И изглежда хенд мейд. Междудругуто може и да някаква проста система въпреки външния вид. С гаечния ключ в началото на зимата и пролетта пак.
Да, знаеш ли каква е хватката? Директно навива болта в полуоската и стяга капачката до "откат". Това е хъб с цена .40 стотинки
и собственика ако се каза Айсен и ей ти ги Айсини
Да, знаеш ли каква е хватката? Директно навива болта в полуоската и стяга капачката до "откат". Това е хъб с цена .40 стотинки
и собственика ако се каза Айсен и ей ти ги Айсини
И на мен това ми мина през акъла, но си представих как излитат болтовете по време на движение и спях да мисля.
Писах на Лозан относно Айсините, ще видим дали ще се уредя... [/QUOTE]
Лозан е получил на ЛС като прочетен моя интерес да закупя Айсините от него, но по някаква причина не ми е писал нищо... Та сега се чудя от кои хъбове да взема от Явор китайските или от АVM-ските?
Днес най после имах честта да се запозная с Лозан, голяма работа е този човек впечатлен съм, въпросните хъбове ги разглоби и сглоби пред мен, като единствено на единия хъб направи и наби нова втулка че беше износена и всичко е ок, остана само да ми ги монтират и тестове.
Искам да благодаря на всички колеги които ме насочиха към правилното решение и за Лозан, не съжалявам изобщо че дадох толкова пари
Ето и хъбовете, ама как само тежат и нищо общо с китайските....
Питах Лозан дали да ги разглобя и да ги измия добре с обезмаслител и след това наново да се смажат, но той ми каза че няма смисъл и директно да ги монтирам?
Да не забравиш да си купиш зегерки-Ф 26 /зегерките от автоматите не стават/,щото ще береш ядове без тях-за справка Божко.И болтовете задължително с лепило за резби.
Да не забравиш да си купиш зегерки-Ф 26 /зегерките от автоматите не стават/,щото ще береш ядове без тях-за справка Божко.И болтовете задължително с лепило за резби.
Мерси за съвета , това с лепилото за резби ще го имам предвид, относно зегерките Лозан явно се е сетил за това и ми е дал 2 бр. зегерки и те наистина са по-големи от тези на автоматите, показа ми че се хващат малко по-навътре към полуоската и там имало още един канал за въпросните зегерки, не го знаех докато не ми го показа лично
малко по-навътре към полуоската и там имало още един канал за въпросните зегерки
Канала е прорязян в самите шлици-нема начин да не го видиш.Обаче рядко се случва да няма канал и тогава си трябва малко стругарска работа-прави се втулка.Дано да си късметлия,щото е голем кеф да се занимаваш със стругари.
А да са ти честити Павка ! Твойта фронтера стана уникат А за тези хъбове може спокойно и без лепило, развиват се китайчетата защото корпуса им е алуминиев...
Канала е прорязян в самите шлици-нема начин да не го видиш.Обаче рядко се случва да няма канал и тогава си трябва малко стругарска работа-прави се втулка.Дано да си късметлия,щото е голем кеф да се занимаваш със стругари.
Дано да го имам въпросния канал, би трябвало да го има на всички фронтери А, докато при Б по принцип не е предвидено да се слагат автоматични или ръчни хъбове и по тази причина едва ли производителя ще е остaвил канал на шлиците?
А да са ти честити Павка ! Твойта фронтера стана уникат А за тези хъбове може спокойно и без лепило, развиват се китайчетата защото корпуса им е алуминиев...
Мерси Марине, само да ги монтирам и всичко да е ок
А да са ти честити Павка ! Твойта фронтера стана уникат А за тези хъбове може спокойно и без лепило, развиват се китайчетата защото корпуса им е алуминиев...
...Дано да го имам въпросния канал, би трябвало да го има на всички фронтери А,
...
Каналът го имаш . Има обаче и още нещо , писано е във старите теми : с течение на времето в полуоските е възможна появявата на аксиален луфт , който трябва да се обере със шайба с подходящата дебелина .
Но Лозан си ги знае тези неща и едва ли ще пропусне да провери и луфтовете
Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар