Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Горна помпа на съединител

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: До: Горна помпа на съединител

    дай информация откаде

    Коментар


    • #92
      От: Горна помпа на съединител

      Павка и на мен така ми пропадна нещо като 2-3 пъти за едно лято(разбирай 3 месеца) и след това от веднъж лейна и филма беше ясен.Имай предвид, че гумичките който дават по каталога са 22мм,а те не стават за нашата долна помпа.Този размер май е за дизеловите или за тези след 98' . Мисля,че по-горе някъде съм описал размера на гумичката
      C20Nе '94 KБ

      https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

      Коментар


      • #93
        От: Горна помпа на съединител

        Откак ми пропадна само веднъж педала на съединителя, на 03-08-14г. от тогава (пу-пу) до днес, една година и няколко месеца вече не ми е правил проблем и течността си стои на ниво, в момента в който почне да ми пропада още 1-2 пъти, то директно ще слагам нов ремонтен комплект или направо нова помпа в зависимост дали няма да е надрало буталцето....

        Коментар


        • #94
          От: Горна помпа на съединител

          По-добре сега да смениш, за да избегнеш надиране на буталото евентуално,аз така мисля.Ти обичаш да взимаш нови неща,а помпата май беше към 200лв
          C20Nе '94 KБ

          https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

          Коментар


          • #95
            От: Горна помпа на съединител

            Първоначално публикуван от emilganev Преглед на мнение
            По-добре сега да смениш, за да избегнеш надиране на буталото евентуално,аз така мисля.Ти обичаш да взимаш нови неща,а помпата май беше към 200лв
            Емо, както пише в подписа ми ..., смятам че щом не се налага да доливам вече толкова време спирачна течност, значи се държи и не би трябвало да надира буталцето, в крайна сметка ако се наложи нова оригинална помпа, ще купя, аз съм си такъв че обичам всичко с оригинални и качествени части да си поддържам фронти, така както и всичките ми предишни МПС-та, макар и финансово да боли, но това че съм сложил оригинални части ми носи удовлетворение и спокойствие за мен, че съм направил каквото трябва за да е технически ОК и на ниво Фронти

            Коментар


            • #96
              От: Горна помпа на съединител

              Някой може ли да ми каже каква е разликата в помпите на x20se и C20NE ?И дали от С мога да сложа на Х?

              Коментар


              • #97
                От: Горна помпа на съединител

                Първоначално публикуван от Добри Димитров Преглед на мнение
                Някой може ли да ми каже каква е разликата в помпите на x20se и C20NE ?И дали от С мога да сложа на Х?
                - защото имаш от С , или защото смяташ , че от С е по-евтина ?
                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                Коментар


                • #98
                  От: Горна помпа на съединител

                  Защото за горната в един от реномираните магазини за авточасти ми обявиха цена за С 80лв и за Х 265лв.Та затова питам.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Горна помпа на съединител

                    Първоначално публикуван от Добри Димитров Преглед на мнение
                    Защото за горната в един от реномираните магазини за авточасти ми обявиха цена за С 80лв и за Х 265лв.Та затова питам.
                    Та в този ред на мисли... гледам, че проблемите са с модела помпа монтиран на С20NE и събратята му връстници. Не прочетох оплаквания от следващият модел помпа. И това ме води до чуденка... по-добра ли е по-новата помпа, или просто уплътнителите в нея не са навъртяли годините на по-стария модел?
                    ОФА КБ X20SE + метан

                    Коментар


                    • От: Горна помпа на съединител

                      Мисля че няма значение по нова,или по стара година.Ако течността се сменя профилактично и системата е чиста,мисля ще кара по дълго.И все пак стават ли помпите от C20NE на X20?

                      Коментар


                      • От: Горна помпа на съединител

                        Малко ъп на темата - долната пак започна да сълзи и реших колкото по - скоро толкова по - добре. Е...заръчахме ремонтния комплект уж за този модел и година на ОФА, ама пак дойдоха 22мм. Само дето на моята долната помпа е 19мм !!!Проблема е, че самия цилиндър е компрометиран. Закачих си я пак и започна голямото търсена на нова помпа нещо на сносна цена. Оня ден питахме информативно в Еврото и казаха, че имат 100лв, а днес се оказа, че въпросната е с размер на цилиндъра 38мм и е за съвсем друг мотор, а пък в програмата им излиза за мен. Утре ще попитам на Олимпия, макар, че цената вероятно е над 200лв. Някой случайно да е намерил заместител?

