Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой какво направи днес по Фронтерата?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

    Гресира се с една машинка, която изпомпва греста от кофата и я натъпква в гресьорката на кардана.
    Последно редактирано от Plamen0401; 22-08-12, 18:29.
    СУЗУКИ ГРАНД ВИТАРА 2.0 TD 2000
    ТОЙОТА 4РЪНАР 3.0 ТD 96

    Коментар


    • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

      Аз ги гресирам всяка година .
      Отиди до някой сервиз който извършва тази услуга отнема 10 мин.
      СУЗУКИ ГРАНД ВИТАРА 2.0 TD 2000
      ТОЙОТА 4РЪНАР 3.0 ТD 96

      Коментар


      • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

        Първоначално публикуван от Traum Преглед на мнение
        Не знам някой дали се е сещал, но моя майстор ми гресира карданите превантивно. Оказа се че имало смисъл - вече джипкката почна да се засилва по нанадолнището.
        За кардана да гресирам не съм се сещал , ама веднъж се сетих да си гресирам колелетата . Смисъла е още по-як : от тогава джипката взе да се засилва и по нанагорнището
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

          Първоначално публикуван от Plamen0401 Преглед на мнение
          Гресира се с една машинка, която изпомпва греста от кофата и я натъпква в гресьорката на кардана.
          Интересно... кардан с гресьорка... Ще ми е интересно да видя такова чудо. Ако не на живо, поне на снимка.

          Иначе по темата: От днес съм с по 3 листа на ресорите. До сега бяха по 2 и имаше по един скъсан лист, заради което беше провиснала брутално, особено като напълних багажника с камъни (12 квадрата гнайс) да ги карам на вилата. В момента Фронтерата отзад е като щъркел, а амортисьорите са изпънати почти до край, което отново никак не ми харесва. Майсторът обеща да слегне с едни 5 см само да я покарам малко - 2-3 дена. Ако това не стане, ще трябва да удължавам захващането на амортисьорите... и да повдигам предницата...
          Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

          Коментар


          • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

            Ми колега тя едната чашка от карето си е част от кардана.Изкривили се или нов кардан ,втора употреба или ремнот + баланс на кардана към 500 лв..Та за това е хубаво да се гресират, за малко по-дълъг живот, защото после ще има тема тресеми се джипа, що е то.
            СУЗУКИ ГРАНД ВИТАРА 2.0 TD 2000
            ТОЙОТА 4РЪНАР 3.0 ТD 96

            Коментар


            • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

              На задния кардан няма какво да гресираш освен каретата а за предния шлиците коментирали сме го
              ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

              Коментар


              • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
                Интересно... кардан с гресьорка...
                Да, предният. Гресьорката е на шлиците му, както ти е написал auto marin

                Коментар


                • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                  Да уточним: на вафлите пише "Чайка", ама като ги отвориш никви чайки няма вътре! Писах, че са ми "гресирали кардана" и по важното е, че майстора, който ми поддържа джипа ми го е гресирал и го споделих щото ми обясни колко пари ще ми струва, ако се наложи да се ремонтира/ сменя. Който като мен не знае за какво става въпрос е хубаво да се консултира и да отиде да му гресират каквото е за гресиране.
                  По точния въпрос Alexfield щеше да бъде как точно съм установил, че колата се засилва повече по нанадолнишето .. ама това е друга тема

                  Коментар


                  • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                    Първоначално публикуван от Traum Преглед на мнение
                    ...
                    По точния въпрос Alexfield щеше да бъде как точно съм установил, че колата се засилва повече по нанадолнишето .. ама това е друга тема
                    Много ме сърбяха пръстите да го задам, особено след като стана дума, че само предния кардан има гресьорка, но реших да се въздържа
                    Но след като ти само повдигаш този въпрос, няма да имам нищо против да напишеш и отговора
                    Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                    Коментар


