сега бях до гаража да премеря пружините. на МОЯТА опел фронтера КБ 99г. са по 2.3 кг БР. (да отбележа този път) Gichev ако излязат на тази цена, и ги поръчваш след 10 август, брой и мен. трупърче +3" те тва са. нали знаеш , че ако поръчаш усилените , като махнеш товара ще щръкнеш яко.тези усилените ги смятат за товар който не губиш повече! или както пишат колегите от ОМЕ +200 КГ. примерно, което значи 4е на базова фронтера като и натвариш 4 торби цимент ще седи все едно е празна. като ги махнеш оба4е ще имаш +3" вдигане или 7.5 см.
ако поръчаш усилените , като махнеш товара ще щръкнеш яко.тези усилените ги смятат за товар който не губиш повече!
То малко се превърна в "Какво ще направя по Фронтерата" та ако модераторите решат да ги мятат тези постове в темата за повдигането.
Аз съм написал че вече си имам един постоянен товар-газовата бутилка 40л, джака и прилежащите му железа и въжета, предполагам че събрани всички тези допълнителни неща са си едни 100-130кг постоянен товар и то директно върху/над задният мост. Допълнително стойката за моторите която от време на време си я карам постоянно(и тя едни 20-25кг.) пренесени на метър зад моста. Така или иначе пружините са ми уморени в сравнение с Фронтерата на брат ми моята изглежда смачкана отзад, амортисьорите не са изпуснали, но със сигурност не работят като от завода.
П.С. Като взема заплата ще поръчам два комплекта пружини, предполагам до средата на август ще пристигнат.
Аз днес тръгнах да сменям датчика на коляновия вал, оказа се, че още един не работи и сондата ми е полуумрала и ми гори като Монстер камион!!! Кабелите ми били износени и горивния датчик също! Оле мале, цял ден по сервизи и накрая навсякъде ми казват различни неща, било тежко да имаш джип!
Гледам, че правите тавани, и аз лепих моя, срещу 50 кинта чисто нов стана :S
Аз днес тръгнах да сменям датчика на коляновия вал, оказа се, че още един не работи и сондата ми е полуумрала и ми гори като Монстер камион!!! Кабелите ми били износени и горивния датчик също! Оле мале, цял ден по сервизи и накрая навсякъде ми казват различни неща, било тежко да имаш джип!
Гледам, че правите тавани, и аз лепих моя, срещу 50 кинта чисто нов стана :S
Не е тежко да имаш джип, тежко е да попаднеш на некадърен майстор. Не вярвай отраз на никой. Аз за износен горивен датчик не съм чувал. Защо сменяш датчика на вала? Той ако е за смята колата не може да мръдне освен с теглене
Не е тежко да имаш джип, тежко е да попаднеш на некадърен майстор. Не вярвай отраз на никой. Аз за износен горивен датчик не съм чувал. Защо сменяш датчика на вала? Той ако е за смята колата не може да мръдне освен с теглене
Ами, защото диагностиката така показа, и между другото нарочно ходих на две места днес, уж все кадърни хора, показа различно, единия път датчика на вала (влезе в режим на автодиагностиране и по броя на пътите, в които светне чек-а, определиха даваната грешка, и даже се учудиха как пали) :/ , втория път горивни датчик, и ми препоръчаха продухване на маркуча от въздушния филтър към инжекциона, даже и в самия инжекцион /поправете ме ако няма такова нещо/, както и смяна на 4-те кабела ,които са над мотора.
Датчика на вала бил за смяна, защото подавал сигнал, че горивото е нечисто и за това впръсква повече, а за горивния ми казаха нещо подобно и аз съвсем се обърках той няма ли подобна функция? До колкото видях са на различни места, единия горе до мотора, другия отдолу до вала слиза с кабел.
Кофти, че е много път до София, а без такъв датчик мога да остана на пътя :/
Датчика на вала подава сигнал на ЕКУ-то за честотата на въртене на коляновия вал а не,че горивото е нечисто и т.н.Незнам какво наричаш горивен датчик но ако става въпрос за дебитомера наистина може да се продуха със сгъстен въздух за да падне мръсотията по жичката му(продават се и спрейове за почистване).Висок разход дава от ламбда сонда,дебитомер,кабели,свещи,температурен датчик.
При неработещ двигател при автодиагностиране винаги дава грешка на датчика на вала(не се върти вала и не отчита сигнал).
Кажи пали ли двигателя и ако да свети ли ти чек-а на таблото.
Палих двигателя, чека светеше, после започна сам да се диагностира и чека да мига, седях през цялото време да гледам, а те я пробваха сякак.А температурния датчик е това за което ми говориха втория път, сондата ми не работеше на нормални стойности, след това обаче се "съживи" не по мои думи и на второто качване вече беше и "наред"... Не знам как става това..
