Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спукан дюрит на охладителна система. Ремонт.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

    Първоначално публикуван от IVO 68 Преглед на мнение
    ....
    Монтирах новата капачка, а на старата сложих манометъра за да се монтира на разширителното казанче. Проблема днес е пък че не вдига налягане повече от 0.3 кг. Иди го разбери. Ще го наблюдавам известно време и ако има нещо ще си покаже...
    Ти наблюдавай да не губи охлаждаща течност и дали мотора вдига безпричинно висока температура . Ако всичко си е ок , не закачай гарнитурата.
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

    Коментар


    • #32
      До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

      Колега, не се занимавай с тия часовници, че ще се омоташ ....
      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
      Неизвестен мъдрец

      Коментар


      • #33
        До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

        Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
        Ти наблюдавай да не губи охлаждаща течност и дали мотора вдига безпричинно висока температура . Ако всичко си е ок , не закачай гарнитурата.
        Поне до момента не губи течност и не вдига температура.



        Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
        Колега, не се занимавай с тия часовници, че ще се омоташ ....
        Системата работи успешно от 3 години на други двигатели. Надявам се и тук да не ме подведе.
        Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
        VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

        Коментар


        • #34
          До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

          Възхищавам ти се на ентусиазма и научния подход, но би ли обяснил какво ще те сгрее показанието на манометъра, като започне да изхвърля антифриза, примерно?
          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
          Неизвестен мъдрец

          Коментар


          • #35
            До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

            Първоначално публикуван от IVO 68 Преглед на мнение
            Почти съм готов с детайлите. Единственият проблем се оказа, че няма кой да ми запои детайлите с горелка и припой. Продължавам да търся .
            Както сиго почнал по добе даго беше вкарал при приборите.Да може даго наблюдаваш в движение...

            Коментар


            • #36
              До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

              Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
              Възхищавам ти се на ентусиазма и научния подход, но би ли обяснил какво ще те сгрее показанието на манометъра, като започне да изхвърля антифриза, примерно?
              Единствено ще ме предупреди че има някакъв проблем, преди да е станало много късно /смесване на масло и антифриз примерно/.

              Първоначално публикуван от todor georgiev Преглед на мнение
              Както сиго почнал по добе даго беше вкарал при приборите.Да може даго наблюдаваш в движение...
              Това в перспектива. Не ми стигна дължината на тръбичката на оригинален за целта манометър, затова сложих набързо такъв.
              Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
              VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

              Коментар


              • #37
                До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

                Леко скептичен съм към полезността на данните от тоя манометър. Първо, ти изобщо не си наясно какви трябва да са нормалните показания в дадена точка от системата при различните режими и второ, дори и да установиш повишено налягане в следствие на авария, то това ще е след като белята е станала и ти нищо не можеш да направиш за да промениш факта. Т.е. "след дъжд-качулка..." Но щом те кефи колата ти да изглежда като самолет със 100 часовника по таблото, лошо няма.
                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                Неизвестен мъдрец

                Коментар


                • #38
                  До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

                  Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                  Леко скептичен съм към полезността на данните от тоя манометър. Първо, ти изобщо не си наясно какви трябва да са нормалните показания в дадена точка от системата при различните режими и второ, дори и да установиш повишено налягане в следствие на авария, то това ще е след като белята е станала и ти нищо не можеш да направиш за да промениш факта. Т.е. "след дъжд-качулка..." Но щом те кефи колата ти да изглежда като самолет със 100 часовника по таблото, лошо няма.
                  Само един и не е на таблото, а преди радиатора.
                  Нормално налягане за изправен двигател от 0.3 на минимални обороти до 0.9 при пълно натоварване. Който не вярва да си монтира такъв манометър и ще се убеди. След отваряне на термостата налягането се изравнява в цялата система и надхвърли ли 1.2 значи има проблем.
                  Не налагам мнение, не ме разбирай погрешно. Монтирам го за собствено успокоение.
                  Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                  VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                  Коментар


