Моя съвет е да не се занимавате с глупости ами да си палите на бензин независимо каква е газовата. Карайте 2-3-5 минути на бензин и после преминавайте на газ. Така се пази най-добре и двигателя, и дюзите и газовата. Личния опит е равен на една дузина празни приказки. сменил съм 4 автомобила общо над 500 000 км. с различни газови и извода ми е само този по-горе.
На единия ми Мерцедес ако му пусна бензин в двигателя , има да се чуди като дърт пияница кога се случи да пие вода . И е общо над 300 000 км. вече само на пропан-бутан . За цялото това време на няколко пъти при температура под -15 градуса ми се е случвало да ми замръзне изпарител . По-често се случва при подобни температури бутилката в багажника да се заскрежи . Ама се носи .
Виж , Опела е друга бира , та с него процедирам подобно на Фанатик.
Първоначално публикуван от Ясен
само аз ли съм с впечатлението, че колата е инжекционна, но АГУ е обикновена с изпарител?
Нали затова хвърляме на боб тука .
Аз чат-пат се обаждам на гадателката Светлина . При необходимост мога да услужа с мобилния и номер .
ПС. Нека първо колежката се наведе да види "онуй нещо " какво й , пък посли ....
Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Един въпрос към дамата с газовата уредба. Имаш ли спомен колко ти струваше газовата уредба? Колко плати на майсторите като ти я поставиха майсторите? Това ще изясни доста неща.
Вместо да хвърляте на боб, го дайте на жените си да ви го сготвят.
Фронтерата е инжекцион, газовата уредба е газов инжекцион.
Този факт беше нЕколко пъти споменаван по-горе.
Струваше ми 950 лв., не ми взеха нищо допълнително за монтаж.
Щях да го снимам за да бъда докрай изчерпателна, но снощи преваляваше сняг в Бистрица и щях да си разваля прическата.
Всъщност се загледах сутринта, колата пали на бензин и веднага превключва на газ, независимо от температурата навън.
Обадих се в сервиза, и се оказа че просто са забравили да нагласят температурата, при която се прехвърля от бензин на газ и ще го оправят.
Нали не си помислихте сериозно, че в този студ и сняг навън, ще се занимавам с грижи за "онова нещо".
Ако си спомняте, в началото се оплаквах, че много бавно потегля. Сега, откакто смених кабелите, вече подскача като младо конче по светофарите. Едва го удържам с една ръка.
Обаче стрелката на скоростомера ми отчита скоростта с около 20км. по-малко.
Ако карам с 40, ми показва, че карам с 20км. Не мога да преценя дали километражът отчита правилно и да си засека разхода на горивото.
Вече съм със зимни гуми, само че се чудя къде да прибера летните - в мазето, където ще ми пречат или могат да останат на двора, под терасата?
Я ги слажи в мазето да не дразнят някой мераклия, че точно в Бистрца преди две зими откраднаха на брат ми и четирите гуми с джантите и то от колата пред къщата му. А къщата е в центъра до църквата. Вярно, че са тежки.
И нали говорим за Бистрица в София?
Проблема с прекъсването го имах и аз като си взех мойта Фронтера, смених кабелите, поуправи се, но след като смених и свещите всичко си дойде на мястото. Свещите са двуелектродни при мен средния електрод беше станал на 1/2 от оригиналните, според мен е хубаво да се погледнат и те.
Мойта газова(газов инжекцион, комп-ловато, бутилка българска)ми взеха към 1500лв.с 80лв за евро сондата.
Имах проблем на газ прекъсваше, сякаш не и достига гориво над 2500-3000оборота, отидох и ми смениха входящата тръба на водата и всичко се оправи.
.......
Като цяло върви много добре, но се появи един проблем - произволно превключва от бензин на газ и обратно.
Това го прави докато автомобилът е в движение, независимо от скоростта.
Момчетата, които монтираха газовата уредбане могат да разберат откъде идва проблема.
.....Вместо да хвърляте на боб, го дайте на жените си да ви го сготвят.
Обадих се в сервиза, и се оказа че просто са забравили да нагласят температурата, при която се прехвърля от бензин на газ и ще го оправят.
