От: Ето и още една Фронтера
Здравейте отново, съжалявам ако темата не е на място, просто не видях такава във форума и реших да попитам тук.
Откакто карам Фронтерата на дълги разстояния, винаги при 3400 оборота и отгоре започва да свети Check-a на двигателя... Без значение от скоростта след това - 120 -140 км/ч, си свети, а когато е в статично положение автомобила, до 4800 оборота няма проблем. Въпросът ми е, как мога да открия защо постоянно свети на дълги разстояния. Казаха ми, че се СЪМНЯВАТ в запушен катализатор, но аз мисля, че е нещо по сериозно, просто никой не може да го открие. Също, за такива пътувания, нормално ли е с лекота да се движи със 120 км/ч? Струва ми се тромава, сякаш няма достатъчно мощност.
Ако на някой му се е случвало и е намерил решение, моля споделете.
Здравейте отново, съжалявам ако темата не е на място, просто не видях такава във форума и реших да попитам тук.
Откакто карам Фронтерата на дълги разстояния, винаги при 3400 оборота и отгоре започва да свети Check-a на двигателя... Без значение от скоростта след това - 120 -140 км/ч, си свети, а когато е в статично положение автомобила, до 4800 оборота няма проблем. Въпросът ми е, как мога да открия защо постоянно свети на дълги разстояния. Казаха ми, че се СЪМНЯВАТ в запушен катализатор, но аз мисля, че е нещо по сериозно, просто никой не може да го открие. Също, за такива пътувания, нормално ли е с лекота да се движи със 120 км/ч? Струва ми се тромава, сякаш няма достатъчно мощност.
Ако на някой му се е случвало и е намерил решение, моля споделете.
Диагностиките написах какво показаха, "Индуктивен датчик за оборотите", а в другия гараж , "температурен датчик", + ламбда сонда - бавна...
Коментар