                  • #39
                    До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

                    Виждал съм да се измерва наличие на изгорели газове в антифриза. Ако надува през гарнитурата. Провери хубаво всички симптоми. Пък и да трябва да смениш гарнитурата поне ще използваш да си пренапаснеш клапаните, да си смениш гумичките на клапаните, а и ако я престържеш мъничко главата още по-гот. Все пак не е първа младост, нали? Винаги колата тръгва по-добре след подобно начинание. Срещу съответната сума разбира се Желая ти успех и ще ми е интересно дали ще излезеш прав с това мерене на налягането. Ще чакам резултата.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

                      Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                      Виждал съм да се измерва наличие на изгорели газове в антифриза. Ако надува през гарнитурата. Провери хубаво всички симптоми. Пък и да трябва да смениш гарнитурата поне ще използваш да си пренапаснеш клапаните, да си смениш гумичките на клапаните, а и ако я престържеш мъничко главата още по-гот. Все пак не е първа младост, нали? Винаги колата тръгва по-добре след подобно начинание. Срещу съответната сума разбира се Желая ти успех и ще ми е интересно дали ще излезеш прав с това мерене на налягането. Ще чакам резултата.
                      Благодаря за пожеланията!
                      Ако продължително време държи високо налягане наистина има проблем. А проблем в момента се явява непостоянството на налягнето.
                      Ту го има, ту го няма. Бадева няма да махам глава, само при сигурни признаци. Иначе системата е изпитана и дава добри резултати на няколко автомобила. Ще го дебна , ако има нещо ще си покаже.
                      До този момент съм нямал автомобил да не съм минал през ремонт поне на глава, а уж са "перфектни". Този опит с манометъра е за съжаление от изстрадана практика. Явно такъв ми е късмета!

                      Поздрави!
                      Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                      VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                      Коментар


                      • #41
                        До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

                        Колеги, как се казва този "диорит"? Днес спуках един такъв в долния край - при двигателя, колектора. Мъчих го за временно, за прибиране, със самовулканизираща лента, но резулатата беше нулев - цепнатината е голяма. С 10-15л вода успях да прекося 2-3 км.
                        Ще го сменя с нов, няма да правя експерименти да си го правя сам, че нямам време. Кажете какво точно да търся в магазина?
                        И аз съм с x20c/se и термостата е на този маркуч.
                        Ето и снимка
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Image2291.jpg
Прегледи:1
Размер:157.3 КБ
ID:5131953
                        Светът на Владо

                        Коментар


                        • #42
                          До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

                          Казва се водно съединениеСваляш спуканото и с него по магазините,което пасне вземаш го и монтаж.Да не вземеш да обясняваш в магазина ,че е за фронтера,казваш им Застава,Волга,самоходно шаси
                          Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                          Коментар


                          • #43
                            До: Спукан дюрит на охладителна система. Ремонт.

                            Това нещо ново с поръчка и доставка струваше ама много пари!!!
                            Решението е заваряването на гайка на една тръба, на която да се навие датчикът и две кривки от какъв да е автомобил, само да паснат ъглите!
                            Аз така си реших проблема!!!
                            Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                            А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                            Коментар


                            • #44
                              До: Спукан дюрит на охладителна система. Ремонт.

                              На ул.Цар Симеон в софия има магаин на NOVOL. по посока центъра от същата му страна има офис на измамниците ЛЕОН АМА, дето се правят на куриери. Точно преди него има магазин предимно за накладки и съединители. Вътре съм виждал прилично количество видове водни съединения.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #45
                                До: Спукан дюрит на охладителна система. Ремонт.

                                Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                                Това нещо ново с поръчка и доставка струваше ама много пари!!!
                                Решението е заваряването на гайка на една тръба, на която да се навие датчикът и две кривки от какъв да е автомобил, само да паснат ъглите!
                                Аз така си реших проблема!!!
                                Това решава всякакви водни съединения, а тръбата с гайка за датчик се продава готова като резервна част за много автомобили.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X