Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нещо ми стана на блокажа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Нещо ми стана на блокажа

    Първоначално публикуван от cerebral Преглед на мнение
    Доста изчерпателни отговори мерси че ми отделихте време да се занимавате с тъпи въпроси ама...
    п.п. ще трябва и вие да благодарите че ви разведрих вечерта
    още един п.п. мое мнение за самурая е че е грешка както в автомобило строенето така и че го купих никакъв комфорт,малка,друса,не върви досега се отешавах че има блокажи поне тя и туй няма.А ако знаете къде съм се навирал с едничката идея аз имам блокажи ако стане нещо ще натисна вълшебния лост и ще изляза как не съм останал някъде по пътищата незнам.
    С риск да те убидя казвам първо темата ти е за раздел смях и хумор ама цялата,недопустимо е за три години да не правиш разлика между блокаж и бавни предавки.Как така набързо на бързо определи Самурая кат грешка на автомобило строенето ми че то така мога да определя и Бентли като такава,голямо,харчи много,скъпо,ниско и с гаден вид жива грешка на автомобило строенето.Точно почнах да си мисля че теми от сорта за какво служи малки лост до големия имам джип от 3 години и не знам са на изчезване и ти уби всичко детско в мен.Никога няма да ти хареса нито Самурай нито което и да е друго 4Х4 возило ако не знаеш как да го ползваш а това е очевидно.Желая ти успех в усвояването на наличното оборудване и възможности на малкия боец.
    ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
    тел.088четири 9едно9 4нула4
    -------------------------------------------------------

    Коментар


    • #47
      От: Нещо ми стана на блокажа

      Първоначално публикуван от Дявол Коледа Преглед на мнение
      С риск да те убидя казвам първо темата ти е за раздел смях и хумор ама цялата,недопустимо е за три години да не правиш разлика между блокаж и бавни предавки.Как така набързо на бързо определи Самурая кат грешка на автомобило строенето ми че то така мога да определя и Бентли като такава,голямо,харчи много,скъпо,ниско и с гаден вид жива грешка на автомобило строенето.Точно почнах да си мисля че теми от сорта за какво служи малки лост до големия имам джип от 3 години и не знам са на изчезване и ти уби всичко детско в мен.Никога няма да ти хареса нито Самурай нито което и да е друго 4Х4 возило ако не знаеш как да го ползваш а това е очевидно.Желая ти успех в усвояването на наличното оборудване и възможности на малкия боец.
      Ако мислиш, че си видял всичко, виж тука:http://www.offroad-bulgaria.com/show...12#post1722712

      Коментар


      • #48
        От: Нещо ми стана на блокажа

        Maй за гумите е вярно аз като се рових тука из форума четох тема за нещата нужни за офроуд, гумите бяха на едно от първите места викам си за ко са ми хубави гуми като си имам "2 блокажа" аз карам с някакви обикновени че и дърти опечени че и май са ми широчки 205 може и с 185 да мина ама пък някой карат и с по широки самурайчетата си чета тука, ама пък с по тесни ще ми се вдигне скороста(от 60 на 80 макс ) и намалее разхода(от 20газ на 18газ) и ще спрат да ме болят ръцете от напрягането да завивам.

        Коментар


        • #49
          От: Нещо ми стана на блокажа




          ________________________________________________
          Subaru OUTBACK 2,5
          Hyundai TUCSON 2.0

          Коментар


          • #50
            От: Нещо ми стана на блокажа

            Чувал съм и някой да казва "с два предни блокажа"/хъбове/.Не му се сърдете на човека никой не се е родил научен.Не знам защо чак толкова са ти важни тези блокажи като се кара предимно по асфалт и леки разходки? И не си мисли че, само с блокажи и си номер едно трябват си още куп работи.А относно Самика-доста добро джипче даже повече от добро
            не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

            Коментар


            • #51
              От: Нещо ми стана на блокажа

              Първоначално публикуван от Дявол Коледа Преглед на мнение
              С риск да те убидя казвам първо темата ти е за раздел смях и хумор ама цялата,недопустимо е за три години да не правиш разлика между блокаж и бавни предавки.Как така набързо на бързо определи Самурая кат грешка на автомобило строенето ми че то така мога да определя и Бентли като такава,голямо,харчи много,скъпо,ниско и с гаден вид жива грешка на автомобило строенето.Точно почнах да си мисля че теми от сорта за какво служи малки лост до големия имам джип от 3 години и не знам са на изчезване и ти уби всичко детско в мен.Никога няма да ти хареса нито Самурай нито което и да е друго 4Х4 возило ако не знаеш как да го ползваш а това е очевидно.Желая ти успех в усвояването на наличното оборудване и възможности на малкия боец.
              Не се обиждам за неща от които си нямам понятие,сигурен обаче че и ти си почнал от някъде жалко че тогава е нямало интернет да ти се посмеят и на теб.

