Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

    Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнение
    Емо, къса база, колкото и да е мощна, возия от нея няма да видиш.Да не говорим че със 130 ще си като камикадзе на пътя
    Дългата база е доста по-стабилна и комфортна, ако имаш път към Бургас, мога да те кача на една такава да я тестваш.Едно приятелче я кара от няколко години и никакви ядове с V6 до момента.
    Евала, Ванка!
    От такива мнения имам нужда! Гледам,че продава една понаправена в Бургас,ако можеш да проучиш повече за нея,ще съм ти задължен! .....Аз за дългата питах,дали ще иска да държи 130км/ч! ....Аз със моята ги държах от Добрич до София и слезнах тук - като Преплувал Ламанша на буре!
    ...Карам доста и на седмица минавам по едни 300-400км и то защото не пътувам с тази джипка,та затова се замислям на БД само с лифт и едни АТ-та да поне комфорт да имам малко повече! ....И без друго тази не ми се иска да я жертвам из горите и я карам паркетна.....та няма да загубя откъм проходимост!
    Единственият минус на ДБ е с паркирането за София,но пък не ме притеснява много!
    Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

    Коментар


    • #17
      От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

      Първоначално публикуван от CrAzY_eMo Преглед на мнение
      Евала, Ванка!
      От такива мнения имам нужда! Гледам,че продава една понаправена в Бургас,ако можеш да проучиш повече за нея,ще съм ти задължен! .....Аз за дългата питах,дали ще иска да държи 130км/ч! ....Аз със моята ги държах от Добрич до София и слезнах тук - като Преплувал Ламанша на буре!
      Сигурно става дума за тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...379&f1=details точно на нея мога да те кача, продава я Ники, който от доста време не пише във форума.Карал съм я и сравнена с късата база стои много "по-тежко" и стабилно на пътя.Имам наблюдения за конкретната витарка и мога да споделя че е "гледана", заслужава си разкарването да я тестваш.Все пак преди да вземеш крайното решение, качи се и тпокарай една такава машина.Виж дали ще ти задоволи очакванията и тогава пускай за продажба твоята, която съм сигурен че ще се продаде много бързо.Всички искат къса база и двулитров мотор
      DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
      Skype: pach_bs

      Коментар


      • #18
        От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

        Я подскажи къде е навряна бутилката на газовата, че багажника е празен.
        Honda Africa Twin RD07 '95

        Коментар


        • #19
          От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

          За нея говоря! Допади ми джипката и ми се кара ДБ!Колкото и минуси да има пред КБ ...Аз винаги съм бил верен на един принцип: "В голямото може и много,може и малко" !
          За моята Витарка знам,а интереса на моя приятел се породи от моята Витарка и го подведох,че ще му намеря същата,ама нещо....Греда!
          Та най-вероятно ще му я дам на него,пък аз ще се яхна на някоя ДБ,пък да видим там какви изненади ще ме очакват! ....Имам още един принцип: "Любими вещи - НЯМАМ" !
          Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

          Коментар


          • #20
            От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

            Първоначално публикуван от kiketo Преглед на мнение
            Я подскажи къде е навряна бутилката на газовата, че багажника е празен.
            Да не спамим темата!От долу е бутилката,смятам че е логично!
            Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

            Коментар


            • #21
              От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

              И аз се точа на същата...с тия брони ще има ли проблем в Гърция?
              Животът е харизан кон според мен...

              Теди

              Коментар


              • #22
                От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнение
                И аз се точа на същата...с тия брони ще има ли проблем в Гърция?
                Все едно Ви казах....Дайте да спамим!
                Ще има проблем дори и в КАТ от една година!....Аз ако я взема.....Първата ми работа ще е да ги променя!
                Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                Коментар


                • #23
                  От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                  Здравейте и честито за придобивката. Имам витара дълга база 2.0,v6,136 k.c. 1996г. Търсех точно този модел, с точно тези параметри и както се убедих по късно, не е било напразно. Огледах доста витари в началото, но на такъв тип двигател попаднах само 3 - 4 пъти и то главно внос от австрия или германия, съответно ужасно изгнили. Изглежда тази конфигурация, като параметри се среща по рядко. Не се отказах, тъй като мой близък е имал такава и не спря да я хвали. Попаднах на една италианка с доста запазен външен вид, но разхлопани вериги. Отбих от цената едни 1000лв и я взех. От тук се почнаха едни мъки, по сервизи и авточасти - пълна скръб. Тогава разбрах, че този мотор не е от най познатите у нас, за което и не го харесват, имах случаи когато директно ми отказваха да се занимават с колата, моя познат е в чужбина и не ми бе много полезен в техническата част. Благодарение на този форум доста си обогатих знанията, в крайна сметка попаднах на грамотен сервиз и магазин за авточасти. След като оправих най спешното, директно заминах на село, покрай нова година и колата неусетно влезна в жестока експлоатация. Запознах се по необходимост с бавните предавки и я използвах за снегорин, проправяйки пъртини в цялата махала. Освен това съм и запален ловец, на няколко пъти се наложи вътре да събера повече хора и багаж отколкото е разумно и въпреки това никъде не закъсах, ползата от конете и литража си казаха думата. Пробвах я и на дълъг път с много багаж и четерима човека, в ужасно време пътувахме до Девин, а на връщане се прибрахме и с едно прасе, е колата се справи повече от добре. Всеки ден съм с нея, в тия снегове другата кола се предаде и с джипката съм ежедневно, нямам забележки, дано да издържи възможно най дълго тъй като чисто и просто се пристрастих към нея. Разхода на дълъг път по магистрала, с малко багаж ме изненада приятно но няма да го споделя тъй като никой не ми повярва. Друг мит, че се обръщат по завоите или че са неудобни на дълъг е път е абсолютна глупост. Ползвай я със здраве и ще си щастлив с нея.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                    Първоначално публикуван от CrAzY_eMo Преглед на мнение
                    Хайде де!Нямаме ли още мнения за 6-така?.....Ванка?
                    Днес обиколихме из БГ да разгледаме късите Витари с 4-цилиндровите двигатели....Много са зле! ...Та май наистина ще му продам моята и ще търся дълга шестак,та ще сте ми полезни с мненията си!?
                    Като сам знаеш отговорите ЗАЩО само питаш . Щом имаш клиент давай я ! За това което искаш да ползваш дългата си изброил достатъчно от предимствата. Мога да допълня само, че и харчи по-малко газ мойта 2.5 В6 автомат с 35" в сравнение с предишната ми къса 1.6 В8 автомат с 33" . А защо цените ти се струват ниски ? Първо - Криза е и на Всички Джипки над 15 г. цените са доста по-ниски. Второ - данъка им е по-голям от на 1.6 и не на последно място всеки си мисли, че като е В6 и мотора е голям - харчи по-вече.
                    0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                    Коментар