                    • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                      А ето и аз какво направих днес по Фронтерата:
                      Както вече бях писал, вече съм с по 3 листа на ресорите отзад (до сега бяха по 2) и амортисьорите се бяха разпънали до край.
                      По съвет на дядо Владо разкачих единия амортисьор и вдигнах с крик за шасито - да увисне моста на ресора. Премерих колко не ми стига: 5-6 см




                      А това значи, че при всяка дупка или друга неравност амортисьорът ще се опитва да се разпъне повече от дължината си и така докато се изкърти.
                      Приложих сиромашки тунинг с наличните шекели докато стигна до дядо Владо (и той да си освободи малко канала) да ми завари по една допълнителна шпилка, та да не се налага да минавам на по-дълги амортисьори.


                      Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                      Коментар


                      • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                        Колкото и да не ти се иска ,трябва да минеш на по дълги амове.Това изобретение няма да работи.
                        Румен Николов

                        0888 358 572

                        Коментар


                        • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                          Като видя майстори дето не са гресирали ресори с графитна грес направо полудявам!Направи си го ти ,ако имаш време разгрей си грес и при отпуснат ресор намажи с четка ,тя греста си прониква след известно време,а возията е коренно различна !/от опит/
                          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                          Коментар


                          • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                            Това с греста по листите е малко спорно.. моите с кво ли не ги мазах и след първата кал или втората седмица (което дейде по-напред) започваше да се чува "зловещото мелмакско скърцане" Проблема се реши като си сложих подложки между листовете от "самомажеща" се пластмаса ... тогава се усети возията и по-важното скърцането спря.

                            Коментар


                            • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                              Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                              Като видя майстори дето не са гресирали ресори с графитна грес направо полудявам!Направи си го ти ,ако имаш време разгрей си грес и при отпуснат ресор намажи с четка ,тя греста си прониква след известно време,а возията е коренно различна !/от опит/
                              Както каза и колегата , малко е спорно . Прав си , че смазва хубаво , обаче : преди време на уаз-ката ресьорите се бяха разскърцали ужасно . Наклепах ги с графитна грес и млъкнаха . Няколко дни след това се наложи един преход по едни готини пепелища , та после като погладнах каква чудесна шлайф паста се е получила .... Впрочем , след около месец пак си се разскърцаха

                              Иначе на фронтеровите листове на ресьорите има предвидени едни пластмасови плъзгачи , та ако не са изпадали ( по някаква причина , което е доста трудно според мен ) си вършат нормална работа по приплъзването на листовете .
                              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                              Коментар


                              • От: Кой какво направи днес по Фронтерата?

                                Първоначално публикуван от Румен Николов-sineto Преглед на мнение
                                Колкото и да не ти се иска ,трябва да минеш на по дълги амове.Това изобретение няма да работи.
                                Не ми се иска да минавам на по-дълги амове, защото предпочитам Фронтерата да не е толкова вдигната. Колкото и странно да звучи това във форум, където всеки се чуди как да си повдигне джипката. Затова се занимавам с разни временни изобретения, докато слегнат ресорите - както се кълне майсторът.
                                Наистина, въпросното изобретение не върши работа. Вчера единия шекел се завъртя. Стегнах го, но след това се завъртя още веднъж. Днес направих удължението различно - с планки, шайби и гайки. Уж е малко по-стабилно - сега две гайки трябва да изтърват, за да се обърне амортисьора.



                                Днес или утре ще напълня багажника с камъни и ще го разтоваря на следващия ден. Пък да видим. То борбата е за едни 5 см - колкото ми е разликата гума-калник между предните (15см) и задните (20 см). Ако остане така, не само трябва да удължавам амовете, а и трябва да повдигам предницата. Така да се кара нощно време е отврат. Късите хвърлят на 10 метра.
                                Ако до 2 седмици няма резултат ще предприема радикални мерки. Най-вероятно ще закача ресорите на средния болт на обиците.
                                Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X