Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ето и още една Фронтера

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Ето и още една Фронтера

    Да си я каляш с кеф и да те слуша!Честито
    ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

    Коментар


    • #17
      До: Ето и още една Фронтера

      Колега смени си обезателно и маистора за да не ти замине и новата водна помпа.При твоят двигател не водната помпа опъва ангренажният ремък а специлен ролков оптегач.

      Коментар


      • #18
        До: Ето и още една Фронтера

        Честито, колега! Много, безаварийни километри и дълго време да те радва!
        Казано е:
        -"Обичай ближния",
        щото ако заобичаш далечния... баси транспортните разходи!

        Коментар


        • #19
          До: Ето и още една Фронтера

          Първоначално публикуван от mom4i Преглед на мнение
          Колега смени си обезателно и маистора за да не ти замине и новата водна помпа.При твоят двигател не водната помпа опъва ангренажният ремък а специлен ролков оптегач.
          А водната помпа от къде взема движение ?
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • #20
            До: Ето и още една Фронтера

            Водната помпа взема "движение" от ангренажния ремък. Помпата има цилиндрична основа (там където влиза в двигателя), а въртящата се ос е изместена от оста на цилиндъра, което позволява да опъва ремъка в зависимост от това под какъв ъгъл се пада. Май не го обясних много добре, но при всички положения не видях друга джаджа, която да регулира обтягането на ремъка (но все пак трябва да отбележа, че аз съм пълен лаик в областта).
            Opel Frontera 2.0i Sport, 1994г., къса база, бензин (без газова), София

            GSM: О885 6О1 692
            Стефан

            Коментар


            • #21
              До: Ето и още една Фронтера

              Първоначално публикуван от Roswell Преглед на мнение
              Водната помпа взема "движение" от ангренажния ремък. Помпата има цилиндрична основа (там където влиза в двигателя), а въртящата се ос е изместена от оста на цилиндъра, което позволява да опъва ремъка в зависимост от това под какъв ъгъл се пада. Май не го обясних много добре, но при всички положения не видях друга джаджа, която да регулира обтягането на ремъка (но все пак трябва да отбележа, че аз съм пълен лаик в областта).
              Репликата за задвижването ми беше към mom4i . В смисъл че и с обтегача може да пренатегнеш ремъка , а от там - и помпа и ангренажен ремък , и клапани и ....
              Само че сега като чета поста ти имам един въпрос от любопитство: ти видя ли този начин на опъване на ангренажния ремък , или майстора ти го обясни ? Щото аз онзи ден си сменях помпата и на 2-3 места по магазините и за мое учудване ми предлагаха същата ( с 25 зъба за ангренажния ремък ) , но с вариант за опъване на ремъка чрез въртене от ексцентричната ламаринка на самата помпа - това което ти обясняваш . А аз си мислех че всички C20NE са с ролка , демек : обтегач.
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • #22
                До: Ето и още една Фронтера

                Майстора ми го обясни, а аз му надничах над рамото докато я монтира ( ужким за да се уча) и не видях ремъка да минава през нещо друго, а и да минава на мен не ми е много ясно как трябва да изглеждат ролките. Съжалявам, ако не съм много полезен в обясненията си.
                Opel Frontera 2.0i Sport, 1994г., къса база, бензин (без газова), София

                GSM: О885 6О1 692
                Стефан

                Коментар


                • #23
                  От: До: Ето и още една Фронтера

                  Здравйте, аз съм нов потребител на форума, момиче, от малко населено място край Шумен. Баща ми ми остави Opel Frontera 2.0 Sport, 1996г., къса база, бензин. Наскоро ми срязаха гърловината на резервоара, за да ми точат бензина. Сега търся такава и се чудя дали съединението е еднакво с това на дизеловата фронтера... Много ще съм благодарна ако някой знае нещо по въпроса и го сподели.
                  ОФА КБ 1995 г. Х20SE

                  Коментар


                  • #24
                    От: До: Ето и още една Фронтера

                    Първоначално публикуван от NoRemorse Преглед на мнение
                    Здравйте, аз съм нов потребител на форума, момиче.
                    Ей сега ще става купон.Фронтераджийка.Моля само не се блъскайте.
                    Румен Николов

                    0888 358 572

                    Коментар


                    • #25
                      От: До: Ето и още една Фронтера

                      Първоначално публикуван от NoRemorse Преглед на мнение
                      Здравйте, аз съм нов потребител на форума, момиче, от малко населено място край Шумен. Баща ми ми остави Opel Frontera 2.0 Sport, 1996г., къса база, бензин. Наскоро ми срязаха гърловината на резервоара, за да ми точат бензина. Сега търся такава и се чудя дали съединението е еднакво с това на дизеловата фронтера... Много ще съм благодарна ако някой знае нещо по въпроса и го сподели.
                      Няма причина да са различни, а дали е по-лесно да се намери за дизелова Фронтера е отделен въпрос.
                      Тук сравнително скоро имаше интервенция с Нивови съединения и една стругована съединителна втулка в средата, заради кривките.Погледни в раздела, мисля в залепените теми още.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Ето и още една Фронтера

                        Еднакви са-имам и двете.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Ето и още една Фронтера

                          Благодаря много! С дядо ми намерихме временно решение, той го приспособи с метална тръба (понеже е бил механик) и сега слагам бензин. А за дали е лесно да се намери от дизелова - където се обадих навсякъде имаше разглобени само дизелови.

                          Радвам се, че намерих този форум, защото след като баща ми почина, само аз се боря с тази кола, оказа се, че мотора е Исузу и повечето неща се намират трудно... дори и релетата...

                          Благодаря отново, вярвам, че ще науча много... все пак имайте предвид, че съм пълен новобранец!
                          ОФА КБ 1995 г. Х20SE

                          Коментар


                          • #28
                            От: Ето и още една Фронтера

                            Двигателят е опел, не е исузу и няма проблем с частите. Не се притеснявай.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Ето и още една Фронтера

                              Оле, моя грешка, тъпа при това, моторът е Исузу , не двигателя....
                              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 10-07-11, 15:54.
                              ОФА КБ 1995 г. Х20SE

                              Коментар


                              • #30
                                От: Ето и още една Фронтера

                                Можете ли да си представите женичка с Фронтера при квартален майстор? Малии?
                                Пиши в профила откъде си и каква е колата , за да поспестиш някой лев!
                                Sent from my Nokia s fenerche

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X