Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

    Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
    Как мислиш да направиш спирачката на механичната лебедка така че да не се развива под товар ?
    Ами както малайзииците - няма да има обособена спирачка ! Което не значи ,че няма да може да се спира под товар

    Коментар


    • От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

      Първоначално публикуван от Ивайло Павлов Преглед на мнение
      Ами както малайзииците - няма да има обособена спирачка ! Което не значи ,че няма да може да се спира под товар
      Нещо не мога да стопля как ще стане това ... Вариантите за спирачка не са много - дискова към барабана , барабанна на на кардана или тресчотка . Казвай как я мислиш да спира че ми стана интересно защото това е основния проблем на ъгловата предавка ? Муфа за свободен ход не ти трябва при това предавателно число - развиването на въжето ще можеш да го правиш на задна .
      VEREYA MOTORSPORT TEAM

      Коментар


      • От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

        Бакалов знаеш че преди време с теб разговаряхме на Шумен за тези лебедки.Схемата е много по проста от колкото си мислехме.Спирачка практически не е нужна като допълнителен възел защото в момента в който натиснеш педала на основните спирачки лебедката също спира,освен ако не караш с Full time раздатака на отключен диференциал.Единствено безопасно не можеш да буксираш друг автомобил по стръмен склон или пък да го спуснеш с лебедката защото тогава ще си на неутрална на раздатката съответно не е добре да се дърпаш на неутрална каквато е практиката често при ползването на червячните лебедки защото няма да можеш да ползваш спирачките на колата за да спира самата лебедка.Извинявам се на Иво за спама в темата.Поздрави за хубавия проект следя развитието му и ми допада много браво.
        ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
        тел.088четири 9едно9 4нула4
        -------------------------------------------------------

        Коментар


        • От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

          Първоначално публикуван от Дявол Коледа Преглед на мнение
          Бакалов знаеш че преди време с теб разговаряхме на Шумен за тези лебедки.Схемата е много по проста от колкото си мислехме.Спирачка практически не е нужна като допълнителен възел защото в момента в който натиснеш педала на основните спирачки лебедката също спира,освен ако не караш с Full time раздатака на отключен диференциал.Единствено безопасно не можеш да буксираш друг автомобил по стръмен склон или пък да го спуснеш с лебедката защото тогава ще си на неутрална на раздатката съответно не е добре да се дърпаш на неутрална каквато е практиката често при ползването на червячните лебедки защото няма да можеш да ползваш спирачките на колата за да спира самата лебедка.Извинявам се на Иво за спама в темата.Поздрави за хубавия проект следя развитието му и ми допада много браво.

          Ето точно за това говорих. Просто тези лебедки трябва да се ползват с много мисъл ,а не така урболешката! Муфа дали трябва или не ,мога пак да се осланям на приятелчетата от Тайланд ,Малайзия и прочие които отдавна прилагат тази схема. Анализа които съм направил е ,че всички европейци отбягват муфите а всички така да кажа малайзиици ги ползват ,аз съм решил да добавя такава.

          И като хванах тематиката за муфите я кажете умна идея за пневматичен фри спул на ел лебедка Warn/ Tabor , дето муфата се зацепва с въртене на 180° на едни чоп. Пред мен са 2 варианта или правя тяло което да влезе в отвора и в това тяло да има ос на която да се закрепи лостче като бутнеш към барабана да отцепва като бутнеш към редуктора да зацепва. Другия е да се направи детайл с Ф25-30мм и хеликсообразен канал по който да върви жило -така да се реализират тези 180°.

          пп. ето още едно видео от тестчето - HD дет се казва

          Коментар


          • От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

            Мисля че муфата е добре да я има защото скороста на God winch-а е голяма и при развиване на задна може да се получи оплитане на въжето от прекомерно много развито въже и после мъка.
            ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
            тел.088четири 9едно9 4нула4
            -------------------------------------------------------

            Коментар


            • От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

              Дяволче , говорихме тогава че спирачката на лебедката може да се върже към основните спирачки , но си остава основния проблем - какво правим на много стръмен склон , когато се наложи да спреш и да тръгнеш бавно нагоре ? Съединителя в случая е най наказан и той първо ще даде фира ... Да , и аз съм гледал клипове на RFC как джипа преодолява отвесен скат на ход и на лебедка , но истината за нашите ширини е друга . За пример мога да дам сърбите защото трасетата им са същите като нашите - много стръмни изкачвания между големи скали и дървета , където няма как да вземеш целият екстрем на един път без презакачания и висене на въжето на лебедката . А иначе при сърбите бързата механична лебедка е издигната в култ - почти всички са с червячни лебедки със предавателно число 8 - 10 : 1 . Нямат муфа за свободен ход , а просто навигатора хваща въжето и хуква с него като постоянно го изпъва за да не направи "ухо" и да не излезе от барабана . Това е , просто и ефективно , а и най важното - сигурно , щото като висиш на въжето над някое 20 - 30 метра дълбоко дере , ти идва друг акъл ...
              Мое мнение , не искам да ви разубеждавам , но за нашите трасета е добре механичната лебедка да има сигурна спирачка . Иво , успех с проекта - дотук много добре се е получило . давай нататък че да има конкуренция в Трофи Експерт
              VEREYA MOTORSPORT TEAM

              Коментар


              • От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

                Каква спирачка ползват сърбите на техните червячни лебедки 10:1?
                о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                Коментар


                • От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

                  Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                  Каква спирачка ползват сърбите на техните червячни лебедки 10:1?
                  Никаква - червяка действа като спирачка . Дори има и още по бързи - лебедката на Боске е червячна с предавателно число 6:1 , като вземе да дърпа джипа му прави скокове по 2 метра от място
                  VEREYA MOTORSPORT TEAM

                  Коментар


                  • От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

                    Мойта е червячна 7 към - и нее проблем да се развие и без да отключиш муфата . Спирачка си трябва . Но ако има муфа за отключване трябва да е след муфата за да се избегне евентуален проблем със самоволно открючване на муфата . Смятал си си кави са ти линейните скорости в метри на гумите и на въжето .