                    • #25
                      От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                      Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                      Като сам знаеш отговорите ЗАЩО само питаш .
                      ...Не ги знам всичките! Кажи цени на обслужването на веригите,ако Ти е удобно?....Дават ли ядове датчици и електроники (това ме е отказало от много мои коли) ?
                      Ти имаш голяма база за сравнение,та ще се радвам да ми кажеш и разликата във вървенето на 2.0/132к.с КБ и 2.0/136к.с ДБ? .....Все си мисля,че шестака си е шестак и колкото и да го хвалим J20A ....V6-цата трябва да го превъзхожда като вървене?
                      Разхода не ме плаши,защото аз си ги натискам колите/джиповете ,та по-големият мотор на мен като нищо ще ми е по-икономичен! ....Старата 1.6моно ....20л/100км ....Тази сега варира от 15-19л/100км ,та това,че 6-така ще ми дава 20л/100км Газ не ми е основното притеснение!
                      Като цяло искам да знам,че 6-така е също така надежден като моя мотор и няма проблеми с пукане на глави....блокове и други такива хронични болести.....А това,че цените на частите са по-високи....Така е = Кеф цена- Няма!
                      Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                        Емо,веригите аз ги намерих на цена 550-680 лв.
                        В комплекта влизат:четрите вериги,всичките зъбни колела(май бяха 6-бр),хидравлични обтегачи и успокоители.
                        Влизат и всички гарнитури ,които са необходими.
                        Предполагам ,че при по упорито търсене ще се извади и по добра цена.
                        Реална преценка само ти можеш да си направиш...хора всякакви-мнения всякакви..
                        Ти си караш J20A..... eла, ще ти дам да покараш V6та и ще си прецениш дали е твойта Джипка.Предполагам че за час-два ще си наясно.
                        Към края на седмицата ще ми е по удобно...ако решиш свиркай.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                          Първоначално публикуван от Lacho Botev Преглед на мнение
                          Емо,веригите аз ги намерих на цена 550-680 лв.
                          В комплекта влизат:четрите вериги,всичките зъбни колела(май бяха 6-бр),хидравлични обтегачи и успокоители.
                          Влизат и всички гарнитури ,които са необходими.
                          Предполагам ,че при по упорито търсене ще се извади и по добра цена.
                          Реална преценка само ти можеш да си направиш...хора всякакви-мнения всякакви..
                          Ти си караш J20A..... eла, ще ти дам да покараш V6та и ще си прецениш дали е твойта Джипка.Предполагам че за час-два ще си наясно.
                          Към края на седмицата ще ми е по удобно...ако решиш свиркай.
                          Ехе ....Значи няма проблем! Ако това е пълното обслужване на 6-така .....Направо си заслужава!
                          Стига наистина да имаш желание да ме повозиш малко на нея....Ще съм ти много благодарен и ще черпя!
                          Когато имаш възможност ми пиши и ще кажеш,къде и кога да се видим....да видя и аз какво е 6-так!
                          Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                            Да бе ше те возя,да не си абитурентка....
                            Нали искаш да я усетеш..
                            В Четвъртък ми звъни 0889-620-126.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                              Първоначално публикуван от Lacho Botev Преглед на мнение
                              Да бе ше те возя,да не си абитурентка....
                              Нали искаш да я усетеш..
                              В Четвъртък ми звъни 0889-620-126.
                              ОК! Само да съм в София!....Ще дойда на всяка цена,че имам доста въпроси,а гледам,че си контактен.....Пък аз съм досаден....Та премисляй до Четвъртак!
                              Живи и Здрави....Тамън ще споделя повечко отзиви за 6-така и в темата!
                              Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Витара 2.0 16v/132к.с. (J20A) или 2.0 V6 /136к.с.

                                Вчера регистрирах моята- V6-2.0 дълга база, да ми е честита! Все още свиквам с колата, затова ще следя темата и предимно ще чета. В учудващо добра кондиция, 97-ми набор. Има малко ръждица само по десния праг, рамата е О.К. 4х4 и бавните работят без никакви шумове, возията е изключително стегната. Климатикът работи, всички ел. глезотийки-също, няма аварийни индикации по таблото. Беше разкачена едната жица на реотаните на задната врата, оправих я - работи. Предстои смяна на масла в ДВГ, скорости, раздатка и дифове, и инсталация на ГИ. Коректорът на височината на фаровете не работи, хидравличен ли е, или електрически? Пръскалките на предно и задно стъкло работят, но не както трябва според мен-струята не е достатъчно силна. Затлачени маркучи, или що? Благодаря! А, мАторя реве като на ЗИЛ, като го назоря-голям кеф!
                                Животът е харизан кон според мен...

                                Теди

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X