.
Странна работа ... затова хвърляме на боб . ( този е специален сорт , нема общо с онзи в тенджерата ).
Значи най-напред юнаците - газаджии при монтажа се чудят от къде идва проблема , а после по телефона установяват причината ...не е по-различно май от гадаенето и при тях !
Аз в един пост ( който ми беше изтрит по други причини ) те бях посъветвал да идеш при тези въпросните директно и ако не ти я оправят , да ти върнат парите ( нали все пак са поели някакъв гаранционен ангажимент срещу запплащането ), ама карай - важното е че върви "на пушка" сега .
А за скоростомера : как разбра че не сочи вярно - сравнение с GPS или какво ?
Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Проблемите в колата започнаха след като се сложи газовата уредба и затова не беше ясно в в колата ли е причината, или в газаджиите.
Фронтерата беше щателно изследвана от газджиите, от компютъра, и в сервиза.
Накрая смениха свещите, кабелите и 1-2 бушона и засега всичко е наред.
Гаранция за газовата уредба имам, освен това уговорката ми беше да платя на две вноски - втората след като се уверя, че всичко е наред.
Не че много разбирам, но щом колата върви добре, значи всички са си свършили добре работата.
За скоростомера - не мога точно да определя с колко по-малко ми отчита скоростта.
Просто знам с колко карам обикновено, а ми показва по-малко.
Освен това всеки ден се движа по Цариградско шосе. Там всички карат с поне 80км, аз се движа заедно с тях, а моя скоростомер ми показва 60км.
А най-сигурно ще разбера, когато ме спрат другарите от КАТ и ми покажат на техния уред какво е изписано. Ама скъпичко ще ми струва
ПП: Прочетох ти поста за парите, дето трябва да ми ги върнат. И дотам щяхме да стигнем.
...
За скоростомера - не мога точно да определя с колко по-малко ми отчита скоростта.
Просто знам с колко карам обикновено, а ми показва по-малко.
Освен това всеки ден се движа по Цариградско шосе. Там всички карат с поне 80км, аз се движа заедно с тях, а моя скоростомер ми показва 60км.
А най-сигурно ще разбера, когато ме спрат другарите от КАТ и ми покажат на техния уред какво е изписано.
Усещането за скорост в лека кола и джипка е коренно различно, не се заблуждавай по него. Поне при мен беше проблем. Просто вземи от някого един GPS прибор (те са точни) и направи сравнение. Така ще се застраховаш и от изненади в КАТ.
Проблемите в колата започнаха след като се сложи газовата уредба и затова не беше ясно в в колата ли е причината, или в газаджиите.
Фронтерата беше щателно изследвана от газджиите, от компютъра, и в сервиза.
Накрая смениха свещите, кабелите и 1-2 бушона и засега всичко е наред.
Гаранция за газовата уредба имам, освен това уговорката ми беше да платя на две вноски - втората след като се уверя, че всичко е наред.
Не че много разбирам, но щом колата върви добре, значи всички са си свършили добре работата.
За скоростомера - не мога точно да определя с колко по-малко ми отчита скоростта.
Просто знам с колко карам обикновено, а ми показва по-малко.
Освен това всеки ден се движа по Цариградско шосе. Там всички карат с поне 80км, аз се движа заедно с тях, а моя скоростомер ми показва 60км.
А най-сигурно ще разбера, когато ме спрат другарите от КАТ и ми покажат на техния уред какво е изписано. Ама скъпичко ще ми струва
ПП: Прочетох ти поста за парите, дето трябва да ми ги върнат. И дотам щяхме да стигнем.
Мини по ул.Сребърна от Г.Делчев към Хладилника.Там има радар и ще ти покаже скоростта.
Мини по ул.Сребърна от Г.Делчев към Хладилника.Там има радар и ще ти покаже скоростта.
Междудругото аз първо точно там засякох че келометража ми показваше повече с 20 км/ч. от реалното. После с GPS. Преместване на стрелката с 20 надолу и сега е точно. Говоря за Фронтра А със старото табло.
Коментар