Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фронтера Б 2.2 16V губи парно..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Фронтера Б 2.2 16V губи парно..

    E даде , ама нали юнака твърди , че е обезвъздушен - и аз му вярвам . А то иначе ако се получава въздушна тапа преди термостата , работата е ясна .
    Между другото , така и не разбрах кога му е започнал проблема : Откакто я има , след монтажа на АГУ , или на някакъв по-късен етап ?
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

    Коментар


    • #47
      До: Фронтера Б 2.2 16V губи парно..

      Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
      E даде , ама нали юнака твърди , че е обезвъздушен - и аз му вярвам . А то иначе ако се получава въздушна тапа преди термостата , работата е ясна .
      Между другото , така и не разбрах кога му е започнал проблема : Откакто я има , след монтажа на АГУ , или на някакъв по-късен етап ?
      фронтерата ми е англииски и аз сам си я докарвал от англия..
      но там температурата седеше винаги в синята зона.. като се прибрах в БГ го смених този термостат и тука си слагах АГУ-то..и тогава разбрах че губи така парното.. Но както казах окачахме изпарителя от маркучите смисал възстановихме в оригинален вид маркучите които отиват кам парното.. и само на бензин, но проблема не се отстрани, затова изключвам всякакви варианти за проблем с АГУ..
      Маркучите няма как да се объркат те са си с извивки и определена дължина... оглеждал сам ги, пак и колата е карана поне при 10-на майстори все един щеше да му направи впечетление ако някои не е вързан както трябва...
      сега мисля да пробвам отново да сменя термостата... понеже както казах проблема е като отвори големия кръг... остава или радиатора или термостата.. единствено те са в големия кръг,
      снощи като се прибирах колата си работеше перфектно.. смсал на 80с като си я карам из града.. спирам аз пред нас отварям капака и гледам има вакум в системата... маркуча беше свит.. отворих капачката и се оправи... а капачката е чисто нова..
      затова си взех старата капачка изтрамбуших и пружинката и сега си карам тама ... и отново проблем, нерешен....

      Коментар


      • #48
        До: Фронтера Б 2.2 16V губи парно..

        Аз съм убеден, че има проблем с термостат и перка + я паднала преграда на радиатора я водна помпа я гарнитура . Но боба го хвърлих вчера та така от разстояние толкова. Аз съм се блъскал не малко с охлаждане и т.н. на принципа проба грешка, и истината е в поетапното възстановяване на оригиналния заводски вариант. Термостат, датчик, радиатор и после да се търси причина. Няма как 2.2 16V да работи на 80 градуса. Такъв филм няма.
        no signature no problems

        Коментар


        • #49
          До: Фронтера Б 2.2 16V губи парно..

          Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
          Аз съм убеден, че има проблем с термостат и перка + я паднала преграда на радиатора я водна помпа я гарнитура . Но боба го хвърлих вчера та така от разстояние толкова. Аз съм се блъскал не малко с охлаждане и т.н. на принципа проба грешка, и истината е в поетапното възстановяване на оригиналния заводски вариант. Термостат, датчик, радиатор и после да се търси причина. Няма как 2.2 16V да работи на 80 градуса. Такъв филм няма.
          И аз съм на това мнение,и да вземе да отиде при Лозан които нямам честа да познавам но само добри отзиви съм чел за него и да му се реши наи накрая проблема!
          Успех!
          Opel Frontera 2.2 DTI 1999 г. ДБ

          Коментар


          • #50
            До: Фронтера Б 2.2 16V губи парно..

            Първоначално публикуван от herkules Преглед на мнение
            И аз съм на това мнение,и да вземе да отиде при Лозан които нямам честа да познавам но само добри отзиви съм чел за него и да му се реши наи накрая проблема!
            Успех!
            Малко ще му е далечко от Добрич да дойде до Лозан.
            no signature no problems

            Коментар


            • #51
              До: Фронтера Б 2.2 16V губи парно..

              Колега , понеже се зачетох в премеждията ти , искам и аз да се включа с моето мнение по проблема ти . Имах Фронтера Б 2.2i16V , когато се слага газова уредба на този ДВГ (не ГИ) ,1. изпарителя се връзва към мъркучите , които влизат в инжекциона , по този начин той загрява най-бързо и няма никакъв шанс да замръзне;2.перфектно обезвъдушаване за да имаш парно ;и тук идва и моето голямо учудване при нормално и ненормално шофиране ДВГ си държи 85С , и парното те гори , обаче влезна ли в задръстване и стрелката ми отиваше на 100~102С т.е. термостата е отворил и парното ставаше хладко ; в момента щом се включваха перките и температурата се връщаше на 85С парното ставаше вряло (на изпарителя това не влияеше).
              Тази аномалия съм я виждал на още две единтични Фронтери . И стигнах до извода че трябва разликата между напълното отваряне на термостата и включването на перките да бъде мах 3до5 градуса (защото при мен разликата беше от 85 до 102 = 17С) , като по този начин големия кръг ще бъде максимално кратко отворен и съответно парното няма да истива .

              ПП За да ти заскрежава изпарителя значи че не е вързан правилно и има въздух в системата ;
              Последно редактирано от kiriko; 31-01-10, 21:12.

              Коментар


              • #52
                До: Фронтера Б 2.2 16V губи парно..

