Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

    И аз се сдобих онзи ден с Витара ДБ 2.0 V6 (136PS) J20A ,производство 1997г.утре ще ходя в кат за смяна на собственост!
    Днес я засякох разхода на газ ми даде 14/100 ,като 60% извънградско и 40% градско!Обикновена газова уредба! Не съм я зорил,като че ли малко повечко ми се вижда/
    Не знам дали е в нормите разхода,но мисля да и сменя въздушния филтър и да мина една газ профилактика.Мисля че имам и каталазитаор и мисля да го махна,вие какво ще кажете?
    Поздрави!
    OFF-Road Клуб " Mud Angels" Стара Загора

    Коментар


    • #32
      От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

      V6-2.0 е Н20А. Как върви с обикновена газова? Приятел се занимава с газификация на коли и ме увери, че единственото разумно решение е ГИ. В същия сервиз са газифицирали две мои коли и нямам съмнения в компетентността и коректно отношение.
      Животът е харизан кон според мен...

      Теди

      Коментар


      • #33
        От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

        Разхода ти е добър ако си имал студени стартове , само градско съм стигал 18 л през зимата ,а с леки гуми (да не са регенерат и в рамките на разумните размери) 8,5 , 9 л на 100 км извън градско .С твоя мотор е нормално да гори около 10л на 100км


        пп Да ти е честита новата придобивка и да те радва дълги години!
        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

        Коментар


        • #34
          От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

          Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнение
          V6-2.0 е Н20А. Как върви с обикновена газова? Приятел се занимава с газификация на коли и ме увери, че единственото разумно решение е ГИ. В същия сервиз са газифицирали две мои коли и нямам съмнения в компетентността и коректно отношение.
          Ми върви и с обикновена газова и без проблем. Аз даже съм с такава на Н25А . Твоя "приятел" с газовите за коя уредба ще ти вземе по скъпо ? От по скъпата уредба ще изкара и по-вече пари, а може ли да ти гарантира, че тя ще ти харчи по-малко . Имах и Н20 с ГИ за 1800 лв. и карам Н25 с обикновена за 600 лв. Познай коя ми гори по-вече .
          0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

          Коментар


          • #35
            От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

            Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
            Ми върви и с обикновена газова и без проблем. Аз даже съм с такава на Н25А . Твоя "приятел" с газовите за коя уредба ще ти вземе по скъпо ? От по скъпата уредба ще изкара и по-вече пари, а може ли да ти гарантира, че тя ще ти харчи по-малко . Имах и Н20 с ГИ за 1800 лв. и карам Н25 с обикновена за 600 лв. Познай коя ми гори по-вече .
            Не говоря за разход, а за евентуални проблеми с електрониката, дебитомера и прочие карантии... И на мен не ми се дават 1800 кинта, но предпочитам да карам спокойно. В интерес на истината Синхрото ми - 1.8 пълен инжекцион, вървеше перфектно с обикновена ГУ, гърмяло е 3-4 пъти...ама там само връщам пръстена на кихалката, и газ.
            Животът е харизан кон според мен...

            Теди

            Коментар


            • #36
              От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

              Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
              Разхода ти е добър ако си имал студени стартове , само градско съм стигал 18 л през зимата ,а с леки гуми (да не са регенерат и в рамките на разумните размери) 8,5 , 9 л на 100 км извън градско .С твоя мотор е нормално да гори около 10л на 100км


              пп Да ти е честита новата придобивка и да те радва дълги години!
              Благодаря ви
              А за катализатора проблем ли е да го махна ,имам в предвид ще даде ли отражение при работата на бензин на пълната инжекция?
              Понеже преди време когато махнах катализатора на моноинжекция на Сеат Толедо,се отпуши хайванчето и не само че даде по-малък разход на газ,а и ускорението се подобри.
              OFF-Road Клуб " Mud Angels" Стара Загора

              Коментар


              • #37
                От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                Първоначално публикуван от M.Mihnev Преглед на мнение
                Благодаря ви
                А за катализатора проблем ли е да го махна ,имам в предвид ще даде ли отражение при работата на бензин на пълната инжекция?
                Понеже преди време когато махнах катализатора на моноинжекция на Сеат Толедо,се отпуши хайванчето и не само че даде по-малък разход на газ,а и ускорението се подобри.
                Махай го без да се замисляш , ако искаш си сложи тръба вместо него , но моя съвет е да си сложиш резонатор на неговото място ,с цел по малък шум
                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                Коментар


                • #38
                  От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                  Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                  Махай го без да се замисляш , ако искаш си сложи тръба вместо него , но моя съвет е да си сложиш резонатор на неговото място ,с цел по малък шум
                  Ами аз преди време оставих самия избучен катализатор т.е. корпуса му ,той играеше тази роля ,леко "дзънкаше" но не е толкова дразнещо.С гърне опредлено ще е по-безшумно!
                  Така ще направя и сега,само утре да мина през КАТ и това ми е първата работа!
                  Лека вечер от мен,друже и благодаря за вниманието!
                  OFF-Road Клуб " Mud Angels" Стара Загора

                  Коментар


                  • #39
                    От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                    Емо казвай как мина тест драйв-а че и аз съм влязал във филма със 6-таците ама препочитам 2,5 варианта...........
                    TG

