Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой какво направи днес по Фронтерата?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Кой какво направи днес по любимата ФРОНТЕРА?

    '"тази помпа смуче като ромска жрица на магистрала !""Лично съм ползвал такава"" Я разкажи за жриците, остави тези помпи......А иначе ако се кара с достатъчно бензин в резервоара и се сменя горивния филтър помпата може да кара и 500 000км.Аз също съм предобеден към външната помпа.
    Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

    Коментар


    • От: Кой какво направи днес по любимата ФРОНТЕРА?

      Лично аз, съм предубеден спрямо качествата на частите, продавани тук.Ако сме в нормална държава, може да коментираме алтернативни части и решения, са или не удачни, с уговорката, че в такива страни най-вероятно нямаше да ни се налага да търсим бюджетни решения на грижите си.
      Оттам насетне всичко тук е късмет, външна/вътрешна помпа, като е дръвце и грижите са неизбежни.Аз също нямам гаранция, че моята външна няма да примяца посред зима, ще си спестя само лежането в студа да свалям резервоар, смяната ще ми коства пет минути.

      п.п.възвратно клапанче нямам, но ще сложа, ако някой ме ориентира откъде да си закупя, предварително благодаря.

      Коментар


      • От: Кой какво направи днес по любимата ФРОНТЕРА?

        Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение

        п.п.възвратно клапанче нямам, но ще сложа, ако някой ме ориентира откъде да си закупя, предварително благодаря.
        Би трябвало във всеки що годе читав магазин за части да има,има метални и пласмасови,има и няколко размера-с различни диаметри.Ако в Русе няма-драсни два реда и ще ти пратя.

        Коментар


        • От: Кой какво направи днес по любимата ФРОНТЕРА?

          Първоначално публикуван от drjanton Преглед на мнение
          '"тази помпа смуче като ромска жрица на магистрала !""Лично съм ползвал такава"" Я разкажи за жриците, остави тези помпи......А иначе ако се кара с достатъчно бензин в резервоара и се сменя горивния филтър помпата може да кара и 500 000км.Аз също съм предобеден към външната помпа.
          Стига де , уточних че съм ползвал външна помпа ( и все още е действаща) за преливане на нафта . Смуче си яко , хем тръгва първоначално от "сухо" .
          А за жриците съм слушал . Като в оня виц дето цигането , гледайки гладно как един яде баничка , убедено твърдяло че е много вкусна . На въпроса "ти ял ли си , та знаеш" , то отговорило : " не съм , ама баща ми ми е казвал , щото той е гледал един дет`яде" . Ма това в рамките на спама , щото като се съберем стари тираджии на бира - на истории да се наслушаш!
          Аз обаче не разбрах , след като твърдиш че такава помпа при определени условия ( което си е възможно) изкарва и 500 000 км. , защо си с предубеждение към нея ?!
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • От: Кой какво направи днес по любимата ФРОНТЕРА?

            Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
            Габарити мисля да сложа, но нямам изход за теглича, трябва да си прекарам, ......
            Букса за теглича има но не е изведена, намира се във заден десен калник до крика
            Последно редактирано от fanatic; 08-10-10, 10:56.
            МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

            Коментар


            • От: Кой какво направи днес по любимата ФРОНТЕРА?

              С предубеждения съм към външните помпи,не към оригиналните дето са в резервоара.За оригиналните казвам ,че може да искара и 500 000 км при спазване на някой условия разбира се. А за другото БРАВО, само така инкяр му е майката......без бой не признавай..пък ние си знаем, нали в един цирк играем..
              Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

              Коментар


              • От: Кой какво направи днес по любимата ФРОНТЕРА?

                Вчера дойде ред и на обслужването на фронтерката.
                Смених маслото, филтрите, ревизирах дифовете, ревизирах хъбовете, гресирах карданите и проверих грешките които беше хванал компа.
                стандартни грешки "имобилайзер гр.144" и не чак толкова стандартни като "134 EGR valve2 Low Voltage" "31 crankshaft sensor no signal" и " 32injector valve 6 high voltage".
                Някой дали има идея как мога да отстраня тези проблеми?

                П.С. Фронтерата е А КБ с X20SE мотор
                0877 83 30 90 - Жоро

                Коментар


                • От: Кой какво направи днес по любимата ФРОНТЕРА?

