Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

    Първоначално публикуван от Ивайло Павлов Преглед на мнение
    Ами аз имам масите под всяка гума от листовката на техническия преглед. и мога да претегля подресьорната маса -гума+мостове+носачи+кардани и така ще го направя като дигам за шасито с крик и с кантраче меря под всяка гума ) но от там как да разбера наличните пружини колко см/кг се свиват ?
    Пружините които ползваме са от автомобили със масата на Самурай ....

    Ивчо на Сливен ще идваш ли ?
    Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

    Коментар


    • #62
      От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

      Първоначално публикуван от speed750 Преглед на мнение
      Пружините които ползваме са от автомобили със масата на Самурай ....

      Ивчо на Сливен ще идваш ли ?
      Ами смятаме поне неделята да дойдем да погледаме.

      Коментар


      • #63
        От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

        Първоначално публикуван от Ивайло Павлов Преглед на мнение
        Ами смятаме поне неделята да дойдем да погледаме.
        Там ще поговорим .
        Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
        New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

        Коментар


        • #64
          От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

          Не са много снимките ама това се оказа ,че имам само.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-03-22 19.26.48.jpg
Прегледи:1
Размер:155.6 КБ
ID:5469523Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-03-22 19.26.56.jpg
Прегледи:1
Размер:163.7 КБ
ID:5469524Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-03-22 19.27.08.jpg
Прегледи:1
Размер:182.4 КБ
ID:5469525Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-03-22 19.27.23.jpg
Прегледи:1
Размер:188.0 КБ
ID:5469526Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-03-22 19.27.31.jpg
Прегледи:1
Размер:134.5 КБ
ID:5469527Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-03-22 19.27.39.jpg
Прегледи:1
Размер:120.8 КБ
ID:5469528Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-03-22 19.27.47.jpg
Прегледи:1
Размер:82.8 КБ
ID:5469529Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-03-28 12.44.24.jpg
Прегледи:1
Размер:164.1 КБ
ID:5469530Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-03-28 12.44.59.jpg
Прегледи:1
Размер:194.5 КБ
ID:5469531Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-03-28 12.45.06.jpg
Прегледи:1
Размер:157.0 КБ
ID:5469532
          Първи по-сериозни тестове
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-03-28 17.38.53.jpg
Прегледи:1
Размер:227.2 КБ
ID:5469533
          Тука се пробвахме да подострим ръбчетата на каймана заедно с Русанов и смятам ,че ефекта е повече от добър ,макар и само на половината от протектора(през грайфер).
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-03-28 20.07.08.jpg
Прегледи:1
Размер:80.1 КБ
ID:5469534Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-03-28 20.07.15.jpg
Прегледи:1
Размер:91.5 КБ
ID:5469535
          Тука след съботната навигация имах случки с амовете и се наложи да им срежа прахоуловителите и да сложа бъмп стоп от голф (нахлух го на стержена) после заварка на шайба и после ухото към шайбата а отгоре гумен маншон от коловете на мотор.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-04-04 16.34.52.jpg
Прегледи:1
Размер:224.7 КБ
ID:5469536

          Коментар


          • #65
            От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

            Тия пружинки от какво са не се свиват много?
            Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
            Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

            Коментар


            • #66
              От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

              От варц

              Коментар


              • #67
                От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

                Здравейте отново, от доста време бях неактивен и тук и в гаража но имах други ангажименти. Както и да е сега пак ми се въртят някои идеи и ми трябва "know how".
                Някой има ли представа какви са опциите да се сложи всмукателен колектор с port injection (витара 1.6 16 в ) чувал съм за колеги които са сложили на 1.6 блок глава от swift 1.3 GTI (двувалаta ,тоест блоковете явно са еднакви) но това ще ми дойде по-скъпо. Идеята ми е на 1.3 8в главата да сложа готов всмукател от пълна инжекция ,ако пасне за да си сложа най-накрая електрониката и да го подкарам на бензин. Ако има колеги с опит в такива извращения ще съм благодарен да споделят инфо

                Поздрави

                Коментар


                • #68
                  От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

                  Ще се изкажа малко неподготвен, но защо не пробваш в магазина да сравниш двете гарнитури?
                  о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                  Коментар


                  • #69
                    От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

                    няма да пасне само колектора, може би цяла глава, но тогава ще трябва да смениш и буталата
                    Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                    http://www.facebook.com/JeepBG
                    LZ1GGC

                    Коментар


                    • #70
                      От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

                      Здравейте отново приятели, не съм писал от доста време и вече са на лице доста ъпдейти по машината