                    Коментар


                    • От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

                      Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                      Дяволче , говорихме тогава че спирачката на лебедката може да се върже към основните спирачки , но си остава основния проблем - какво правим на много стръмен склон , когато се наложи да спреш и да тръгнеш бавно нагоре ? Съединителя в случая е най наказан и той първо ще даде фира ... Да , и аз съм гледал клипове на RFC как джипа преодолява отвесен скат на ход и на лебедка , но истината за нашите ширини е друга . За пример мога да дам сърбите защото трасетата им са същите като нашите - много стръмни изкачвания между големи скали и дървета , където няма как да вземеш целият екстрем на един път без презакачания и висене на въжето на лебедката . А иначе при сърбите бързата механична лебедка е издигната в култ - почти всички са с червячни лебедки със предавателно число 8 - 10 : 1 . Нямат муфа за свободен ход , а просто навигатора хваща въжето и хуква с него като постоянно го изпъва за да не направи "ухо" и да не излезе от барабана . Това е , просто и ефективно , а и най важното - сигурно , щото като висиш на въжето над някое 20 - 30 метра дълбоко дере , ти идва друг акъл ...
                      Мое мнение , не искам да ви разубеждавам , но за нашите трасета е добре механичната лебедка да има сигурна спирачка . Иво , успех с проекта - дотук много добре се е получило . давай нататък че да има конкуренция в Трофи Експерт
                      Бакалов , нещо не може да се разберем ! При теглене по склон на 1ва скорост с помоща на колелата (тоест раздатката свързва двата моста и кома ) няма проблем да блокираш с педала на спирачката гумите и съответно и лебедката. Смятам техниките за работа с повече от един педал (например хийл-тоу) са ясни и няма да ги говорим -тва за висенето по склона и тръгването от място. Да прав си за съединителя ,ще отнесе пердах но пак казвам ,че трябва да се ползва с акъл.За терена и по-скоро типът състезания които се карат тук и там също си прав. Щом е необходимо ще закача еладжииката. Но съм сигурен ,че по този метод които с Дявола визираме ще спира 100%. В крайна сметка каквото такова!

                      Павле, относно скоросттан на теглене на 1ва трябва да е от около 20 до 60м/мин ,на 2ра не съм смятал но предполагам няма да има сила . На гумите е по-висока скоростта поне 2-3 пъти но не желая лебедката да е по-бърза от това поне за сега.

                      Коментар


                      • От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

                        Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                        Никаква - червяка действа като спирачка . Дори има и още по бързи - лебедката на Боске е червячна с предавателно число 6:1 , като вземе да дърпа джипа му прави скокове по 2 метра от място
                        Този червяк действа като спирачка колкото аз съм Брат Пит

                        @ Ивайло, аз лично бих си заложил "вратичка" в конструирането на лебедка, ако в по-късен етап реша да мога лесно да добавя един спирачен диск и да не го мисля. Диф какъв е т.е. с какво ПЧ? Това, че е по-бавна от гумите не ти е проблем при тази схема на ком-а Ама ти го знаеш
                        Последно редактирано от stojan_defender-a; 06-01-16, 20:44.
                        о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                        Коментар


                        • От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

                          Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                          Този червяк действа като спирачка колкото аз съм Брат Пит
                          Обаждай се на Анджелина Джоли - нямат никакви спирачки на лебедките и само червяка спира короната . В крайна сметка това е една от основните функции на червячната предавка , а същевременно и недостатък защото многократното спиране и тръгване под товар съкращава живота на червячната предавка
                          VEREYA MOTORSPORT TEAM

                          Коментар


                          • От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

                            Червячна спирачка ама друг път . Като се видим ще ти покажа че въжето се вади и без да се отключи муфата е има съпротивлиние но е минимално щом се развива с една ръка , не е кой знае каква спирачка .

                            Коментар


                            • От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

                              Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                              @ Ивайло, аз лично бих си заложил "вратичка" в конструирането на лебедка, ако в по-късен етап реша да мога лесно да добавя един спирачен диск и да не го мисля. Диф какъв е т.е. с какво ПЧ? Това, че е по-бавна от гумите не ти е проблем при тази схема на ком-а Ама ти го знаеш
                              Лесно мога да добавя спирачен апарат на едната страница на барабана така и така ще са от листов материал може да ги пусна с 25-30мм по голям радиус ,ако случайно има няква нужда. Редуктора по спомен ,че записките ми са в Габрово е 4,375 от коьота и сметаката ми е 1ва 4.22 х 4,375 на 100мм барабан . Съответно на последните редове ще е осезателно по-бърза тъй като смятам да го направя по висок и тесен заради липсата на място.

                              Коментар


                              • От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

                                Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                                Обаждай се на Анджелина Джоли - нямат никакви спирачки на лебедките и само червяка спира короната . В крайна сметка това е една от основните функции на червячната предавка , а същевременно и недостатък защото многократното спиране и тръгване под товар съкращава живота на червячната предавка
                                Не всички червячни предавки са самозадържащи, особено пък тази 10:1.
                                И аз и Павле ти го казваме. Повярвай без да четеш Щото пък ако повярваш на самозадържането може да се изненадаш неприятно в неприятна ситуация

                                Ивайло, аз повече си мисля в насока оставяне на отвори и необходимото остояние от лагера за добавяне на спирачен диск от мотор. Или пък от другата страна на дифенренциа зависи как си зацепил вала към касетата.
                                о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X