Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с мощноста на ОФ Кб 2.0i 94г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем с мощноста на ОФ Кб 2.0i 94г.

    Първоначално публикуван от p_n_m Преглед на мнение
    Имам нов дебитомер и още утре щего сложа да видя как е полужението ако се е разместил как да намеря полужението защото имам един сериозен гърмеж и сигорно е мраднал.
    Ако имаш нов отваряш ги и 2-та и настройваш стария по новия, вътре е едно рамо което е свързано с клапата и то се мести по една медна писта и създава съпротивление, има едни зъбчета които го фиксират, простро трябва да го преместиш 1 или 2 зъбчета в някоя от посоките, виж новия къде е и настрой стария на същата позиция. Също така виж да не ти е крива и самата клапа щом е имало як гърмеж. После лепиш с червен силикон капачето и си готов.
    no signature no problems

    Коментар


    • #17
      До: Проблем с мощноста на ОФ Кб 2.0i 94г.

      Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
      О не се съмнявай, без сериозни гърмежи си се мести. За 4 години 2 пъти ми гърми така че да изплюе ластика на всмукателя, но малки детонации си има винаги и с времето дебитомера отива на майната си. Вдига разход, започва трудно да пали на бензин и не върви.
      Моят не ми е правил въртели,един път имах съмнения/то излезе мембрана на изпарителя/ и тогава пробвах различни положения за чувствителност при рязко подаване на газ и спокойно стоене при тихи обороти.През 4/5 зъба на колелцето,ляво-дясно.Някой колега с безпроблемен дебитомер ако замери напрежение при тихи обороти,ще е полезно да си го имаме в раздела/може и да маркира до къде стига плъзгача на реостата и да замери в същото положение съпротивление на изгасен двигател/.

      Коментар


      • #18
        До: Проблем с мощноста на ОФ Кб 2.0i 94г.

        Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
        Моят не ми е правил въртели,един път имах съмнения/то излезе мембрана на изпарителя/ и тогава пробвах различни положения за чувствителност при рязко подаване на газ и спокойно стоене при тихи обороти.През 4/5 зъба на колелцето,ляво-дясно.Някой колега с безпроблемен дебитомер ако замери напрежение при тихи обороти,ще е полезно да си го имаме в раздела/може и да маркира до къде стига плъзгача на реостата и да замери в същото положение съпротивление на изгасен двигател/.
        Аз съм с чисто нов неопетнен от гърмеж, ама е от другия модел.
        Ака искаш да мина да измериш и него, че с електриките съм скаран.
        Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
        VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

        Коментар


        • #19
          До: Проблем с мощноста на ОФ Кб 2.0i 94г.

          Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
          Някой колега с безпроблемен дебитомер ако замери напрежение при тихи обороти,ще е полезно да си го имаме в раздела/може и да маркира до къде стига плъзгача на реостата и да замери в същото положение съпротивление на изгасен двигател/.
          Не е особено смислено. Дебитът на въздух в празния ход зависи от много неща, оттам и показанието може да е много различно.

          Коментар


          • #20
            До: Проблем с мощноста на ОФ Кб 2.0i 94г.

            Първоначално публикуван от p_n_m Преглед на мнение
            Здравеите колеги, доста почетох във форума ,но решение не намерих.
            Проблема е следния просто нямам мощност. Фронтерата е на газ и бенз. и на двете не варви а разхода е 20-22газ, 16-18 бенз. Като я закачана комп не показва никакъв проблем а не иска да вдигне повече от 100 -110 до 120 по надолнище. Небута масло даже я карам с 10W-40. Гумите са регенерат - Кобри, но и с летните е същото полужение. Дайте някакъв савет какво да правя. Благодаря предварително.
            "Вещер" ... ето това е човека ,който ще ти отговори на въпросите!При това е от твоя град!Просто му открий телефона тук във форума.
            Успех!

            Коментар


            • #21
              До: Проблем с мощноста на ОФ Кб 2.0i 94г.

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Не е особено смислено. Дебитът на въздух в празния ход зависи от много неща, оттам и показанието може да е много различно.
              Чакай сега малце-дебита на въздух при тихи обороти,респективно положението на реостата,са параметри,заложени ЕКУ-то и ги разпознава като редовни в определен диапазон/предполагам не голям/.
              Като не му харесат,светва чека и мозъка влиза в сервизен режим.
              Ако имаш предвид температурния осезател в дебитомера-той направо е в таблица.При студен колко кОм/примерно 20 градуса/,при 40 градуса колко и при 80.Той е лесен за проверка,дали подава невярна информация.ЕКУ си следи трите компонента независимо-температура на водата,температура на постъпващия въздух и дебита на постъпващия въздух-няма как широк диапазон на реостата/различни напрежения с голяма амплитуда/ на дебитомера,еднакво програмиран ЕКУ да не ги забележи.

