Първо преди да почне някой да ме съветва за търсачката искам да кажа, че поразгледах темите това което открих, добре обяснено е :
http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=31951&page=1
там се използва готов кит на калмини, който тука като го гледах в бг сайта им беше над 500 лв , за един фланец и две стойки, не ми се вярва някой в БГ да си го е купил.
Та след като се сдобих вече с двигател 1.6 8V mono, имам следните въпроси :
1. Говорих с колега от форума на който е правена трансформацията и каза, че при него е без фланец само с пробиване нови отвори на мотора, ако някой може да каже как е по добре нека го сподели.
Също и ако някой може да ми изработи или насочи къде да ми изработят фланец, нека пише в темата. (или ако има такъв от който да снемем размери, аз имам къде да го изрежа на лазер)
2. В по горната тема гледах, че се реже и се преправя картера. Необходимо ли е това ?
3. Тъй като свалих целия мотор с инсталацията и компютъра, както и резервоара със помпата, кой е по добрия вариант - да го оставя с мойте оригиналните колектори от 1.3 и карбуратор или да сменя цялата инсталация и да сложа моното.
4. Може ли маховика от витарата да се престърже, така че да остане с нейния си съединител и да влезе в скоростите от Самурая.
Засега не се сещам друго, ако има и други особености, ще се радвам да пишат колеги който вече са го правили, и могат да споделят своя опит.
http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=31951&page=1
там се използва готов кит на калмини, който тука като го гледах в бг сайта им беше над 500 лв , за един фланец и две стойки, не ми се вярва някой в БГ да си го е купил.
Та след като се сдобих вече с двигател 1.6 8V mono, имам следните въпроси :
1. Говорих с колега от форума на който е правена трансформацията и каза, че при него е без фланец само с пробиване нови отвори на мотора, ако някой може да каже как е по добре нека го сподели.
Също и ако някой може да ми изработи или насочи къде да ми изработят фланец, нека пише в темата. (или ако има такъв от който да снемем размери, аз имам къде да го изрежа на лазер)
2. В по горната тема гледах, че се реже и се преправя картера. Необходимо ли е това ?
3. Тъй като свалих целия мотор с инсталацията и компютъра, както и резервоара със помпата, кой е по добрия вариант - да го оставя с мойте оригиналните колектори от 1.3 и карбуратор или да сменя цялата инсталация и да сложа моното.
4. Може ли маховика от витарата да се престърже, така че да остане с нейния си съединител и да влезе в скоростите от Самурая.
Засега не се сещам друго, ако има и други особености, ще се радвам да пишат колеги който вече са го правили, и могат да споделят своя опит.
Коментар