                      * Като за начало вече има реботеща megasquirt v2.2 инсталирана на g13 мотора ,няма да се впускам в много детайли но като цяло направих фланец от 1.3 8в главата към всмукател от 1.6 16в витара с мулти-порт инжекцион. Преправих рейката малко и сложих ~190cc инжектори от опел C20XE ,запалване от FORD EDIS4.
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1570.jpg
Прегледи:1
Размер:112.6 КБ
ID:5550957Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1605.jpg
Прегледи:1
Размер:121.0 КБ
ID:5550961Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1608.jpg
Прегледи:1
Размер:96.8 КБ
ID:5550962Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1528.jpg
Прегледи:1
Размер:110.9 КБ
ID:5550949Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1444.jpg
Прегледи:1
Размер:120.4 КБ
ID:5550932Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1510.jpg
Прегледи:1
Размер:149.8 КБ
ID:5550938Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1527.jpg
Прегледи:1
Размер:99.0 КБ
ID:5550940Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1613.jpg
Прегледи:1
Размер:125.0 КБ
ID:5550963
                      * Лятото ме сполетя една случка и обърнах Сузукито по таван малко та се наложи лек ремонт на ламарините + предно стъкло и едно rollbar-че стъкнах набързо сложих и 2 седалки тип корито. Смених и стандартното жило на съединителя с помпа и цилиндърче от лада (жилото минаваше близо до изпускателната система(турбото) и често се прецакваше макар и да беше изолирано допълнително)
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1604.jpg
Прегледи:1
Размер:106.2 КБ
ID:5550960 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1558.jpg
Прегледи:1
Размер:107.8 КБ
ID:5550955Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1506.jpg
Прегледи:1
Размер:154.8 КБ
ID:5550937Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1453.jpg
Прегледи:1
Размер:122.4 КБ
ID:5550934Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1516.jpg
Прегледи:1
Размер:107.4 КБ
ID:5550939Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1565.jpg
Прегледи:1
Размер:102.0 КБ
ID:5550956Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1590.jpg
Прегледи:1
Размер:125.7 КБ
ID:5550958Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1554.jpg
Прегледи:1
Размер:85.4 КБ
ID:5550951Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1557.jpg
Прегледи:1
Размер:86.9 КБ
ID:5550953Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1593.jpg
Прегледи:1
Размер:108.6 КБ
ID:5550959Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1551.jpg
Прегледи:1
Размер:107.2 КБ
ID:5550950Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1555.jpg
Прегледи:1
Размер:105.0 КБ
ID:5550952Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1487.jpg
Прегледи:1
Размер:103.1 КБ
ID:5550936

                      * В момента работя по предното окачване , пружини 3 линк и ревизия на Уазовия мост. Ще добавя още снимки и инфо скоро

                      Коментар


                      • #71
                        От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

                        Можеш ли да покажеш къде точно си вкарал водата?
                        Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
                        Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

                        Коментар


                        • #72
                          От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

                          Ето тук се вижда по-добре. Тръбата отгоре събира от 2та порта на главата във порта на колектора и също така разпределя част от водата за парното и за дросела /студен празен ход/

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1629.jpg
Прегледи:1
Размер:109.9 КБ
ID:5551153

                          Коментар


                          • #73
                            От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

                            Имай предвид ,че с трилинковото окачване отпред не се постигат големи ходове,тъй ,че ,ако не си много напреднал...Казвам го от личен , а и не само личен опит .
                            0887/400121 Антон Донев

                            Коментар


                            • #74
                              От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

                              Какви са според теб вариантите? Личното ми становище е ,че 3 линк-а + панхард ще е най-добре ,като се има предвид ,че си искам секторната кутия (фул хидрото за сега го отхвърлям) Отворен съм за други идеи така ,че предлагайте има още няколко дни докато хвана телоподаващото ,за сега съм нагласил железата и чакат да приключа с ревизията на моста

                              Коментар


                              • #75
                                От: Какво стана с едно малко Сузуки Самурай

                                Имам предвид трилинково с тип пушки/две пушки+панхард/,както е на повечето серийни джипки с цял мост.
                                По-добър вариант е два долни +два горни /или един/ +панхард .
                                Виж проектите на Близнаците,на Здравко от Плевен,на Ицо от Хасково-3линк,ама не баш,поразгледай в пиратитеSuzuki,ама по-задните теми ,жалко ,че като ми преинсталираха компа ми се игубиха доста снимки и линкове.
                                0887/400121 Антон Донев

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X