                    Коментар


                    • #40
                      От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                      Първоначално публикуван от M.Mihnev Преглед на мнение
                      Ами аз преди време оставих самия избучен катализатор т.е. корпуса му ,той играеше тази роля ,леко "дзънкаше"

                      Точно за това "дзънкане" става въпрос , поне мен ме изнервяше .Лека
                      Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                        Първоначално публикуван от gen4 Преглед на мнение
                        Емо казвай как мина тест драйв-а че и аз съм влязал във филма със 6-таците ама препочитам 2,5 варианта...........
                        Неможах да отида да я покарам,а момчето я продаде вече!
                        Возих се в една друга,която се продава за 6700лв .....мани бегай! Нещо май ДБ Витара не е моята концепция!Гъне се някакси....абе странна ми е и още не съм се навил напълно!
                        Тези,които вече са си купили такива Витари ....Нека споделят в тази тема цени на части и други впечатления и подробности,около тях!
                        Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                          Привет и от мен за тези които не знаят - Витара дълга V6 12.1996 Клима и всичко друго за модела
                          1 - относно газовите уредби - това ми беше първата работа, даже още преди да съм я регистрирал, Обикновенна газова, монтира от мен и един приятел, работи си перфектно без никакви проблеми, в началото гръмна няколко пъти, но като и свикнах вече нямам проблеми, просто не трябва да и се дава рязко газ. В сми, ако тръгнеш да си ги редиш от първа, 2, 3-та и т.н. няма проблем, но ако караш на втора (примерно) без газ и дадеш рязко газ до дупка - гърми
                          Разход - стигала е и до 30/100 но при екстремни ситуации и разходки, иначе в града лятото 12-13, извън градско от 9 до 12, зависи от карането и къде зареждам, че ми дава големи разлики.
                          2 - относно стабилност: в никакъв случай не мога да кажа, че е нестабилна, както на магистрала при 160, така и при градско гонене с лек авт.
                          3 - имах проблеми със задния диф и раздатката, но те нямат нищо общо с базата и мотора (поне според мен) , а с лошата поддръжка на предишния собственик !
                          4 - незнам дали защото е от Швейцария, но може да се каже че няма никаква ръжда, днес след 3 зими експлоатация забелязах някакви точки от долната и вътрешната страна на рамата, но само точки, нищо фрапиращо.
                          5 - днес бях спрял до една къса база 1.6 и незнам дали е заради базата или мотора, но се загледах в предното окачване - нищо общо, на V6-цата изглежда много по масивно и здраво.
                          За съжаление не съм карал нито къса база, нито друг мотор, за да мога да правя сравнение, но определено съм доволен от тази. И от прочетеното до тук ме отказахте от моите планове да я продам, с цел да си взема КБ )))
                          п.с. Всичко горенаписано НЕ Е защото автора на темата знае, че я продавам (така или иначе наистина почти се отказах) Бях напълно откровен и ще се радвам ако мога да бъда полезен с нещо друго Успех !
                          Последно редактирано от wolf22; 05-03-12, 00:30. Причина: неграмотен съм :)

                          Коментар


                          • #43
                            От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                            Забравих да добавя
                            Не знам за вас, но аз данък не плащам, че не ми се дават по 140-150 лв на година ))

                            Коментар


                            • #44
                              От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                              Първоначално публикуван от wolf22 Преглед на мнение
                              Не знам за вас, но аз данък не плащам, че не ми се дават по 140-150 лв на година ))
                              Това с данъка при шестака си е сериозна сума,ама кеф цена няма!
                              Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                                Имал съм доста Витари в последно време.Х-90 1.6-Чудна машинка,но с 31-ци душа няма на баири горката.И нейните предавателни смених с 5:125:1.Имаше подобрение,но имаше още много какво да се желае.Имах Гранд Витара ДБ 2001 J20А.Е по-гадна като возия и динамика джипка не бях карал!Сега съм с ДБ Н20А-98г. Смених предавателните числа с 5:125:1.Сложих обикновенна газова.Много съм доволен!Градско ми гори 15-16/100,като не е скопена.На дълго около 13/100.След лифта(5-6см) противно на очакванията стана по-стабилна,но и разхода се качи с 1/100(Нормално).С гуми А/Т 235/70/16 и гореспоменатите промени си имам универсална(шосе/гора) джипка.Много добра динамика,мощност,поведение,комфорт(изненадващо за Витара по принцип)Изпълнението е "лукс" и се наслаждавам на всички екстри(щибедах,клима,ел.стъкла,огледала...)Има го съвсем лекото типично за витарите люлеене,но при положение,че съм с оригиналните джанти(ЕТ+30,32)Замислил съм да дойде до ЕТ 0.Тогава нещата ще си дойдат съвсем на мястото.А сега да споделя впечатление от онзи ден с Гранд Витара Н25А.Джанти ЕТ-25,с гуми 30х9,5х16.Та впечатленията са ми следните: ИСКАМ Н25А!

                                П.П.Данъка на Н20А '98г. в София е 226,50лв На J20A '01г. за миналата година беше 258лв.На Х-90,'97г. беше 42лв.
                                Последно редактирано от goshko-loshko; 06-03-12, 07:47.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X