Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спукан дюрит на охладителна система. Ремонт.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

    Първоначално публикуван от IVO 68 Преглед на мнение
    Термостата го проверих вече. За моя двигател X20SE наистина е 92/107. Капачката още вчера я проверих, май не е оригинална и няма предпазен клапан. Май и на Фронтерата ще слагам манометър на охладителната система. На буса съм сложил и ако има нещо нередовно веднага се вижда. Егати и късмета дето го имам!
    Не си бегай живота у лево-този проблем е инцидент,намери само предпоставката.За мен е капачката на казанчето-няма антифриз само от етилен-гликол.Водата къде да се изпарява-затворена система,ама до време,изпарения и налягане пак има.А,че май и предпоставки имаше-помниш ли сълзенето,което ти показах на входния маркуч в казанчето/"преливника"/?Някой си е търсил място,вместо клапана да освобождава системата от излишното налягане...

    Коментар


    • #17
      До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

      Почти съм готов с детайлите. Единственият проблем се оказа, че няма кой да ми запои детайлите с горелка и припой. Продължавам да търся .
      Прикачени файлове
      Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
      VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

      Коментар


      • #18
        До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

        Трябва ти газова горелка, припой и флюс за запояване от някой ВиК магазин.

        Ако беше медно, да го бяхме заварили, ама месингово се заварява по-трудно, и не го мога. Абе запояване си е по-лесно, както и да го гледаш. Може и вкъщи на котлона, вместо горелка. Само ще ти трябва някаква щипка, за да можеш да го обръщаш. Тогава ти трябва само флюс и припой за меден водопровод.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

          Първоначално публикуван от IVO 68 Преглед на мнение
          Почти съм готов с детайлите. Единственият проблем се оказа, че няма кой да ми запои детайлите с горелка и припой. Продължавам да търся .
          Иди срещу КАТ,вляво от "Миламаркет",първата ограда до локалното.Аргон.

          Коментар


          • #20
            До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

            .... като чета постовете се замислям не беше ли по-лесно да си купиш нов "диурит " за 95 лв.
            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

            Коментар


            • #21
              До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

              Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
              Иди срещу КАТ,вляво от "Миламаркет",първата ограда до локалното.Аргон.
              Тъй,тъй! Тръбата е сравнително дебела. Ако работят месинг, би трябвало да стане добре, като заводско.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Тъй,тъй! Тръбата е сравнително дебела. Ако работят месинг, би трябвало да стане добре, като заводско.
                Бачкат всичко,работил съм с тях.До наварка на сдвоени съдове за съхранение на CO2.
                Както и кърпене на тънка съдинка/да не пуска нищо течно/ от хром-никел.Кадърни момчета/с бели кратуни,като нас/.

                Коментар


                • #23
                  До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

                  Вече е монтирано всичко.

                  "О"- пръстен на термостата - 0.60 лв
                  Месингова тръба - 5.00 лв
                  Стругарска работа - 10.00 лв
                  Оксиженна заварка на щуцерите - 10.00 лв
                  Гумено съединение - 19.00 лв
                  Скоби 4 бр. - 3.60 лв
                  Месингов щуцер за манометъра - 4.60 лв
                  Манометър - 17.00 лв
                  Преходен щуцер - 4.00 лв
                  ----------------------
                  73.80 лв

                  За един ден работа срещу 10 дневно чакане на доставката за ново оригинално съединение звучи доста добре.
                  От тази сума 25.60 лева са моя прищявка за манометър и щуцери.
                  Но добре че го сложих защото проблема се оказва много сериозен.
                  На празен ход системата вдига налягане 1 кг/см2. Като подам газ стига 1.2 до 1.4 кг/см2. В ръководството пише, че предпазният клапан на капачката на разширителния съд избива на 1.2-1.5 кг/см2. От тези показания на манометъра може да се направи един извод - гарнитура на главата или спукана глава.
                  Та както се казва - ЧЕСТИТО! Черната серия става още по черна.
                  Прикачени файлове
                  Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                  VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                  Коментар


                  • #24
                    До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

                    Първоначално публикуван от IVO 68 Преглед на мнение
                    ...
                    На празен ход системата вдига налягане 1 кг/см2. Като подам газ стига 1.2 до 1.4 кг/см2. В ръководството пише, че предпазният клапан на капачката на разширителния съд избива на 1.2-1.5 кг/см2. От тези показания на манометъра може да се направи един извод - гарнитура на главата или спукана глава.
                    Нещо не съм съгласен с тази теория. Къде е този маркуч, в крайна сметка - на входа, или на изхода на радиатора? Кога се вдига налягането - при загряване, или и на студено, при повишаване на обороти?

