Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси относно витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Въпроси отностно витара

    Това е от нета и незнам колко е достоверно.
    Скоростна кутия- 1.5 л. 75W 90
    Раз. кутия- 1.7 л. 75W 90
    Преден диф. 1.0 л. 80W 90
    Заден диф. 2.2 л. 80W 90

    Някой ако може да каже да ли са верни данните.

    Коментар


    • #47
      От: Въпроси отностно витара

      Верни са!.....но с едно много важно уточнение...:за раздатка и скорости GL-4,а за дифовете GL-5. Успех!
      SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

      Коментар


      • #48
        От: Въпроси отностно витара

        Здравейте, днес за първи път от снеговалежа насам изключих двойното, но в движение и тъй като не съм връщал назад съответно хъбовете останаха включени. Отпред в дясно се чува едно странно виене. Някой има ли идея от какво може да е породено? Има го само когато хъбовете са активни, но съм 4х2.

        Коментар


        • #49
          От: Въпроси отностно витара

          Първоначално публикуван от xempirex Преглед на мнение
          Здравейте, днес за първи път от снеговалежа насам изключих двойното, но в движение и тъй като не съм връщал назад съответно хъбовете останаха включени. Отпред в дясно се чува едно странно виене. Някой има ли идея от какво може да е породено? Има го само когато хъбовете са активни, но съм 4х2.
          Аз не съм от най-компетентните,но мога да ти кажа ако си с ръчни хъбове като мен като карам само на задно при заключени хъбове и при мен има едно странно виене ама не ми пречи

          А към колегата vadoiv каква е разликата между GL4 и GL5 ?
          YAMAHA RAPTOR 700R

          Коментар


          • #50
            От: Въпроси отностно витара

            ГЛ-4 е по нисък клас от ГЛ-5 , нещо като 15В40 и 10В45 , ГЛ и АПИ са стандарти за американския пазар а за европа са 75/90 , 80/90 а синтетиката е 75/140. Пример 75/90 е равен на ГЛ-4 а 80/90 е равен на ГЛ-5
            Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

            Коментар


            • #51
              От: Въпроси отностно витара

              Първоначално публикуван от xempirex Преглед на мнение
              Отпред в дясно се чува едно странно виене.
              Най-вероятно е прословутата медна втулка.
              Вече има тема как се сменя с иглен лагер.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #52
                От: Въпроси отностно витара

                Кольо, благодаря за насоката. И аз предположих, че е от нея, но изчаках някой друг да сподели мнение. Чел съм темата наскоро, като остане време първо това ще се провери.

                Коментар


                • #53
                  От: Въпроси отностно витара

                  Здравейте колеги, да попитам може ли от проблем с имобилайзера да припалва и изгасва и лампата за подгрева да мига? След десетки опити да запаля не става и след около 10-15 мин. сама се оправя. Лампата спира да мига и запалва. Ходих на 3-4 места на диагностика и нищо не показва, нямало записани грешки. Последно обвиниха имобилайзера ама дали е той?

                  Коментар


                  • #54
                    От: Въпроси отностно витара

                    Първоначално публикуван от pindikov Преглед на мнение
                    Здравейте колеги, да попитам може ли от проблем с имобилайзера да припалва и изгасва и лампата за подгрева да мига? След десетки опити да запаля не става и след около 10-15 мин. сама се оправя. Лампата спира да мига и запалва. Ходих на 3-4 места на диагностика и нищо не показва, нямало записани грешки. Последно обвиниха имобилайзера ама дали е той?
                    Възможно е!Повечето имобилайзери при дизелите са вързани на ГНП-то (нафтовата помпа) и често симптомите са като при теб!...Ходи до някои алармаджии да я погледнат и да видят,къде е вързан твоят имобилайзер и да ти покажат,кой бушон да махнеш,когато ти направи този номер,за да провериш по този начин,дали е от имобилайзера!
                    Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Въпроси отностно витара

                      Ключаря бил сигурен, че е от него и я оставих да го изолират. Бъдещето ще покаже дали е той. Весело посрещане на нова година.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Въпроси отностно витара

                        Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                        ГЛ-4 е по нисък клас от ГЛ-5 , нещо като 15В40 и 10В45 , ГЛ и АПИ са стандарти за американския пазар а за европа са 75/90 , 80/90 а синтетиката е 75/140. Пример 75/90 е равен на ГЛ-4 а 80/90 е равен на ГЛ-5
                        До Diablos...: Това горе незнам дали е най-точното обяснение,но до колкото аз знам(и то предимно от четене във форума),GL-4 щади синхронизаторите в скоростите и раздатката,а GL-5 съдържа присадки,които разрушават синхронизаторите,понеже в нашия случай те са направени от "цветни метали"! Дано да съм бил полезен. Успех!
                        SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

                        Коментар


                        • #57
                          От: Въпроси отностно витара

                          Първоначално публикуван от vadoiv Преглед на мнение
                          До Diablos...: Това горе незнам дали е най-точното обяснение,но до колкото аз знам(и то предимно от четене във форума),GL-4 щади синхронизаторите в скоростите и раздатката,а GL-5 съдържа присадки,които разрушават синхронизаторите,понеже в нашия случай те са направени от "цветни метали"! Дано да съм бил полезен. Успех!
                          E да се надяваме че е лъжа ,защото карам с ГЛ-5 в скоростите
                          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                          Коментар


                          • #58
                            От: Въпроси отностно витара




                            Интересно , на нисан ю60 му дават масло на дифове и ск. кутия 80W90 , сигурно е с пластмасови синхронизатори ,не се заяждам колека , само статистика
                            Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                            Коментар


                            • #59
                              От: Въпроси отностно витара

                              Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                              Интересно , на нисан ю60 му дават масло на дифове и ск. кутия 80W90 , сигурно е с пластмасови синхронизатори ,не се заяждам колека , само статистика
                              ....Прав си! То и Опелите и СААБ-ите (не всички предполагам) са с двигателно масло в скоростите!
                              Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                              Коментар


                              • #60
                                От: Въпроси отностно витара

                                То ако задълбочим темата , Волво 440 старите дараци , скоростната кутия не е на двигатела а е на задния диференциал и работят с едно масло диф и кутия , разположението е така :- двигател ,съеденител, кардан, скоростна кутия ,диф , много се отклонихме от темата , за което се извинявам
                                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X