то е -20 j-8, а предните j-7 ET-13( мислех че е 0 но се указа друго). Разликата в стъпката е минимална, а поведението е съвсем различно с тези от колкото с полужителните.
                  Тук в форума намерих един калкулатор( не ми се виждаше реално но пробвах и се указа верен)


                  Да колега 8клапанова има ето я на снимката.
                  Утре ще ходя до едно магазинче за части и ще видя какво може да се измисли, но със сигурност ще са маслени.
                  Днес говорих с друг колега от форума и ми обясни че подложки за предния диф не при всички е желателен всичко зависело от вътрешните карета. Но по-нататък ще обясня да мога да се усведомя малко повече.
                  Според мен предните са оригинални 15-ки от витара дълга база след 1996г, ЕТ-то име +5 или 0, нека Ванката каже?!
                  Задните са с ЕТ-25 мисля, приличат на метален Мангелс. На предните как изчислихте ЕТ-то. Аз също съм за маслени амортисьори, по ред причини. А за предните карета, зависи от сглобката, но според мен не е гаранция. Успех

                  Коментар


                  • #10
                    От: Трансформация

                    На задните има щампи с обозначенията от вътре на обрача. А на предните мисля че беше на борда но трябва да погледна пак.
                    Днес се чух с колегата който ше изработи фланците за предницата. Указа се че при мен не са задължителни дългите тампони за дифа.
                    Но все пак ще видя като сложа всичко какъв ще стане ъгъла на каретата и ще реша тогава.
                    ARO 243 D
                    TATA SAFARI 4x4
                    VITARA ДБ 16v
                    Всичкото с лебедки 😂

                    Коментар


                    • #11
                      От: Трансформация

                      Алуминиевите джанти са с ЕТ-00000000000000000000000! за Железните съм ги забравил.
                      Сузуки Витара ДБ 2.0 H20A малко повдигната и гуми каквито има в сервиза.
                      КтМ 525еxc ендуро. +Нисан ТВ42Е Тел:0 осем 99 нула 44 35две.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Трансформация

                        Eто бившия собственик си каза!
                        Железните с сигурност са -20, защото си търся една алуминка или две железни такива!
                        ARO 243 D
                        TATA SAFARI 4x4
                        VITARA ДБ 16v
                        Всичкото с лебедки 😂

                        Коментар


                        • #13
                          От: Трансформация

                          И кво излезе, предните ЕТ0, задните с -20, ей това ако не е проблем, здраве му кажи, да не говорим за стъпката и как стои гумата на джантата. Тези ал. джанти са едни от най-разпространените, успех

                          Коментар


                          • #14
                            От: Трансформация

                            Трифоне аз на моя стария скрап последните 3месеца преди да го продам си го карах така 2х2 джанти... еми къфто съм душманин грам проблеми невидях... освен че задните ми бяха една идея по широки от страна на гумите 235ци....
                            Сузуки Витара ДБ 2.0 H20A малко повдигната и гуми каквито има в сервиза.
                            КтМ 525еxc ендуро. +Нисан ТВ42Е Тел:0 осем 99 нула 44 35две.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Трансформация

                              По-добре сложи задните отпред . Ще е по-стабилна в завой и няма да се дялкат много задните гуми в ръба на калника .
                              Подложката за А-рамото според мен е задължителна, след повдигането не достига хода на шарнира и всяко разпъване на заднизцата се опитва да го строши, понеже е много здрав само се разхлопва.
                              Фланеца на кардана при дълга база само може да пречи, а конзолите за предния диф може и без тях, но не пречат, а облекчават каретата .
                              Последно редактирано от travelling; 12-09-14, 00:22.
                              0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X