Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

    Моето камионче в момента е в сервиз за монтаж на ГИ. Чух доста мнения от познати от сорта на "Ти луд ли си, това са много пари, сложи обикновена...ако гръмне дебитомера, махни го и него, аз карах с дървен чеп на негово място"..."Сложи метан, изхвърли резервоара"...При цена на нов дебитомер от 1300 лв. и 1600 лв. за ГИ, не се колебах дълго. А проблема с пръскалките на стъклото се оказа тривиален-пластмасовият тройник, който разделя лява и дясна, се беше сцепил. Водата изтичаше оттам и нямаше налягане на дюзите. Поздрави!
    Животът е харизан кон според мен...

    Теди

    Коментар


    • #47
      От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

      Естествено че,като отидеш на сервиз , ще бъдат възможно най-убедителни за да сложиш ГИ ,все пак разликата си е някви си 1000 и нагоре кинта,кой ще им пълни джопчетата!
      Но всеки сам си решава!
      Аз преди да взема витарата V6 с об.газова, доста изчетох тук и не само,че специално този двигател си работи безпроблемно с обикновена газова уредба!
      Поздрави!
      OFF-Road Клуб " Mud Angels" Стара Загора

      Коментар


      • #48
        От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

        Колата с ГИ работи перфектно, няма никаква разлика във вървежа на газ и бензин. За разхода още нищо не мога да кажа. Всеки решава с каква уредба да кара, предишната ми кола беше пълен инжекцион с обикновена газова. Не, че не вървеше...но винаги някъде в кратуната ми светеше сигнална лампа "внимавай с газта"...досадно е. А и първото гърмене беше доста драматично, почти изкриви предния капак...самото преживяване не е приятно, особено ако се случи на натоварено кръстовище...доста попържни отнасяш.
        Животът е харизан кон според мен...

        Теди

        Коментар


        • #49
          От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

          Колега понеже питаш за цените на частите.
          Ами всичко е по2 .Само скапания шарнир който е едно цяло с носача е 400 лв нов, дане говорим за частите по дв.
          Успех

          Коментар


          • #50
            От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

            @avzdrav Не съм казал,че ОГУ е по-добрия вариант,естествено че ГИ е за предпочитане,но пак ще кажа че специално този двигател няма никакъв проблем да върви с ОГУ и да се спестят кинти за което!
            OFF-Road Клуб " Mud Angels" Стара Загора

            Коментар


            • #51
              От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

              Едно обикновено газово можеш да го събереш и за 100, 120 лв .
              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

              Коментар


              • #52
                От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                Смесен разход на 2.0 шестак с ГИ-Кюстендил- София- Плевен, по метода " пълно-пълно", между 9.5 и 10 л. Без много юркане по магистралата, 90-110 км/ч. Лек офроуд на лИзгава кал около пещерите над Карлуково,стоково си е нисичко...лифтираното ми Синхро -44 см.под прага, не търкаше корема на такива места...ще го мисля по-нататък. Поздрави!
                Животът е харизан кон според мен...

                Теди

                Коментар


                • #53
                  От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                  Здравейте.
                  Крейзи, какво става с избора.Чакаме резултат, особено ние с щестаците,дано се увеличим във Форума.Последно, данък собственост МПС нещо те уплащи, амаааа- кеф цена няма.А пък теб и без това те влечат резачките, така, че скачай смело.Разхода при В6 си е наред.Наскоро един приятел с 4 цил.,1,6, като каза,че му гори 13-14 на 100 и му предложих да зареди бензин в моя джип и в неговият и да се разменим като щофьори за определен пробег и маршрут ми отказа с мотива,че нещо трябвало да смени и т.н..
                  П.С.:Пропуснах момента в темата:
                  2.0 16v/132к.с. (J20A)

                  Коментар


                  • #54
                    От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                    Първоначално публикуван от Валенти Преглед на мнение
                    Здравейте.
                    Крейзи, какво става с избора.Чакаме резултат, особено ние с щестаците,дано се увеличим във Форума.
                    Разколебах се нещо от тая идея!Рагледах няколко и определено не съм впечатлен от това,което се продава!По моите сметки,за да бъде джипката във състояние,каквото аз искам....ще ми стъпи близо на 10000лв ,а момента определено не е за такива инвестиции.....а главната ми цел беше климатика!
                    Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                      Първоначално публикуван от CrAzY_eMo Преглед на мнение
                      Разколебах се нещо от тая идея!Рагледах няколко и определено не съм впечатлен от това,което се продава!По моите сметки,за да бъде джипката във състояние,каквото аз искам....ще ми стъпи близо на 10000лв ,а момента определено не е за такива инвестиции.....а главната ми цел беше климатика!
                      Ами тогава ще чакаме по-добри времена и оферти.Да сме живи и здрави.Успех.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                        Въпрос колко е данъка на такава джипка ???/

                        Коментар


                        • #57
                          От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                          В интерес на истината.....Незнам!
                          Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                          Коментар


                          • #58
                            От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                            Първоначално публикуван от jovany277 Преглед на мнение
                            Въпрос колко е данъка на такава джипка ???/
                            Здравейте.Ако става реч за по-горе коментираният модел /2000, В6,24 кл./ данакът за всяка община е различен и се определя от съответната общ.администрация.В Дупница е 113 лв., колкото е и на леката ми кола/БМВ 318 ТИ/.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                              здравейте ,колеги
                              досега имах витара 1.6 16 5 врати. Смених двигателя с J20A (2000 16V) още не сам я подкарал но искам да и монтирам газ. Старата беше с ОГУ на на тази не знам дали да е ОГУ или ГИ . миля за информация ако някой има опит.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                                Слагай ГИ и ще останеш много доволен,не си прави експерименти с обикновенно АГУ.
                                "NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
                                0878739299

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X