Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

    Отдавна се замислям да си купя Витара дълга база,но досега ме е спирало само малкото информация,която има за V6 мотора и предимно негативните отзиви за него,като същевременно не виждам някой да се оплаква от сериозни проблеми с този двигател освен скъпата смяна на ангренажната верига,което е консуматив,а не проблем!
    Дългите Витари рядко се срещат с двигател J20A,а същевременно има много V6-таци на прилични цени......Пък в момента имам потенциален купувач за моята Витара(J20A) ,което е основната причина да се замислям над дълга V6-ца! ....С ръчка скоростна кутия! (е тука Ванката ще ме оплюе)
    Това,което знам е,че най-вероятно пак ще ми се наложи да сменям дифове,но това не е задължително!
    Ще се радвам,ако споделите плюсовете и минусите на V6 мотора и мнението си за него!
    Разликата в разхода на Газ смятам,че няма да е голяма!?
    Колко е Годишният данък този двигател 136к.с. за София?
    Като цяло всякакви отзиви за V6 мотара ще са ми полезни,а и също кой мотор бихте предпочели и защо?
    Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

  • #2
    От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

    Аз имам същите дилеми...Имам едно Волво в40 дето като седна от витарата и не ми е кеф ,че съм на ниско та май искам да го сменя за една дълга витара след фейслифта(че да има възглавници поне) и ги следя постоянно и с v6 мотора са доста...И смятам ,че една такава ще ми пасне за градско нормално каране и извънградско пък късата да я оставя само за глупости...
    Ще следя темата с интерес...
    Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

    Коментар


    • #3
      От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

      Подобна е и моята идея! Аз на възглавниците не държа много! Сегашната ми е пак с възглавници,но волана ме дразни много(като размер-голям ми е) ,та и да не я махна ,ще сменя поне волана! ...Като цяло ми се навъртат такива мисли,защото позвам Витарата предимно градско и ходя с нея до вилата.....А тези две врати напоследак ми се оказват повече от недостатъчни! ....Пък и ако трябва да съм напълно честен....Фен съм на шестаците и все си мисля,че шесте цилиндъра на дългата база ще вървят,както върви моята с 2.0 четирицилиндровият мотор!
      Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

      Коментар


      • #4
        От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

        Според новия собственик на витарата на жена ми на газ може да се "удуши" и да гори по-малко литри отколкото на бензин, като се монтира обикновена ГУ.
        Днес карах витара къса база с 2.0 4 цил. Добре върви, но V6 повече ми допада.
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • #5
          От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

          А колко газ всъщност горя доло горе v6-така на бензин,газ? градско и извън градско...странното е ,че по данни имат сходен въртящ момент ,но при v6 e 1000 оборота по-нагоре спрямо 4 цилиндровия...
          Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

          Коментар


          • #6
            От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

            Аз съм за 4-цилиндровата 2-литрова,за мен това е най добрата серийна Витара....
            LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
            Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

            Коментар


            • #7
              От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

              Имайки в предвид скромният ми опит с джиповете/от 02.2011г./и изчетеното за тях, преди и след това- придобивката на Витара 2.0, В6, 24 кл., а може вече да съм пристрастен към този модел, бих те посъветвал:Взимай такава и не се чуди.Минусите са като при другите модели, а плюсовете според мен са:
              1.Добра визия.; 2.Добро возене и проходимост при всякакви пътища и терени.; 3.Добра ремонто-пригодност???.; 4.Взаимно-заменяемост на части и агрегати/противно на някои мнения от Форума/.; 5.Мощност на ДВГ и възможност за ъпгрейдване.; 6.Сравнително нисък разход на гориво/бензин 8-10л.на 100 км./.: 7.Цените на консумативите и частите не са по-различни в сравнение с другите/преди време са били по-скъпи поради това, че ги е нямало толкова на нашият пазар/.: 8.Пътният данък за такъв клас автомобил/4х4,високопроходим/ е като друг такъв лек/в моят случай-Дупница-136.00 лв./.: 9.Притесненията за разпределителният механизъм са почти нулеви, при правилна експлоатация и добро поддържане на ДВГ-то и като цяло на МПС.
              И спирам дотук, не, че няма какво още да се добави, ами това са според мен основните неща.

              Коментар


              • #8
                От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                Аз съм за 4-цилиндровата 2-литрова,за мен това е най добрата серийна Витара....
                Моята е такава и определено не съм трогнат от нея! Върви по-добре,след като и смених дифовете,но определено не е нещо фрапиращо!....Все си мисля,че 6-така трябва да е с малко по-силен или поне на дългата база да върви,колкото моя на късата!Пък и другото,е че този мотор рядко се среща в ДБ ,което не ми дава право на голям избор!