              Коментар


              • #52
                От: Нещо ми стана на блокажа

                Първоначално публикуван от cerebral Преглед на мнение
                Не се обиждам за неща от които си нямам понятие,сигурен обаче че и ти си почнал от някъде жалко че тогава е нямало интернет да ти се посмеят и на теб.
                Когато аз почнах интернет имаше но информация почти нямаше както и трибуна
                ,колкото до смеенето има за какво да ми се смеят спомням си още първите си постове тук в самото начало на форума,но никога не съм бъркал бавни предавки с блокаж и не си спомням да съм давал крайни определения за нещо без да съм го познавал.
                ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                тел.088четири 9едно9 4нула4
                -------------------------------------------------------

                Коментар


                • #53
                  От: Нещо ми стана на блокажа

                  Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                  Пък и машината става 2 пъти по-мощна.
                  Е те такова твърдение не очаквах да прочета в този форум. Как така ще стане два пъти по-мощна ??? Че то тогава с предвака 100:1 можем да я докараме до към 6000 к.с.
                  My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Нещо ми стана на блокажа

                    Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                    Е те такова твърдение не очаквах да прочета в този форум. Как така ще стане два пъти по-мощна ??? Че то тогава с предвака 100:1 можем да я докараме до към 6000 к.с.
                    Най-малко толкова...
                    Повечето хора знаем за какво става въпрос, ама са го написали така за по-просто обяснение(макар и не коректно). Не мислиш ли, че опростяването на обясненията е в интерес на питащия тук?! Нека не го объркваме още повече с теоритичните обяснения на понятията сила, работа, мощност, въртящ момент и т.н.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #55
                      От: Нещо ми стана на блокажа

                      Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                      Е те такова твърдение не очаквах да прочета в този форум. Как така ще стане два пъти по-мощна ??? Че то тогава с предвака 100:1 можем да я докараме до към 6000 к.с.

                      Ми да забраним макарите и полиспастите. Че Архимед е много дрът? И не се вписва в киберпространството?
                      Ох. За лебедките - забравих.

                      П.с. Колега, към гумите не отиват конски сили а Нютон/метри.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Нещо ми стана на блокажа

                        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                        Ми да забраним макарите и полиспастите. Че Архимед е много дрът? И не се вписва в киберпространството?
                        Ох. За лебедките - забравих.

                        П.с. Колега, към гумите не отиват конски сили а Нютон/метри.
                        Аха ясно... "отиват" викаш ... и според теб мощността се мери в Нютон/метри, така ли Колега, по-добре да беше казал, че си направил техническа грешка, а не да продължаваш да демонстрираш липса на елементарни познания от учебниците по физика за 6-ти клас.
                        Дано тази ситуация да ти помогне да научиш, че мощността се мери в KW, конски сили и др. Само не в Нютон-метри. В тази дименсия се измерва въртящ момент и в този смисъл всякакви предавки и Архимедови изобретения се отнасят за трансформиране на сила или на въртящ момент. И в никакъв случай за мощност. За съжаление не си единствения "Старши Участник" с такова ниво на познанията. Не знам дали няма да е удачно в подобни случаи модераторите да налагат санкция за "арогантна некомпетентност"

                        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                        Най-малко толкова...
                        Повечето хора знаем за какво става въпрос, ама са го написали така за по-просто обяснение(макар и не коректно). Не мислиш ли, че опростяването на обясненията е в интерес на питащия тук?! Нека не го объркваме още повече с теоритичните обяснения на понятията сила, работа, мощност, въртящ момент и т.н.
                        А не смяташ ли че покрай "опростяването" се нанасят двойно повече вреди на останалите четящи. И че опростеното и грешно обяснение няма да го доведе до гениалната идея, че на бавни джипчето му става 120 к.с. или колкото е там в зависимост от предавателното число. Не е ли по-удачно в такива на пръв поглед безполезни теми някой все пак да научи, че мощността не се променя от раздатката. Или да се запита щом в колелата не "отива" мощност къде изфирясва тя
                        Последно редактирано от elbgt; 03-01-12, 21:28.
                        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Нещо ми стана на блокажа

