Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нещо ми стана на блокажа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Нещо ми стана на блокажа

    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
    Пък и машината става 2 пъти по-мощна.
    Да за това се сетих сам че на бавни ще съм бавен ама по мощен

    Коментар


    • #32
      От: Нещо ми стана на блокажа

      Проходимостта е много относително понятие и не се изчерпва само с наличието на един, два или три блокажа! Основно тя се определя от задкормилното устройство и степента на прежалване на возилото...

      Коментар


      • #33
        От: Нещо ми стана на блокажа

        Не се шашкай колега и не мрази Самурая, все пак имаш един блокаш в раздатката, ако можем така да го наречем!

        Коментар


        • #34
          От: Нещо ми стана на блокажа

          Някои витари имат LSD в задния мост. Т.е. нещо като блокаж, ама не съвсем. Сега няма да ти бяснявам какво е, верно има много изписано по въпроса за тези диференциали.
          А може и конкретната витара да е била със заварЕн заден диференциал, това вече е истински блокаж, само дето не може да се изключи вече никога. И моята барака е така.

          А относно това, че за три години всички са вярвали, че имаш блокажи и на двата моста-или хората са били по-малко в час и от теб, или са си мислели,че на самурая са слагани допълнително такива. Има ги да се продават...
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #35
            От: Нещо ми стана на блокажа

            Аз някои неща пообяснявах на лични, ама от къде да знам, че бъркаш блокажа с бавните. Знам, че на Самураите има в доста от тях блокаж на задния диференциал, та съм приел че и твоя има, щом питаш за него.
            За бавните също обяснявах надълго и нашироко на лични...Ама не си пазя копия... Явно обясненията ми не струват, щом и до сега питаш за такива неща.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • #36
              От: Нещо ми стана на блокажа

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              Не излиза.

              Кажи от къде си, да измислиш ено шише ром и да ти обясним кое как, като освен теория ще има и практика.
              От Търново съм,далече си...
              Пък и аз не го ползвам за офроуд просто ми стана интресно и рекох да се информирам малко.
              Стана ми интересна моята собствена невежест. и на околните около мен
              И пак не ми е ясно с какво е по проходим от витарата(примерно щото тя има самоблокиращ диф) мойто е най обикновено 4х4 джипче пък го изкарват невероятен офроуд изруд

              Коментар


              • #37
                От: Нещо ми стана на блокажа

                Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                Аз някои неща пообяснявах на лични, ама от къде да знам, че бъркаш блокажа с бавните. Знам, че на Самураите има в доста от тях блокаж на задния диференциал, та съм приел че и твоя има, щом питаш за него.
                За бавните също обяснявах надълго и нашироко на лични...Ама не си пазя копия... Явно обясненията ми не струват, щом и до сега питаш за такива неща.
                За бавните схванах идеята....пък и тя темата тръгна от едно че хвана и друго аз обесненията ти ги разбрах за бавните ама съм мислел че като вкарам бавни включвам и блокаж.
                Ама нали е за това форума да се учим един от друг какво от туй че питам за неща които са ви ясни няма да обръщате внимание на това че го имам от 3 годи все едно сега съм го купил

                Коментар


                • #38
                  От: Нещо ми стана на блокажа

                  Ивко, не го обърквай допълнително бе. И без това в главата му сега е каша, с този "блокаж в раздатката" съвсем ще му се обърка.

                  Колега, в раздатката нашите нашини нямат блокаж, такъв имат джиповете които имат диференциал в раздатката. Ние нямаме диференциал, съответно няма и блокаж към него.

                  Имат го едни други джипове, ама изясни си първо схемата на задвижване на твоя самурай,(води се парт-тайм задвижване), после прочети за фул тайм. Те са с диференциал в раздатката, и за тях е нъжни да имат и блокаж към него.

                  Само не се ошашвявяй от толкова информация, по принцип е просто, но трябва да го разбереш сам. Иначе е малко по-трудно.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Нещо ми стана на блокажа

                    Ей, пак останахме бе ром бе да му се не знае.

                    А самурая е по-проходим щото примерно има цял мост

                    ПП Като не караш офроуд не включвай много много предното щото ще потрошиш колата. Иначе казано - предно (бързи или бавни) само на черен път или заснежен обилно. На лед е се 200 кво ще включиш
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #40
                      От: Нещо ми стана на блокажа

                      Първоначално публикуван от cerebral Преглед на мнение
                      От Търново съм,далече си...
                      Пък и аз не го ползвам за офроуд просто ми стана интресно и рекох да се информирам малко.
                      Стана ми интересна моята собствена невежест. и на околните около мен
                      И пак не ми е ясно с какво е по проходим от витарата(примерно щото тя има самоблокиращ диф) мойто е най обикновено 4х4 джипче пък го изкарват невероятен офроуд изруд
                      Не бих казал че в заводски вид е по проходим от Витарата,може би по здрав като окачване,но за проходимост едва ли....,малцина са Витарите с заден ЛСД диф,но тези които го имат едва ли му се радват на 100%,понеже живота на този "блокаж" с ограничено приплъзване,е сравнително кратък и работи само с правилното масло,но това е друга тема,радвай му се и го ръчкай Самурая по често да се опознаете,че сте още като далечни роднини.Успех.
                      LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                      Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Нещо ми стана на блокажа