                    По принцип, налягането в охладителната система (в работен режим) се определя само от капачката, защото течността се разширява много повече от еластичността на маркучите. Така че, показанието е според мен нормално.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Нещо не съм съгласен с тази теория. Къде е този маркуч, в крайна сметка - на входа, или на изхода на радиатора? Кога се вдига налягането - при загряване, или и на студено, при повишаване на обороти?

                      По принцип, налягането в охладителната система (в работен режим) се определя само от капачката, защото течността се разширява много повече от еластичността на маркучите. Така че, показанието е според мен нормално.
                      Този "маркуч" е след термостата на входа на радиатора. Нормалната работа на системата е от 0.6 на празен ход до 0.9-1.0 за изправен двигател. При надув от гарнитура примерно се вдига налягането до границата на предпазния клапан на разширителния съд. Ако смятяш че ти работи нормално двигателя сложи манометър да измериш налягането и ще се убедиш. За сравнение на буса VW T4 1.9 Д сложих манометър защото губеше течност и се оказа, че налягането е 1.3 до 1.5. Това е налягането на клапана на капачката на разширителя. Отворих главата и се оказа издухана гарнитура. След ремонта не вдига повече от 0.9 при натоварен двигател. Там също имам монтиран манометър. Много полезен уред.
                      Дано все пак да греша, ама надали.
                      Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                      VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                      Коментар


                      • #26
                        До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

                        Хмммм,...

                        Чакай сега, как работи охлаждането на Фруктиера?

                        На повечето коли е така:

                        помпа => блок => глава => радиатор => термостат => помпа
                        като има и "малък кръг", директна връзка глава => термостат

                        Коментар


                        • #27
                          До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Хмммм,...

                          Чакай сега, как работи охлаждането на Фруктиера?

                          На повечето коли е така:

                          помпа => блок => глава => радиатор => термостат => помпа
                          като има и "малък кръг", директна връзка глава => термостат
                          Ще снимам утре да покажа. Сега не ми се ходи до гаража, че нямам ток.
                          Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                          VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                          Коментар


                          • #28
                            До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Хмммм,...

                            Чакай сега, как работи охлаждането на Фруктиера?

                            На повечето коли е така:

                            помпа => блок => глава => радиатор => термостат => помпа
                            като има и "малък кръг", директна връзка глава => термостат
                            Това , което цитираш вероятно е на Нивата . Ама тя както и други руски неща може да е извън света . "Фруктиерата" работи като всеки нормален двигател : помпа - блок - глава-термостат- помпа. Това е малкия кръг . Големия : помпа - блок - глава - термостат - радиатор - помпа .
                            А ! Забравих , че чат-пат има и парно . Но то не нарушава общия ред на циркулация на охлаждащата течност , нищо че е "фруктиера"
                            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

                              Първоначално публикуван от IVO 68 Преглед на мнение
                              Та както се казва - ЧЕСТИТО! Черната серия става още по черна.
                              Не избързвай със заключенията, има една сурия показатели при издухана гарнитура. Първо ги проследи тях пък после гледай манометъра. А според мен това налягане което гледаш не се мери там. А на разширителя. Може и да не съм прав, но все пак измери по някакъв начин на капачката налягането а не след помпата веднага... там е логично да е по-високо.
                              no signature no problems

                              Коментар


                              • #30
                                До: Спукан диурит на охладителна система. Ремонт.

                                Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                                Не избързвай със заключенията, има една сурия показатели при издухана гарнитура. Първо ги проследи тях пък после гледай манометъра. А според мен това налягане което гледаш не се мери там. А на разширителя. Може и да не съм прав, но все пак измери по някакъв начин на капачката налягането а не след помпата веднага... там е логично да е по-високо.
                                Прав си! Днес сутринта още купих нова капачка и нов манометър.
                                Монтирах новата капачка, а на старата сложих манометъра за да се монтира на разширителното казанче. Проблема днес е пък че не вдига налягане повече от 0.3 кг. Иди го разбери. Ще го наблюдавам известно време и ако има нещо ще си покаже.
                                Прикачени файлове
                                Последно редактирано от Ивайло Александров; 11-08-09, 12:37. Причина: Допълнение.
                                Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                                VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X