              Коментар


              • #22
                До: Проблем с мощноста на ОФ Кб 2.0i 94г.

                То хубаво, ама диапазонът точно на въздушния дебит на празен ход наистина е много широк. От масло 5-30 на топло без фарове до масло 20-50 на по-студено с фарове и изтощен акумулатор, разликата като нищо е 3 пъти и повече.

                Или изобщо казано, празният ход не е съвсем празен.

                На компютъра му е относително лесно да сравни данните с MAP и таблицата VE на този двигател, ама на монтьор с мултицет няма да му е чак толкова просто.

                Коментар


                • #23
                  До: Проблем с мощноста на ОФ Кб 2.0i 94г.

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  На компютъра му е относително лесно да сравни данните с MAP и таблицата VE на този двигател, ама на монтьор с мултицет няма да му е чак толкова просто.
                  Тук включваме и пружината,която пак е в диапазон.Дали тези разлики не са отчетени при програмирането на "мозъка"?И какво му е колосалното на експеримента,да се публикуват стойности с натоварен алтернатор и без.Говорим си за цифров уред и замерване.Както и при температурния осезател за въздуха и водата.Това са прости мотори с просто управление.Ако монтьорът не се е ъпгрейднал дори до това ниво-напролет се събират картофи и марули.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проблем с мощноста на ОФ Кб 2.0i 94г.

                    Хора дебитомера не е ракетна технология. Стойностите не са през 0.1 мОМ. Ще ме карате да разлепям моя и да меря....
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • #25
                      До: Проблем с мощноста на ОФ Кб 2.0i 94г.

                      Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                      Хора дебитомера не е ракетна технология. Стойностите не са през 0.1 мОМ. Ще ме карате да разлепям моя и да меря....
                      Знаеш ли как гадно се лепи капачката?
                      Недей,моята е вече махана,ще премеря,после ако се навие и друг колега, ще сравним.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Проблем с мощноста на ОФ Кб 2.0i 94г.

                        Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                        Знаеш ли как гадно се лепи капачката?
                        Недей,моята е вече махана,ще премеря,после ако се навие и друг колега, ще сравним.
                        Както писах вече моя 2 пъти съм го местил заради взривове в смукателя но не запомних стойностите...
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #27
                          До: Проблем с мощноста на ОФ Кб 2.0i 94г.

                          Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                          Проверка зацепването на ангренажния ремък.
                          Това е едно много добро предположение на база описаните симптоми. Ако не си го проверил досега - не е зле да го направиш, поне е сравнително лесно.
                          Ремъка може правилно да си е зацепен при поставянето, но да е прескочил 1-2 зъба при някои голямо натоварване, в следствие на недобро обтягане. Ефекта при 1-2 прескочили зъба е точно такъв - загуба на мощност, без да удря клапаните и без странни шумове. Говоря обаче по принцип, тъй като точно опелов 2.0 бензинов двигател не съм запознат, но би трябвало да е същото.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Проблем с мощноста на ОФ Кб 2.0i 94г.

                            Колеги след няколко дена мъки изпълних всички заръки които ми дадохте и в краина смедка излезе : мръднал дебитомер с три зъба, некачествено зацепен ангренаж (писна ми от майстори) 2 зъба, мръсни колектори, и зле почистени дюзи само дето ми взеха 25лв. и след всичко това просто немога да си позная машинката, направо хвърчи.
                            Благодаря на всички за съветите ако на някои му е нужна снимка от дебитомера да пише ще ги кача. Остава да почерпя. Дано скоро да има някъква сбирка на клуба че да дойда да покарам с вас ако нямате нищо в против.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Проблем с мощноста на ОФ Кб 2.0i 94г.

                              Ето заради това е този форум.
                              no signature no problems

                              Коментар


                              • #30
                                До: Проблем с мощноста на ОФ Кб 2.0i 94г.

                                За да не отварям нова тема ще задам въпрос тука като продължение на старата!
                                Та въпроса е следния, от известно време при запалване на бензин мотора започна да тресе и прекъсва сякъш работи на три цилиндъра! Изфорсирва се но със тресене. Сякъш се дави някък. Направих проверка със кламера и компа показва грешка- ниско напрежение на четвърти инжектор.
                                Развих свеща и се оказа че е мокра от бензин.
                                На газ мотора работи отлично.
                                Моля ви за мнения, Дали инжектора е умрял и стои отворен, като по този начин дави мотора!?
                                Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                                А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X