                          Брей изчетох темата на един дъх

                          Коментар


                          • #58
                            От: Нещо ми стана на блокажа

                            Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                            Аха ясно... "отиват" викаш ... и според теб мощността се мери в Нютон/метри, така ли Колега, по-добре да беше казал, че си направил техническа грешка, а не да продължаваш да демонстрираш липса на елементарни познания от учебниците по физика за 6-ти клас.
                            Дано тази ситуация да ти помогне да научиш, че мощността се мери в KW, конски сили и др. Само не в Нютон-метри. В тази дименсия се измерва въртящ момент и в този смисъл всякакви предавки и Архимедови изобретения се отнасят за трансформиране на сила или на въртящ момент. И в никакъв случай за мощност. За съжаление не си единствения "Старши Участник" с такова ниво на познанията. Не знам дали няма да е удачно в подобни случаи модераторите да налагат санкция за "арогантна некомпетентност"
                            Благодаря за компетентното мнение. Изучих се от него.
                            Позамисли се малко и пак спори. Колко коня / вата/ отиват към гумите? На първа, втора, трета..., бързи, ами на бавни? А мотора е един и същ.

                            За какво ли са ни скорости въобще?

                            Коментар


                            • #59
                              От: Нещо ми стана на блокажа

                              Човече осъзнай се! На всички предавки и на бързи и на бавни мощността в колелата е една и съща! В идеалния случай и ако няма въведени торг лимитери. Ако такива има колкото по-ниска е предавката толкова по-малка е мощноста. И не заради предавката, а защото се ограничава софтуерно. Хиляди "тунингьори" на "чипове" се хранят от тази подробност и от невежеството на публиката.

                              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                              Най-малко толкова...
                              Повечето хора знаем за какво става въпрос, ама са го написали така за по-просто обяснение(макар и не коректно).
                              Е сега убеди ли се че не всички знаят за какво става въпрос
                              Последно редактирано от elbgt; 03-01-12, 21:50.
                              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Нещо ми стана на блокажа

                                Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                                А не смяташ ли че покрай "опростяването" се нанасят двойно повече вреди на останалите четящи. И че опростеното и грешно обяснение няма да го доведе до гениалната идея, че на бавни джипчето му става 120 к.с. или колкото е там в зависимост от предавателното число. Не е ли по-удачно в такива на пръв поглед безполезни теми някой все пак да научи, че мощността не се променя от раздатката. Или да се запита щом в колелата не "отива" мощност къде изфирясва тя
                                Останалите четящи..?? Ами за останалите четящи го има изписано из темите на Форума. За питащия в тази тема, тази информация е в повече. Не че е кой знае колко сложно, ама да кажем, че не може на човек, който не знае таблицата за умножение, да му обясняваш как се решават уравнения. Всичко по реда си.
                                С Пенчо може да си изясните нещата, защото ще се разберете, но за автора на темата, за сега тези обяснения са в повече.
                                Доколкото виждам вече и двамата пишете едно и също нещо, но кой знае защо не можете да се раберете. А именно. Мощността предавана от двигателя до колелата е приблизително еднаква на всички предавки. Приблизително заради малките разлики в КПД на трансмисията, на различните предавки, и най-вече на директна(ако има) спрямо останалите. Разликите са толкова малки, че не си струва да се коментират. Въртящият момент задвижващ колелата е различен в зависимост от включената предавка. Или още по-точно казано е толкова пъти по-голям от въртящия момент на двигателя, колкото е общото предавателно число на трансмисията. Това число е произведение от предавателните числа на всички механизми предаващи движението от двигателя до колелата. Иначе казано произведението на предавателните числа на: скоростната кутия, раздатъчната кутия , главното предаване и евентулани крайни редуктори ако ги има(при двойно, разделено главно предаване). Тъй като в скоростната кутия и раздатъчната имаме повече от едно възможно предавателно отношение, то и общия брой възможни предавателни отношения на цялата трансмисия, ще е равен на броя възможни комбинации, който се получава чрез умножаване на броя възможни предавки в едната кутия по броя възможни предавки в другата(евентуално по броя на трета, четвърта и всяка следваща предавателна кутия).
                                За по-голяма яснота, можем да споменем, че мощността зависи правопропорционално от скоростта на въртене и въртящия момент.Тя е тяхно произведение.

                                Аз съм се убедил, че може някои хора да не са доосмислили понякога нещо, но с правилно обяснение нямат проблем да разберат, защото малко им трябва.(Нямам предвид Пенчо нито някой конкретно.) Но понякога е по-добре да не се споменават всички подробности и дори да се каже нещо погрешно, ако то не влияе на разбирането и е в интерес на по-лесното разбиране на конкретния въпрос от питащия(в съответствие с нивото му на знания и мислене). Тук сега е точно така.Според мен.
                                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X