Обява

Свий
Няма добавени обяви.

4x4 с бутон проблем или....

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: 4x4 с бутон проблем или....

    Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
    Какво правим,пробваме парт тайма дали го бива?В червеният абзац-не.
    Дали са сложили някакъв претоварващ праг и да изключва- не знам.Другото би могло да е леко сцепен вакуумен маркуч,който ти е спестил едни евра за преден/заден мост или РК.
    Не си насилвай късмета повече-ако искаш,разбира се.
    +1

    Никак не е желателно да го пробваш отново, защото:
    фронтера + заден мост + преден мост + сух азвалт = много скъп проблем в 99% от случаите.
    Писано е бая пъти и на бая места по форума!
    0877 83 30 90 - Жоро

    Коментар


    • #17
      До: 4x4 с бутон проблем или....

      Я вкарай десните(няма значение кои)в банкена,а другине два на асфалт да видим че проблема няма да го има.
      "Винаги правя това, което не мога, за да мога да се науча да го правя. "о8894оЗ81З

      Коментар


      • #18
        До: 4x4 с бутон проблем или....

        Аз лично искам да чуя ,дали този проблем се случва при праволинейно движение на сух асфалт или при завой.Защото, всички се сещате че при праволинейно движение проблем НЕ трябва да има ,освен ако гумите не са различни.Ако проблема е при завой ,то кой знае може да има защита.
        Румен Николов

        0888 358 572

        Коментар


        • #19
          До: 4x4 с бутон проблем или....

          Първоначално публикуван от sineto Преглед на мнение
          при праволинейно движение проблем НЕ трябва да има ,
          е как няма да има като метрите които изминават 2-та моста са различни. Фронтерата е с раздатка не със среден диференциал и поради тази причина не трябва да се кара на асфалт и твърда настилка на 4х4 било то бързи или бавни.
          no signature no problems

          Коментар


          • #20
            До: 4x4 с бутон проблем или....

            Ако гумите са еднакви и се движи направо без да завива, изминалите метри на двата моста би трябвало да са равни. Не е ли така? Само в завой макар и минимален тогава предния мост изминава повече път от задния и раздатката може да каже "прас" на сух асфалт.
            Последно редактирано от sony bono; 19-11-09, 20:56.

            Коментар


            • #21
              До: 4x4 с бутон проблем или....

              Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
              Ако гумите са еднакви и се движи направо без да завива изминалите метри на двата моста би трябвало да са равни.
              ако гумите са абсолютно идентични като износване, ако са абсолютно еднакво напомпани, ако асфалта е като огледало, ако се движиш абсолютно направо, ако няма наклони и баири и ако си по инерция може и да няма прекалено натоварване в раздатката. При всички други условия има. Което при много такива опити или продължително каране води до чупенето на един едносантиметрово дебели зъби вътре в нея да се чупят. Но всеки е свободен да пробва. Все пак и Лозан има нужда от клиенти.
              no signature no problems

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                ако гумите са абсолютно идентични като износване, ако са абсолютно еднакво напомпани, ако асфалта е като огледало, ако се движиш абсолютно направо, ако няма наклони и баири и ако си по инерция може и да няма прекалено натоварване в раздатката. При всички други условия има. Което при много такива опити или продължително каране води до чупенето на един едносантиметрово дебели зъби вътре в нея да се чупят. Но всеки е свободен да пробва. Все пак и Лозан има нужда от клиенти.
                Тук си напълно прав, особено за последното изречение.

                И все пак при номално работеща раздатка не би трябвало да изключва на сух асфалт та дори и в завой. Това в никакъв случай не означава, че трябва да се кара по този начин. Мисля, че и "синето" за това говори.
                А колко хубаво би било да има подобна защита и да се самоизключва раздатката за да предотвратява счупването.
                Последно редактирано от maxxx; 19-11-09, 21:40.

                Коментар


                • #23
                  До: 4x4 с бутон проблем или....

                  Мерси , трогнат съм от вашата загриженост........... Няма защита , леко е износена муфата която е за бързи-бавни
                  МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                  Коментар


                  • #24
                    До: 4x4 с бутон проблем или....

                    Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнение
                    Мерси , трогнат съм от вашата загриженост........... Няма защита , леко е износена муфата която е за бързи-бавни
                    И аз мисля ,че е муфата(вилката).А горе долу колко излиза ремонта?
                    Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                    Коментар


                    • #25
                      До: 4x4 с бутон проблем или....

                      Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                      КОЛЕГА,над 120 мнения имаш,а погледни как си си задал въпроса....Да си новобранец-рабирам,ама...
                      Последно,какво се случва,като "изключват бързите"?На бавни ли минава???Има ли проблем,или няма...
                      КОЛЕГА,въпроса съм го задал много точно и си отговаряш сам с последното изречение.
                      Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                      Grand 3.1TD
                      0898 620 306 Стоян

                      Коментар


                      • #26
                        До: 4x4 с бутон проблем или....

                        Колеги ,въпроса ми беше зададен към собствениците с тази РК или тези които са имали възможност да карат такава.Дали да включвам 4х4 на СУХ АСФАЛТ на РК без междинен диференциал ми е много ясно.Както по-горе съм писал Фронтерата няма проблеми при каране на всички режими на РК по черно.Въпроса ми беше зададен ,защото като свалих и разглобих раздатката установих ,че проблем с ел.двигателя който сменя от бързи на бавни няма.Лостовата система и вилката нямат никакви износвания.Муфата за включване беш с подбити върхове на зъбите и леки следи от износване на конусните зъби за самозаключванена на същата.Защото муата е симетрична я обърнах и събрах РК .Няма промяна в изключването.Направи ми впечатление профила на зъбите където муфата включва на бързи,1/3 От зъбите по диаметъра са с различен профил от нормалните.И се замислих дали не е направено да се самоизключва при претоварване.
                        Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                        Grand 3.1TD
                        0898 620 306 Стоян

                        Коментар


                        • #27
                          До: 4x4 с бутон проблем или....

                          Не, няма такъв вариант със самоизключване.
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #28
                            До: 4x4 с бутон проблем или....

                            Аз съм с такава Фронтера , карал съм я на различни настилки във всякакви режими , даже един път се бях окопал много жестоко на бавни но никога не ми е изключвала ; Също така в инструкциите никъде няма писано за защита от претоварване ;

                            Коментар


                            • #29
                              До: 4x4 с бутон проблем или....

                              Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                              Не, няма такъв вариант със самоизключване.
                              Обаче има вариант със самосчупване и самоизносване
                              Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                              Коментар


                              • #30
                                До: 4x4 с бутон проблем или....

                                Първоначално публикуван от ssspeed Преглед на мнение
                                като свалих и разглобих раздатката установих ,че проблем с ел.двигателя който сменя от бързи на бавни няма.Лостовата система и вилката нямат никакви износвания.Муфата за включване беш с подбити върхове на зъбите и леки следи от износване на конусните зъби за самозаключванена на същата.Защото муата е симетрична я обърнах и събрах РК .Няма промяна в изключването.Направи ми впечатление профила на зъбите където муфата включва на бързи,1/3 От зъбите по диаметъра са с различен профил от нормалните.И се замислих дали не е направено да се самоизключва при претоварване.
                                Побва ли да няма голям луфт в лагерите?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X