                        Първоначално публикуван от cerebral Преглед на мнение
                        .
                        Стана ми интересна моята собствена невежест. и на околните около мен
                        И
                        Повечето коли се произвеждат в различни модификации. Кеф ти клима, кеф ти АБС, кеф ти кожа, кеф ти 4х4, кеф ти блок, че и два. У хамериката, почти няма джипоподобно с 4х4.
                        Конкретиката всеки си я знае, а ако не знае гледа, снима и пита.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Нещо ми стана на блокажа

                          Първоначално публикуван от cerebral Преглед на мнение
                          И пак не ми е ясно с какво е по проходим от витарата(примерно щото тя има самоблокиращ диф) мойто е най обикновено 4х4 джипче пък го изкарват невероятен офроуд изруд
                          Самурая е с цял мост отпред. Само това да е-вече стига. Истинските джипове са с цели мостове. Дават по-добър ход, и може би повече здравина.
                          Друго-по лек е. Което си е предимство. Всъщност е едно от основните предимства на самурая.
                          Лошото на самурая е това, че няма двигател. Е, има де, ама е слаб за да носи големи гуми. Което пък е много важно за проходимостта.
                          Мога да ти пусна две клипчета как аз с витарата минавам с лекота там където самурая не можа-заради по-големите гуми. Е, и грайфера де, ама и с еднакъв грайфер да бяхме-пак щях да мина заради по-големите гуми.
                          Друга характерна черта на самурая е това, че е доста по-тесен от другите джипове. Това е нож с две остриета-ако се кара в дълбоки коловози самурая влиза с левите или с десните гуми в коловоза, а другите си вървят отгоре. Нещо на което не са способни големите машини. Те просто си влизат с четирите колела в коловозите.
                          Но пък на страничен наклон тесните мостове са сериозен недостатък-джипа се преобръща много по-лесно...

                          Така, че имаш добра машинка, и само от теб зависи дали ще може да преодолява препятствията по пътя си.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Нещо ми стана на блокажа

                            Доста изчерпателни отговори мерси че ми отделихте време да се занимавате с тъпи въпроси ама...
                            п.п. ще трябва и вие да благодарите че ви разведрих вечерта
                            още един п.п. мое мнение за самурая е че е грешка както в автомобило строенето така и че го купих никакъв комфорт,малка,друса,не върви досега се отешавах че има блокажи поне тя и туй няма.А ако знаете къде съм се навирал с едничката идея аз имам блокажи ако стане нещо ще натисна вълшебния лост и ще изляза как не съм останал някъде по пътищата незнам.
                            Последно редактирано от cerebral; 03-01-12, 19:18.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Нещо ми стана на блокажа

                              Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                              Колега,по принцип само Самурай 1.0,по старата модификация имат блокаж чиято муфа се управлява с жило,ако твоя е нещо по различно навярно нямаш фабричен заден блокаж,чрез лостовете управляваш единстено раздатъчната си кутия,благодарение на която разполагаш на двойното предаване с бързи скорости 4H и бавни скорости 4L.
                              Не е вярно че само 1.0 има блокаж ,1,3 също имат но само на японските мостове ( моите старите мостове имат блокаж на задния )
                              на снимката се вижда къде е лоста за включване точно до ръчната
                              Прикачени файлове
                              Последно редактирано от New hope; 03-01-12, 19:36.
                              Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                              New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                              Коментар


                              • #45
                                От: Нещо ми стана на блокажа

                                Първоначално публикуван от cerebral Преглед на мнение
                                Доста изчерпателни отговори мерси че ми отделихте време да се занимавате с тъпи въпроси ама...
                                п.п. ще трябва и вие да благодарите че ви разведрих вечерта
                                още един п.п. мое мнение за самурая е че е грешка както в автомобило строенето така и че го купих никакъв комфорт,малка,друса,не върви досега се отешавах че има блокажи поне тя и туй няма.А ако знаете къде съм се навирал с едничката идея аз имам блокажи ако стане нещо ще натисна вълшебния лост и ще изляза как не съм останал някъде по пътищата незнам.
                                Лошо за Самика да не чувам!
                                Машинката си е много добра. Преди време, когато се мотаех повече по горите, имахме няколко такива служебни и съм ги запомнил само с добро. Включително и с възможността да се набутат там, където добре подготвена ТЛК70 не може, просто защото не се събира геометрично. Това, че я ползуваш предимно за шосеен автомобил, вече си е твоя грешка.
                                Блокажите не ги жали чак толкова, ако не си търсиш зорлем белята, една лопата и що-годе читави гуми, вършат добра работа. Колицата е достатъчно къса и лека, за да се оправя поносимо добре и без блокаж. Останалото е добро познаване на възможностите, Търтьо не случайно на 2 пъти споменава и практическите демонстрации.
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X