Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

    Славине ти на ли писа по горе че да се получи нещо евтино и всеки да може да си го вгражда в раздатката аз съм малко простичък , но от това което виждам е че се доближават втора до първа , може направо да се прескочи първа и да се тръгва направо от втора и да се редят нагоре , така ли е или греша?
    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

    Коментар


    • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

      Може да се тръгва направо на трета

      Славине респект за труда и уменията !
      0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

      Коментар


      • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

        Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
        Славине, ако е с прави зъби, освен по-сериозния шум, нещо друго пречи ли му? Пък и ще е по-лесно за изработка сякаш.
        Правите зъби са по-лесни за изработка, но само толкова. Ако оставяме първото колело, както в случая трябва да се съобразяваме с него.


        Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
        Славине ти на ли писа по горе че да се получи нещо евтино и всеки да може да си го вгражда в раздатката аз съм малко простичък , но от това което виждам е че се доближават втора до първа , може направо да се прескочи първа и да се тръгва направо от втора и да се редят нагоре , така ли е или греша?
        Точно, евтино се получава като се правят нещата на специализирани и скъпи машини. А иначе точно това е идеята - да се прескочи тази голяма разлика между първа и втора предавка.
        OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

        Коментар


        • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

          Как вървят тестовете на новите предавки ?

          Коментар


          • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

            Правите зъби,освен че са по лесни за изработка имат и по-голяма товароносимост от наклонени със същите размери.При тях се получават и по-малки аксиални натоварвания.Точно заради тези предимства скоростите и диференциалите на бегачките се изработват правозъби.Минус е по-големия шум,който за подобни цели не е проблем(дори виенето създава още по голяма тръпка от карането ,както и спортния ауспух). Не разбрах защо Славин смята че не стават?

            Коментар


            • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

              Първоначално публикуван от stefan stoev Преглед на мнение
              Правите зъби,освен че са по лесни за изработка имат и по-голяма товароносимост от наклонени със същите размери.При тях се получават и по-малки аксиални натоварвания.Точно заради тези предимства скоростите и диференциалите на бегачките се изработват правозъби.Минус е по-големия шум,който за подобни цели не е проблем(дори виенето създава още по голяма тръпка от карането ,както и спортния ауспух). Не разбрах защо Славин смята че не стават?
              Направо се притесних, че съм в тотална грешка, подскочих! Аз не само си спомнях, че съм учил, че наклонените зъби предават по-голяма мощност при еднакви размери от тези с правите зъби ами и си го обяснявам защо е така... и изведнъж се оказва ,че съм мислил, че първата буква в азбуката е "Я" примерно. Притеснен и объркан отворих дебелите книги и там...



              ...съзрях успокоение!

              Нека всички да запомнят, че зъбни предавки с наклонени зъби предават по-голяма мощност от такива с прави зъби при едни и същи размери. Освен това са по-плавни. Наистина имат аксиална резултанта, но в оригиналната раздатка това вече е решено от конструктора.
              OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

              Коментар


              • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                Ми, нужно е само да си представим сечението на зъбите в плоскост, успоредна на колелото, и то си иде от самосебеси. А това не е и всичко. Шума от правите съби значи освен друго и микроударчета при прехода. Или по-точно предимно това е причината за шума.

                А има и още, но е трудно за обяснение. Просто при наклонен зъб повече метал понася усилието, и в същото време е подложен на по-малко вибрации. Единствено лагерите са по-натоварени аксиално, пропорционално на наклона на зъбите. Ама пък и върху тях вибрациите са по-малки, а и те страдат и от това.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                  При правите зъби работи само един зъб .... Тестовете предсоят. Кутията ще я качваме утре и ще има проби. На първо четене разликата е следната: При включени бавни на раздатката като се върти входящия вал на ръка на нормална раздатка са нужни два оборота и "пет" минути за да има на изхода един оборот. С новите колела се правят два оборота и "трийсет" минути. Това на око. Славин е качил предавателните числа. Качваме и пробваме. Лошото е че апетита идва с яденето. Славине ИСКАМ и другата зъбчатка...
                  0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                  Коментар


                  • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                    Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                    Славине ИСКАМ и другата зъбчатка...
                    Може, но няма да е никак бюджетно решение. Да видим как се държи сега и ще мислим за още, нали апетита идва с яденето.
                    OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                    Коментар


                    • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                      Ако не е тайна, колко бюджетно е това решение?

                      П.П. сменихте ли и "виещия" лагер на тая раздатка или ще има чуденки след монтажа?
                      Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                      0888 315 794
                      LZ1UPI
                      A1 (Rh+)

                      Коментар


                      • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                        Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
                        Ако не е тайна, колко бюджетно е това решение?
                        Oще нямам пълната идея как да направим зъбите на колелото и да ги шлайфаме без да закачим зъбите за челно зацепване. Проблем са и вътрешните шлици, но за няколко бройки можем да си поиграем с нишковата ерозийка да направим инструмент, а после с него на обемната ерозийка да направим шлиците.
                        OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                        Коментар


                        • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                          май въпроса на Упи беше колко е бюджетно решението с 2те колела?
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                            аха
                            Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                            0888 315 794
                            LZ1UPI
                            A1 (Rh+)

                            Коментар


                            • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                              май въпроса на Упи беше колко е бюджетно решението с 2те колела?
                              Не се произвеждат при мен и не мога да съм точен. За сега имам информация за 210-220лв на комплект. Това разбира се зависи от поръчките и аз много се надявам да се съберат поне десеттина желаещи, че да имам очи да настоявам за цена под 200лв, а и въобще да ни обърне внимание едно голямо предприятие. Първо нека да видим Витарата на Иван Попов как ще се държи на Лазарово и какви ще са отзивите.
                              OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                              Коментар


                              • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                                Само остава да се надяваме да премине тестовете и съзтезанието успешно и .......Да се работи по поръчката Няма да ми е излишна по-бавна раздатка
                                Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                                Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                                "Mud Angels" Stara Zagora

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X