                  31 си е дежурно, не го мисли, няма сигнал от датчика на коляновия вал.Нормално, не се върти и излиза след код 12 за начало на диагностиката.
                  32 ти отчита високо напрежение в релето на бензиновата помпа - напръскай куплунга с контактен спрей и смени горивния филтър/ако не си/.Релето се намира на десния в краката, в дясно, кората, която е защипана с уплътнителя на вратата и продължава зад моторчето на парното.
                  За 134 не мога да кажа нищо конкретно, профилактирай му куплунга на клапана, може да се оправи.Слабия волтаж обикновено го дава при окислени клеми.
                  След тези операции откачи акумулатора за 15/20 минути и диагностирай пак.
                  Релето на помпата може и да има нагоряло вътре, някой път се налага презапояване, отвори го.Лошо е ако му няма нищо, веригата е реле-шести предпазител в коша-бензинова помпа.Ако филтъра е сменен, а релето се товари и няма окиси, помпата се обажда, не е задължително и предпазителя да изгори.

                  Коментар


                  • От: Кой какво направи днес по любимата ФРОНТЕРА?

                    Така като гледам моторът му е като моя, а при мен релето за помпата се намира под лявата кора до педалът на съединителя!!!
                    Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                    А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                    Коментар


                    • Най-обичам наглед кофти неща да се оправят елементарно. Имах някакъв луфт във волана, когато го напъна нагоре-надолу. Казваха ми лагер или не знам си какво. Вчера ходих да ми оправят задната чистачка и при махане на пластмасите по волана гледам две болтчета с гладки глави стърчат сантиметър напред. Завинтване с клещи и воланът заспа.
                      А за задната чистачка се оказа реленце.

                      П.С. На тия болтчета защо им късат главите при заводското завиване? Отели ни се вола докато се стегнат.
                      Последно редактирано от maxxx; 14-10-10, 18:14.

                      Коментар


                      • От: Кой какво направи днес по любимата ФРОНТЕРА?

                        Тези винтове и при мен бяха развити и много се зарадвах като "заспа" работата след тяхното завиване. Направо "умрях" от кеф. И при А фронтера явно е същото. И тогава, и сега не мога да си обясня защо тези винтове са с гладки глави. При това на такова отговорно място като волана. Сигурно има някакво обяснение, ама и аз за пръв път виждам подобно нещо. Винт с гладка глава. Да е нит да ама винт
                        П.С. Иначе аз много лесно ги завих с едни гарга клещи.
                        Последно редактирано от sony bono; 14-10-10, 22:51.

                        Коментар


                        • От: Кой какво направи днес по любимата ФРОНТЕРА?

                          Първоначално публикуван от druncho Преглед на мнение
                          Най-обичам наглед кофти неща да се оправят елементарно. Имах някакъв луфт във волана, когато го напъна нагоре-надолу. Казваха ми лагер или не знам си какво. Вчера ходих да ми оправят задната чистачка и при махане на пластмасите по волана гледам две болтчета с гладки глави стърчат сантиметър напред. Завинтване с клещи и воланът заспа.
                          А за задната чистачка се оказа реленце.

                          П.С. На тия болтчета защо им късат главите при заводското завиване? Отели ни се вола докато се стегнат.
                          Под волана ли са някъде или под "бибитката" ?Да ги погледна и аз, макар че такива луфтове май нямам, ще разклатя утре геврека.Колко да им е сложна резбата, та вместо да ги завивате, да ги развиете и да сложите такива с някаква нормална за стягане глава ?Все ще има място за нещо фрезенково, вътрешен шестограм/десетограм и т.н.

                          Коментар


                          • От: Кой какво направи днес по любимата ФРОНТЕРА?

                            Като отварях моята за късите светлини се сещам че имаше някакви "против кражба" -може за тях става на въпрос.
                            Sent from my Nokia s fenerche

                            Коментар


                            • От: Кой какво направи днес по любимата ФРОНТЕРА?

                              Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                              Под волана ли са някъде или под "бибитката" ?Да ги погледна и аз, макар че такива луфтове май нямам, ще разклатя утре геврека.Колко да им е сложна резбата, та вместо да ги завивате, да ги развиете и да сложите такива с някаква нормална за стягане глава ?Все ще има място за нещо фрезенково, вътрешен шестограм/десетограм и т.н.
                              Моята е Фронтера Б и под горната пластмасова кора на волана. Няма нищо особено в резбата. Предполагам, че могат да се сменят с други.

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:untitled.JPG
Прегледи:1
Размер:34.2 КБ
ID:5218237

                              Коментар


                              • От: Кой какво направи днес по любимата ФРОНТЕРА?

                                Ясно, благодаря.Там от място повече няма, едни кадмирани болтове с вътрешен шестограм ще заспят.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X