"ФРОНТЕРАТА" не загрява повече от средата на графите ,радиатора ми е чисто нов, незнам дали съм дал много пари 380лв. но старият се скъса от муфата за водното съединение и как ли не го мъчих не можах да го оправя,купих нов термостат комплект с тялото понеже някой си е играл с дрелката в час по трудово обучение до втори клас.Но все този проблем с радиатора половината вертикално топъл,а другата не.Има и един такъв момент,когато развия капачката на разширителния съд студената част на радиатора се стопля и се чува пукане."Fanatic"за коя муфа става въпрос?????
380 лв. си е цената не си дал много, продуха ли си системата? Фронтерата има автоматичен обезвъздушител на охлаждащата система който на-вероятно не работи, а ратятора при отворен термостат ли ти е студен? а муфата е виско-муфа онова металното в средата на перката то е 100 % за смяна.
колега фронтерата си е мъртвородена с този двигател, 2200 кг. кютук с 115 коня
да няма нещо грешка - или фронтерата КБ е по-тежка от ТЛК80
пък и 115кс си е съвсем прилично - какво да кажат колегите с Г240Д и др. подобни
така излиза имай в предвид че повечето собственици ги карат като леки коли и от там идва притеснението че е "труп". На мен ми се струва идеално, колата си върви супер не харчи много, но не става за резки маневри и изпреварвания като лека кола.
за муфата разбрах предполагам,че говорим за силиконовия разширител вече си патих с него с ВМW 520 .За това си прав за смяна е много леко се върти и на топъл двигател дори можеш да го спреш с ръка /иначе ако се пробва така може да му оредеят пръстите на някой/Това с продухването на системата не съм го правил просто не знаех,че е нужно.Значи на топъл мотор стрелката показва малко преди средата ,предполагам,че термостата би трябвало да е отворил,не ми е загрявал повече от това но радиатора е половина топъл другата не?Какво може да стане ако обезвъздушителят не работи?И нормално ли е водните съединения да са твърди при топъл двигател знам,че системата работи под налягане но все пак да не би да има проблем с главата??????
за муфата разбрах предполагам,че говорим за силиконовия разширител вече си патих с него с ВМW 520 .За това си прав за смяна е много леко се върти и на топъл двигател дори можеш да го спреш с ръка /иначе ако се пробва така може да му оредеят пръстите на някой/Това с продухването на системата не съм го правил просто не знаех,че е нужно.Значи на топъл мотор стрелката показва малко преди средата ,предполагам,че термостата би трябвало да е отворил,не ми е загрявал повече от това но радиатора е половина топъл другата не?Какво може да стане ако обезвъздушителят не работи?И нормално ли е водните съединения да са твърди при топъл двигател знам,че системата работи под налягане но все пак да не би да има проблем с главата??????
ами отиди при Влади той има уред за мерене на нещо си там в системата да видиш дали главата не е спукана, ако на топъл мотор стрелката ти е под средата значи не ти работи термостата той отваря малко след средата и е нормално да ти седи между средата и горната чертичка а по жегите се качва на нея, не е хубаво да я прескача че вече отива над 100 градуса и е опасно. Ако обезвъздушителя не работи то вероятно имаш въздух в системата и е станала тапа и затова ти е студен мотора, аз ти препоръчвам да си вземеш нов термостат в Бояна Ауто е 32 лв. и 5 лв. за гарнитурка и да си го смениш да си продухаш системата и да забравиш за проблеми.
FANATIC ТИ КАКЪВ ДЖИП ПРИТЕЖАВАШ В МОМЕНТА ? И ОЩЕ НЕЩО ЩЕ ПИТАМ - ИМА ЛИ В БЪЛГАРИЯ КЛУБ "ФРОНТЕРА" АКО" ДА" ЗНАЧИ НЕЩО НОВО ЩЕ НАУЧА,АКО "НЕ" КАКВО ОЩЕ СЕ ЧАКА?????????????? БЛАГОДАРЯ ЗА ОТГОВОРА.АКО ИМАШ НЯКАКВИ ВЪПРОСИ ПИТАЙ,ЧОВЕК ВИНАГИ ИМА КАКВО ДА НАУЧИ.....
FANATIC ТИ КАКЪВ ДЖИП ПРИТЕЖАВАШ В МОМЕНТА ? И ОЩЕ НЕЩО ЩЕ ПИТАМ - ИМА ЛИ В БЪЛГАРИЯ КЛУБ "ФРОНТЕРА" АКО" ДА" ЗНАЧИ НЕЩО НОВО ЩЕ НАУЧА,АКО "НЕ" КАКВО ОЩЕ СЕ ЧАКА?????????????? БЛАГОДАРЯ ЗА ОТГОВОРА.АКО ИМАШ НЯКАКВИ ВЪПРОСИ ПИТАЙ,ЧОВЕК ВИНАГИ ИМА КАКВО ДА НАУЧИ.....
Пиши с малки букви имам фронтера ако не си разбрал още не такъв клуб няма, чакат се собственици на фронтери които знаят че карат джип а не кола но такива са мнооого малко. А въпроси имам да ако можеш да помогнеш ще е екстра: какъв е диаметъра на лагера на пиньона и разстоянието на зъбците на короната и колко са на брой те.
добре предавам се,но ако бях отворил техническо ръководство за "ФРОНТЕРА" и ти напиша точните параметри за които питаш би ли помислил,че съм голяма работа???Все пак карам джипа от съвсем скоро и в момента съм на вълна обслужване.Но вярвай ми доста автомобили съм сменил и не съм на 13години.Но все пак благодаря,че ме пробва,пък дано не ми се налага да търся отговора на въпроса ти, а и на теб не ти пожелавам..... Да не забравяме,че говорим за диф. пък са и два...Да оставим майтапа на страна днес проверих колко струва обтяжна ролка - 45лв. Ангр.ремък- 35лв. Муфа- 205лв. Преден мигач - 75лв.Фар- 180лв.според теб това нормални цени ли са ?
Аз не те пробвам ! просто тази информация ми трябва може пък да я знаеш, а в техническото ръководство не го пише, има само парт номерата на частите и всички размери но точно тези не, трябва да ги разглобя за да се види а тогава оставам без кола
цените са такива навсякъде дали са нормални незнам ;-( като гледам по интернет какви цени дават това ми се струва кожудерство ама какво да се прави....
Сега разбрах,че не се бъзикаш.Имаш проблем с дифа,така го разбирам аз,какво точно чуваш или каквото там, казвай ако мога да помогна ако не има къде да направя консултация.В моя град има много маниаци на тема джип.Уточни за кой от двата пиньона става въпрос принципно трябва да са синхронизирани,тоест еднакви но аз също не съм разглобявал диф на джип и не знам,все пак като питам и ме видят с "ФРОНТЕРАТА"нали се сещаш?
fanatic мисля скоро да отварям задния деф. на фронтерката защото нехто ми тресе при тръгване така че ако те интересува може да ги преброя зъбите ако естествено някой не липсва
Коментар