Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Самодиагностика за фронтера А как?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: До: Самодиагностика как?

    Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
    А на газ как работи? Има ли проблем? Защото половината грешки които ти ги е записал компютъра са заради работата на газ. И да ги изчистиш те пак ще се запишат. Примерно ламда сонда.
    Сондата е ясна,че ще трупа бедна или богата горивна смес.Има симулатор,би трябвало да не трупа.Интересни са другите.Немога да си обесня"Слаб волтаж на дюза".Започват неверни данни от разни датчици.На бензин като и се подаде ряско газ прегърмява някъде из колекторите,като и се изтрият грешките не гърми(това само на бензин).Направо се чудя за дебитомера да ли е заминал или компа ме лъже.Лампи,които въобще не трябва да ги има,светватДатчик температура на въздуха показва около 50-60градуса,а на водата показва -20 или -10 градуса.На газ от момиченце си е работела като дизелов мотор,както и на бензин.Неравнмерна работа на мотора.Иначе върви около 170км,повече не съм я пробвал.Разхода съм го споменавал,при нормално каране до 100км. 9-10л.Когато започне да се вкарва във филми,компа вдига разхода до 20л,пак при нормално каране.Съмняваме,че има нещо много дребно,но дава голямо значение.Няма такава опция за датчиците.При завито положение не работят,а при не завито работят.Под работят визирам стойностите,които се показват според програмата на сервиза.При положение,че компа е полудял мога ли да купувам всички датчици за,които изреве.По неговата логика да заработи трябваше да сменя 4 дюзи,1 дебитомер,2 датчика,вода и температура въздух,сонда,датчик обороти и мобилайзер.Ако има някаква вероятност да взема въздур някъде след дебитомера и да се шашка той,съм проверил всичко след и преди него.Както споменах в горния пост,започват ядове преди зимата.Нещо му се случва от падането на температурите.


    Друго вече съм Пас!

    Коментар


    • #47
      От: Самодиагностика как?

      Вземи извади куплунга на ECU-то и го напръскай с контактен спрей, да нямаш някоя поокислена клема и в студено време да те върти лоша връзка.

      Коментар


      • #48
        От: Самодиагностика как?

        При мен смучеше въздух от гарнитурата на стойката на ЕГР клапана и не можеше да задържи нормални обороти. Тази гарнитура която е към главаата. А отвора от ЕГР-а се пада точно след дроселовата клапа. Запушихме отвора и изолирахме клапана с пластина и двигателя заспа. За мое щастие не пуска ше и вода от нея и за това не я смених и още карам. Това на бензин. А и има още вакуми към ЕГР-а и към екопомпата, които също трябва да провериш и да запушиш, ако трябва. Почти съм сигурен, че ти смуче въздух от там някъде.

        Коментар


        • #49
          От: Самодиагностика как?

          ЕГР-а незнам дали е в читаво състояние,но миналото лято го изолирах с дебела ламарина.Работата на мотора не се промени никак,освен разход на газ около 25-30л на 100км.Веднага сложих нова гарнитура намазана със силикон от двете страни.Всички вакууми съм ги сменил с нови маркучи.Проверил съм с пяна,вода и какво ли не,че не смуче въздух от там.

          Коментар


          • #50
            От: Самодиагностика как?

            Виж на екопомпата как стоят малките маркучи да не са разменени, че при мен бяха обърнати и смучеше въздух от клапана на екопомпНатиснете снимката за да я уголемите

Име:Ekopompa.jpg
Прегледи:1
Размер:339.1 КБ
ID:5216942ата.

            Коментар


            • #51
              От: Самодиагностика как?

              Опаааааааа!
              Подобна помпа нямам,но на картинката и ABS-е показан,който и него нямам.Да не стане объркване цитирам:Фронтера 2,2i 16V 1997г.Нямам подобна помпа никъде

              Коментар


              • #52
                От: Самодиагностика как?

                Да не би аз да бъркам, аз съм със същия двигател и първа регистрация 97 г., но пък съм със старото табло и на джамовете пише 96 г. Да не би на тези като твойта с новото табло да няма такава екопомпа? Макар,че при Лозан съм виждал такава фронтера с твойто талбло с екопомпа, която той беше махнал. Я виж хубаво около дроселовата клапа отвън да няма някой отвор останал незапушен като са махали помпата. Ако въобще е имало такава.

                Коментар


                • #53
                  От: Самодиагностика как?

                  Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                  Да не би аз да бъркам, аз съм със същия двигател и първа регистрация 97 г., но пък съм със старото табло и на джамовете пише 96 г. Да не би на тези като твойта с новото табло да няма такава екопомпа? Макар,че при Лозан съм виждал такава фронтера с твойто талбло с екопомпа, която той беше махнал. Я виж хубаво около дроселовата клапа отвън да няма някой отвор останал незапушен като са махали помпата. Ако въобще е имало такава.
                  Цитирам снимки от преди покупката(Моби****)
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:393369_4.jpg
Прегледи:1
Размер:48.6 КБ
ID:5216947
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:393369_5.jpg
Прегледи:1
Размер:36.5 КБ
ID:5216945
                  Пъра регистрация и аз 97,прозорците са 96 и 97.Мотора е в подписа ми.
                  Тук вече разни помпи,ми бягат яко.Все съм гледал снимки на фронтери,но с подобна помпа не.Каква е ролята на тази помпа,какво извършва тя?Еко помпа,свързана с кое,къде,как.Колкото и да гледам,нямам празно или свободно.
                  Онзи ден свалих цялата инжекция със смукателния колектор,но не видях признаци на липсващи детайли.Ако трябва ще я нацъкам цялата,но подобен детаилнямам

                  Коментар


                  • #54
                    От: Самодиагностика как?