                Първоначално публикуван от Валенти Преглед на мнение
                Сравнително нисък разход на гориво/бензин 8-10л.на 100 км.
                Е тука ме загуби като зрител! .....Аз досега джип(Витара) ,която да ми дава под 15л/100км бензин или 20л/100км газ -НЕ съм имал ,а ти ми казваш,че ако си взема 6-так разхода ще ми е наполовина! .....Хайде да си говорим сериозно,няма нужда да си правим реклама на джипките,пък и така може да подведем някой колега да си купи такава,заради ниския разход и после да хули,че Витарите са скапани и тн.!

                Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                Според новия собственик на витарата на жена ми на газ може да се "удуши" и да гори по-малко литри отколкото на бензин, като се монтира обикновена ГУ.
                Днес карах витара къса база с 2.0 4 цил. Добре върви, но V6 повече ми допада.
                Вашата Витара беше 2.5 V6,което има разлика с 2.0 V6!
                Ще се радвам,ако имаш впечатления м/у вървенето на 2.0 4-цилиндровата и 2.0 V6 ,да ги изразиш и да кажеш,в какво точно 6-така превъзхожда другият?
                Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                Коментар


                • #9
                  От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                  http://vbox7.com/play:520dc9c1 Ето един клип с Витарата V6 на Иван Попов!
                  ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                  Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                  Коментар


                  • #10
                    От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                    V6 мотора не е лош имам от 5 6 години вече не ми е дала грам ядове харчи горе долу между 10 и 15 литра газ и бензин

                    Коментар


                    • #11
                      От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                      Еее, айде сега.То разхода е относително понятие.Зависи от натискането на педала за газта.Даденият р/д от мен е градско с малки изключения извънгр.,без много тормоз. Напълно сериозно.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                        Хайде де!Нямаме ли още мнения за 6-така?.....Ванка?
                        Днес обиколихме из БГ да разгледаме късите Витари с 4-цилиндровите двигатели....Много са зле! ...Та май наистина ще му продам моята и ще търся дълга шестак,та ще сте ми полезни с мненията си!?
                        Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                          мисля,че тази тема е подигравка с Витарите! Абе Емо, ти какво ще правиш с тая Витара - дрифт, Ф1, старт на светофара ИЛИ ще я караш по предназначение? Сега - без шега - за мен Витарата е подходяща за гората - ТЯСНА, къса, проходима, лека-стига и мотора да я извади от кофти места,ама НЕ е състезатлен автомобил. Мое мнение! Не става за рали рейд - отваря се предницата,дори с разпонки (лично изпитано), за трофи - питай Колето , пък и ти знаеш. А оризовата ракета,дето късаше БМВ на светофара - явно не ти стига. Май отиваме към - СМЕНИ марката Ха наздраве сега
                          Б. Бонев
                          0осем88две6шест71три

                          Коментар


                          • #14
                            От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                            Първоначално публикуван от borkobo Преглед на мнение
                            Май отиваме към - СМЕНИ марката Ха наздраве сега
                            То лесно да се каже! На каква да се кача?...Карам 132к.с. /800кг джипче и не иска да върви.....на какво да се кача?
                            Едно е ясно...Искам джип да си карам за града....зимата и да си пътувам с него до вилата!...Сегашната ми Витара да речем,че съм се примирил с вървенето Й ,но пък като пътно поведение е отвратителна! .....Та ДБ нали много ги хвалят с возията,която имат.....Пък и с 6-така ще е по-тежка/стабилна!
                            Подигравка от мен с Витарите няма да видите никога! ...За мен това си е екстра комбинация и си ги обичам!....Просто имам нужда от малко повече отзиви за тоя велик мотор и да ми каже някой ....Може ли да поддържа 130км/ч примерно?!.....Също така.....Защо са толкова евтини....С климатици и V6 мотор,ако са толкова читави?
                            Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                              Емо, къса база, колкото и да е мощна, возия от нея няма да видиш.Да не говорим че със 130 ще си като камикадзе на пътя
                              Дългата база е доста по-стабилна и комфортна, ако имаш път към Бургас, мога да те кача на една такава да я тестваш.Едно приятелче я кара от няколко години и никакви ядове с V6 до момента.
                              DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                              Skype: pach_bs

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X