                        п.с Да не се окаже, че моята е сменена с друга, защото няма никакъв номер по нея, а и на всякъде по сайтовете за този модел дават 22мм за долна помпа
                        Последно редактирано от emilganev; 07-03-17, 19:46.
                        C20Nе '94 KБ

                        https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

                        Коментар


                        • От: Горна помпа на съединител

                          Между А и Б има разлика, която и от снимката се вижда. А тази скъпата я знам, ама ми идва в повече. Днес говорих с Олимпия и човека каза "Сори пич,ама тя е по - скъпа от джипа и мога да ти предложа само ремонтен комплект,който включвал не само гумичка, а и буталото" За цени нищо не говорихме. Поръчах една втора употреба за 60лв. Човека го познавам, взимал съм доста неща от него и е 100% коректен. Та проблема за сега ще се реши по този начин.
                          п.с Намерих и една която е TRW на цена 26лв, но има разлика в дупчицата, където влиза контрата на маркуча за течността и най - лошото от снимката не се вижда дали захвата е същия. Като гледам номерата, който са дадени и като заместители, на тази скъпата излизаше евтината, за която говоря, но с едва две цифри разлика в номера.
                          Последно редактирано от CarTest™; 14-03-17, 12:12.
                          C20Nе '94 KБ

                          https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

                          Коментар


                          • От: Горна помпа на съединител

                            Днес успешно монтирах втора ръка помпа и смея да каже в перфектно състояние и няма никакви язви по цилиндъра. Обезвъздушихме доста бързо и сменена ДОТ4 нова течност. Но имаше един лееек проблем - не забелязахме, че има разлика във това нещо(забравих му името) дето е от вилката и бута буталото. Тази, която дойде при мен беше с по-късо и при първото обезвъздушаване изкочи цилиндъра. И чак тогава се досетих за вероятна разлика, която се оказа някъде към 2 см,но защо не знам. Моята помпа има резба и две гайки, като за регулиран, а тази другата няма. Та...това в общи линии всичко е ОК. Ииии ДА - на "новата" помпа пак е 19мм гумичката
                            C20Nе '94 KБ

                            https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

                            Коментар


                            • От: Горна помпа на съединител

                              Ето и самата помпа. Дано на никой не му се налага да я търси! Това е номер на помпата която би трябвало да е същата като тази ADG03612 А този номер е нещо подобно,което от снимката не личи дали захвата е същия PJH115 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:200.jpg
Прегледи:1
Размер:123.8 КБ
ID:5746724Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100.jpg
Прегледи:1
Размер:182.7 КБ
ID:5746725Натиснете снимката за да я уголемите

Име:300.jpg
Прегледи:1
Размер:162.8 КБ
ID:5746726
                              Последно редактирано от CarTest™; 14-03-17, 12:13. Причина: Добяване на линк
                              C20Nе '94 KБ

                              https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

                              Коментар


                              • От: Горна помпа на съединител

                                Привет emilganev,
                                Съзнавам, че пиша постфактум, но го правя и за другите които четат форума.
                                До определено износване помпата и буталото се ремонтират. Вече втора година с ремонтирана помпа и една година с ремонтирано бутало.
                                След като извървях същия път: Нова 280, сервиз на приятели - 25%, употребявана -60 лв. почти се бях навил. Отказа ме приятел немец, които ми показа нова в Германия за 32 евро.
                                Демонтирах помпата и я занесох на специалист по помпи и уплътнения за спирачни системи и хидравлика. В Пловдив е известен като Шкодрата. Тънкия момент е да се оберат язвичките и да се подбере правилното уплътнение, в предвид новия диаметър на цилиндъра. Стария Шкодра си правеше уплътненията, подозирам и новия. Ако ли не поне има подходящ набор.
                                Ремонтен комплект се отказах да търся, щото имаше сравнително големи язви, които щяха да унищожат уплътнението бързо.
                                ремонта излезе 1/3 от цената на втора употреба и съм доволен.
                                Желателно е да се ремонтират и помпата и буталото едновременно. Явно се износват сходно. Аз не се съобразих с това, и карах доста време с теч на буталото.
                                Поздрави.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X