                    Моят двигател е абсолютно същия като на sony bono и съм със старото табло.Имам екопомпа и тя се включва като запаля за 10ина (май) секунди.Цялата и работа е заблуда на противника.Нищо не прави освен да лъже хората за да се вмести в някой си еко -стандарт (както ЕГР-а).На мен ми свети лампата за чека още откакто я взех-нямам дебитомер.Не съм си купил още защото с тея АГУ дебитомерите са ми като консуматив-за 5 години около 5бр на различни коли.Понеже кочинката си върви и на газ и на бензин засега не съм планирал 200лв излишни.С обикновенна газова съм горя газ - 11-12 извънградско с 90-100км/ч и 1л масло на 1000км .Сложих и допълнително охлаждане защото при натоварване загрява прекалено много и може би са изпечени вложките на клапаните но....
                    Последно редактирано от //Радо//; 09-10-10, 02:22.
                    Sent from my Nokia s fenerche

                    Коментар


                    • #55
                      От: Самодиагностика как?

                      Първоначално публикуван от stroil Преглед на мнение
                      Най-интересно е,когато започне сама да си дава гас и да я сваля.
                      Румен "CarTest" го свали и му видя номера.Същия е,ако може да се вярва на ламарината!Нещо самия комп не му хареса.А за номера ще го питам пак.Сега съм пръснал целия дебитомер,че се дърви компа на него.
                      Въпреки че си със x22xe може да си със няколко различни компа. Виш номера на твоя ,би трябвало да имам няколко различни за твоита кола ,за проба. А имобилаизера трябва да ти е във ключа,оригинално
                      МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                      Коментар


                      • #56
                        От: Самодиагностика как?

                        Първоначално публикуван от stroil Преглед на мнение
                        Цитирам снимки от преди покупката(Моби****)
                        [ATTACH]256554[/ATTACH]
                        [ATTACH]256534[/ATTACH]
                        Пъра регистрация и аз 97,прозорците са 96 и 97.Мотора е в подписа ми.
                        Тук вече разни помпи,ми бягат яко.Все съм гледал снимки на фронтери,но с подобна помпа не.Каква е ролята на тази помпа,какво извършва тя?Еко помпа,свързана с кое,къде,как.Колкото и да гледам,нямам празно или свободно.
                        Онзи ден свалих цялата инжекция със смукателния колектор,но не видях признаци на липсващи детайли.Ако трябва ще я нацъкам цялата,но подобен детаилнямам
                        Като ти гледам изпускателния колектор май не си имал никога такава екопомпа. Тя нагветява въздух-кислород допълнително в изпускателния колектор за доизгаряне на изходните газове с цел екология и работи 10-тина секунди след старта на двигателя.
                        След като нямаш, не я мисли. Тя така или иначе не трябва за нормалната работа на двигателя.
                        Ти като сваля таблото за да сменяш радиаторчето, всичко правилно ли свърза? Да не си объркал нещо при монтажа? Да не си защипал някой кабел някъде и да е дал на маса? Или да не си свързал нещо. Макар че големият кабел на КОМПЮТЪРА не можеш да го объркаш.
                        Последно редактирано от sony bono; 09-10-10, 12:29.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Самодиагностика как?

                          Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                          ....Ти като сваля таблото за да сменяш радиаторчето, всичко правилно ли свърза?
                          Да не си объркал нещо при монтажа?
                          Да не си защипал някой кабел някъде и да е дал на маса?
                          Или да не си свързал нещо.
                          Макар че големият кабел на КОМПЮТЪРА не можеш да го объркаш.
                          Таблото както го свалих,така и го монтирах.Буксата на компа,не беше нужно да я пипам,при демонтажа и монтажа!
                          Преди да го сваля,клата пак си паботеше по същия начин(Трактор).
                          Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнение
                          Въпреки че си със x22xe може да си със няколко различни компа. Виш номера на твоя ,би трябвало да имам няколко различни за твоита кола ,за проба. А имобилаизера трябва да ти е във ключа,оригинално
                          "0 261 204 161"-Ако може да се вярва на ламарината
                          Frontera x22xe-1997г.-междинното табло!

                          Коментар


                          • #58
                            От: Самодиагностика как?

                            Имам и 161 и 331 за тази модификация . Звънни един телефон ако има нещо
                            МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                            Коментар


                            • #59
                              От: Самодиагностика как?

                              Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнение
                              Имам и 161 и 331 за тази модификация . Звънни един телефон ако има нещо
                              Сега съм преустановил ремонти по нея.Не се кара да не полуде е пак.Изскочиха ми много ангажименти.
                              Имамте на предвид!

                              П.п.Изчистиси кутията за лични,че е пълна!

                              Коментар


                              • #60
                                От: Самодиагностика как?

                                Налага се пак да си използвам темата за помощ.Преди няколко дена си заглобих фруктиерката в една локва тип езеро и тя угасна.При последвалото дърпане и опити за запалване имах експлозия от насъбрана газ в гърнето в резултат на което последното заприлича на парцал.
                                Както и да е след като я оставих няколко часа да се отцеди водата си запали сама,първо на 3 цил. но после изчисти и заработи нормално.Обаче проблема е в това че сега няма мощност вече с ново гърне но не върви.Преди това се ускоряваше перфектно а сега все едно някой я е хванал за гушата.Направих самодиагностика и ми показа грешка 73 която незнам каква е и дали има връзка с проблема.Сега ми свети постоянно чека на таблото и не угасна след сваляне на клемите за половин час.
                                Николай Младенов
                                ОФАДБ 94г. C24NE

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X