                Първоначално публикуван от kiriko Преглед на мнение
                Колега , понеже се зачетох в премеждията ти , искам и аз да се включа с моето мнение по проблема ти . Имах Фронтера Б 2.2i16V , когато се слага газова уредба на този ДВГ (не ГИ) ,1. изпарителя се връзва към мъркучите , които влизат в инжекциона , по този начин той загрява най-бързо и няма никакъв шанс да замръзне;2.перфектно обезвъдушаване за да имаш парно ;и тук идва и моето голямо учудване при нормално и ненормално шофиране ДВГ си държи 85С , и парното те гори , обаче влезна ли в задръстване и стрелката ми отиваше на 100~102С т.е. термостата е отворил и парното ставаше хладко ; в момента щом се включваха перките и температурата се връщаше на 85С парното ставаше вряло (на изпарителя това не влияеше).
                Тази аномалия съм я виждал на още две единтични Фронтери . И стигнах до извода че трябва разликата между напълното отваряне на термостата и включването на перките да бъде мах 3до5 градуса , като по този начин големия кръг ще бъде максимално кратко отворен и съответно парното няма да истива

                ПП За да ти заскрежава изпарителя значи че не е вързан правилно и има въздух в системата ;
                Колега мисля че нещо не ни казваш!
                Последно редактирано от fanatic; 01-02-10, 08:00.
                Румен Николов

                0888 358 572

                Коментар


                • #53
                  До: Фронтера Б 2.2 16V губи парно..

                  Първоначално публикуван от kiriko Преглед на мнение
                  ПП За да ти заскрежава изпарителя значи че не е вързан правилно и има въздух в системата ;
                  никога не ми е заскрежавал изпарителя просто истива и почва колата да прекъсва да бачка на 3 на 2 цилиндара като си я обърна на бензин си е ОК.. и когато се върне циркулирането на водата в изпарителя и веднага мога да включа отново на ГАЗ и си е ок.
                  а моята разлика е малко колата ми поддържа 80С отваря докраи на около 86-87С а перките се включват на 89С и се изключват на 85С а термостата затваря на около 82С. значи от 87 до 82 има 5С което си е нормално... тази седмица си мисля да сменя термостата... но незнам дали ще има полза от цялата работа и данестане пак грешни пари

                  Коментар


                  • #54
                    До: Фронтера Б 2.2 16V губи парно..

                    Ако не ти пада под 80С на дълго ,не сменяй термостата .Търси причината другаде .

                    Коментар


                    • #55
                      До: Фронтера Б 2.2 16V губи парно..

                      Само да отбележа,че и моята не излиза от синята зона ама има парно да те изгори.Според мен не е трябвало да сменяш термостата.
                      Jeep Гранд Чероки 3.1

                      Коментар


                      • #56
                        До: Фронтера Б 2.2 16V губи парно..

                        Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                        Малко ще му е далечко от Добрич да дойде до Лозан.
                        Не съм видял от къде е момчето!Грешката е моя но и в Добрич има читави маистори сигурен съм!Които търси намира!
                        Успех!
                        Opel Frontera 2.2 DTI 1999 г. ДБ

                        Коментар


                        • #57
                          До: Фронтера Б 2.2 16V губи парно..

                          [
                          Първоначално публикуван от chain86 Преглед на мнение
                          ...Имам следния проблем с моята машина..
                          При нормална работа на двигателя колата си работи при 80 C.
                          И тогава сичко си е ОК.. има си парно карам си, но когато почна малко повече да я ръчкам и приближи 90 С точно когато отвори големия кръг на термостата и губи парното и съответно ми замръзва изпарителя на АГУ..
                          QUOTE=chain86;1020795].....никога не ми е заскрежавал изпарителя просто истива и почва колата да прекъсва да бачка на 3 на 2 цилиндара като си я обърна на бензин си е ОК.. и когато се върне циркулирането на водата в изпарителя и веднага мога да включа отново на ГАЗ и си е ок.
                          ....[/QUOTE]

                          Дали е замръзнал или заскрежава , не е интересно. Смисъла го хванахме.
                          Още нещо ми е любопитно : "английския" термостат като ти е държал температурата в синята зона , от какъв зор си го сменил ? Профилактично , или някакъв проблем си имал с охлаждането ? (Питам , щото на гадателката Светлина някъде и изгубих номера .)
                          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                          Коментар


                          • #58
                            До: Фронтера Б 2.2 16V губи парно..

                            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение

                            Дали е замръзнал или заскрежава , не е интересно. Смисъла го хванахме.
                            Още нещо ми е любопитно : "английския" термостат като ти е държал температурата в синята зона , от какъв зор си го сменил ? Профилактично , или някакъв проблем си имал с охлаждането ? (Питам , щото на гадателката Светлина някъде и изгубих номера .)
                            еми понеже седи в синята зано, закакво др да го сменям... попринцип нормалната температура за всяка кола си е 90С... а синята зона е около 50-60С.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Фронтера Б 2.2 16V губи парно..

                              Пич, нищо не купувай и не сменяй. Циркулацията през радиаторчето на парното по принцип си е слаба на ниски обороти особено. Свали радиаторчето и му пусни с маркуч да тече гореща вода през него. После провери дали цялото се загрява. Ако нагрява само близо до тръбите-работата е ясна. Отваряне, почистване и ремонт или ново. Ако грее цялото, въздушна възглавница или някакво запушване на тръбите към него е причината.
                              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                              Неизвестен мъдрец

                              Коментар


                              • #60
                                До: Фронтера Б 2.2 16V губи парно..

                                Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                                Пич, нищо не купувай и не сменяй. Циркулацията през радиаторчето на парното по принцип си е слаба на ниски обороти особено.
                                Ти с тая нафтова печка си се повредил.
                                Ела да видиш в моята фронтера какво става на 860 оборота. Можеш да си готвиш на горещия поток въздух.
                                no signature no problems

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X