Какво ли не чух днес, от ти можеш да останеш на пътя така, до ще го продухаме и трябва да е наред (след като сменя датчиците)
Знаеш ли.я кажи остатъчната стоийност на твоето возило.От това което виждам ,за жалост тя клони към нула.
Значи започваш да съживяваш труп. Че то едно нещо не излезе свястно.
Там в смядовско освен луканки ,майстори по джипове няма ли.
Почти 100% съм сигурен, че датчика няма нищо общо, но ако успееш да успиш някой търговец да го върнеш ако не е от него, вземи го и дай да ти го сменят. Обаче с тоя подход "проба-грешка" май ще ти излезе много по евтино да се разходиш до тук. А защо не се свържеш с варненци? Там имат не по-малък опит с фронтерите.
"Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Ами, защото диагностиката така показа, и между другото нарочно ходих на две места днес, уж все кадърни хора, показа различно, единия път датчика на вала (влезе в режим на автодиагностиране и по броя на пътите, в които светне чек-а, определиха даваната грешка, и даже се учудиха как пали) :/ , втория път горивни датчик, и ми препоръчаха продухване на маркуча от въздушния филтър към инжекциона, даже и в самия инжекцион /поправете ме ако няма такова нещо/, както и смяна на 4-те кабела ,които са над мотора.
Датчика на вала бил за смяна, защото подавал сигнал, че горивото е нечисто и за това впръсква повече, а за горивния ми казаха нещо подобно и аз съвсем се обърках той няма ли подобна функция? До колкото видях са на различни места, единия горе до мотора, другия отдолу до вала слиза с кабел.
Кофти, че е много път до София, а без такъв датчик мога да остана на пътя :/
Много е мътна работата.... първо горивен датчик не съществува като понятие
Както са ти казали колегите датчика на вала ако дава грешка поне 1 път колата ще ти загасвала в движение. Кабелите за свещите можеш да си диагностицираш сама като в пълен мрак без никакви външни светлини лампи фарове и т.н. дигаш капака и се взираш в края на кабелите където влизат в двигателя, ако след 1-2 минути взиране не забележиш малки светлинки като светкавички значи не са ти за смяна и обратното ако виждаш значи сменяш.
Ламбда сондите си имат живот и той е около 3-4 години и ли Н на брой километри. Или спира да работи след това или става много бавна като време на реакция и не върши работа, но това пак не значи че е за смяна. Инжекцион не давай на никой да ти пипа там в Смядово ако изобщо искаш да имаш кола. Ако върви и ускорява без да забива муцуна през 1 минута значи нямат работа майсторите по него.
Ако имаш мерак можеш да прочетеш по подфорума ( обстойно ) има тема за смодиагностика с кламер, направи всичко и пиши тук грешките които излизат. Ще ти помогнем много повече от сервизите в които си била ( и ще е безплатно ).
Не купувай никакви части без да си сигурна че ти трябват, още повече че Лозан праща с куриери и са несравнимо по-евтини.
Оле мале, бозата е пълна. Или "майсторите" качват колежката на черешата, или колата е труп което не ми се вярва. Наистина ако можеше да прескочи до Варна щяхме да я изтестваме колкото можем. Ама това дето горивото било мръсно и датчика го хванал е ала бала. Ако може да цитира точно кодовете на грашките от диагностиката пак ще е полезно!
До Варна мога да прескоча, даже винаги на магистралата ми прави тея мизерий с чека. Към 8-ми август ще имам работа натам.
Сондата не видях друго освен, че е на половина по-бавна отколкото трябва. Автомобила не мисля, че е труп, баща ми беше много добър механик, но нямаше време да я кара, когато я взе каза, че е в горе-долу добро състояние, седя 1 година в къщата, а преди 1 почнах да я карам аз.
(Код 19, датчик на първичното запалване) --цитирано
Инжекциона няма да ми пипат,защото ни луканки, ни майстори! А днес е ден за диагностика с кламер!!! Само да намеря темата
За мен колата ще стигне без проблем до Варна, но преди да я почнат смядовските светила.После не е много сигурно, по-скоро обратното.
Глупостите за датчиците и техните дейности чак не ми се коментират, понеже нямат връзка с главната квартира/гвоздея е продухването на маркуча от въздушния филтър към инжекциона, както и продухването на инжекциона - явно жигулските жигльори са им в главите още/.
Много ясно, че ще покаже, че коляновия вал не се върти, когато не се върти, понеже мотора не работи.
Описано е като код за грешка в диагностиката, която трябва да излиза заедно с кода за диагностиката - 12/режим диагностика/ и 31/липса на сигнал от датчика на коляновия вал/, четат се другите вече като натрупани грешки в ECU.
п.п.откачете акумулатора за 10 минути и после гледайте чека, диагностика и т.н.Тия може да са откачали датчици докато работи мотора.
Коментар