Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

    След няколко часа борба....Аз и баща ми му видяхме сметката на ресервоара или той нашата.
    Момчета срам ме е да ви покажа какви "лайна" имаше в кошницата на самата помпа.Но само там,пезерв. е чист.Как е станало или попаднала този разложена гума....незнам.
    Нямам представа как е попаднало на дъното и толкома много разложена гума,каучук или някакво гумено съединение.
    Бензина го е разложил с времето и помпицата е предало Богу дух.
    Не й е било лесно,горката.И после се чудя защо немя филтри на всеки няколко стотин километра.
    Вижте снимките.
    Помпата ми се вижда различна в сравнение с тази разкапсулованата на колегата.
    Утре идва новата помпа с филтъра.
    Дано всичко да е наред.
    Прикачени файлове
    Няма лош автомобил.В повечето случаи има лош собственик ;)

    Коментар


    • #47
      До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

      Помпата има един бандаж,нещо като успокоител на вибрациите.Сигурно него виждаш на дъното,той е мешандия между пореста гума и дунапрен.Ако следващата дойде с него-махни го и измисли фиксация.Има варианти.

      Коментар


      • #48
        До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

        Моята помпа е точно под задна дясна врата.При търсене на причината защо не работи на бензин, за да спестя свалянето на резервоара, с флекса направих технологичен отвор в багажника и намерих същите боклуци в кошницата. При това установих, че над резервоара има достатъчно място за помпата. Следващата ми стъпка ще е преместването ѝ там. Така при нужда влизаш в карго отделението /на сухо или на сянка/ и действаш.
        Поздрави!
        Nissan Pathfinder 4.0L

        Коментар


        • #49
          До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

          Днес след 14 часа имах време и поработих малко по Фронтерата. Резервоара е монтиран на място, помпата също. Остана само да намеря място на горивния филтър, че където мислех да го слагам нещо не ми харесва. Обаче при монтажа на нивомера не съобразих една работа и стана една работа .............. Тялото на нивомера е високо 295 мм и по този размер си монтирах смукателна шлауха на мястото на старата помпа. Сглобих го и надух през щуцера и ужас - не минава въздуха през шлаухата. Разглобих го и почнах да оглеждам и се оказа, че шлаухата се пречупва. Цялата работа се получава така защото при монтажа на тялото на нивомера то се свива надолу на 255 мм. Изрязах шлаухата с разликата от 40 мм и при най-долното положение едвам опира дъното и вече не се пречупва . Та така. Ако някой с този проблем не се сети за това да знае вече!
          Утре живот и здраве продължавам и като завърша ще снимам.
          Прикачени файлове
          Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
          VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

          Коментар


          • #50
            До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

            Запали-и-и-и!!!


            Ето и разположението на помпата и филтъра. Преди да направя метална защита ще изчакам да чуя ЗА и ПРОТИВ, да не се наложат някакви промени. Получиха се много кривки на бензинопровода, което не е много добре но за момента ще е така.
            Прикачени файлове
            Последно редактирано от Ивайло Александров; 31-07-09, 16:25.
            Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
            VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

            Коментар


            • #51
              До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

              Първоначално публикуван от IVO 68 Преглед на мнение
              Запали-и-и-и!!!


              Ето и разположението на помпата и филтъра. Преди да направя метална защита ще изчакам да чуя ЗА и ПРОТИВ, да не се наложат някакви промени. Получиха се много кривки на бензинопровода, което не е много добре но за момента ще е така.
              Дотук добре.
              На двете места,където е доста сгънат маркуча бих сложил по едно метално 90 градуса коляно/тръбичка с насечка,ако не ти се търси-в магазина дето те пратих за маркучи има/.После гард и си готов за проби в калищата.Лято е още и има време да коригираш мястото или защитата,ако нещо не е наред.

              Коментар


              • #52
                До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

                И вземи скрии със нещо захранващите букси на помпата!
                Последно не разбрах каква е помпата и колко се изръси за тая чудна вещ!?
                Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                Коментар


                • #53
                  До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

                  Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                  И вземи скрии със нещо захранващите букси на помпата!
                  Последно не разбрах каква е помпата и колко се изръси за тая чудна вещ!?
                  Те са по-добрия вариант за външна-шпилки с гайки.Като се спретне и гарда,силикон на шапка върху тях против оксид/сулфат и няма да има мизерии.Развиване ще има само при помпоинсулт,тогава две обувки не са коментар в краен/никакъв случай.

                  Коментар


                  • #54
                    До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

                    Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                    Дотук добре.
                    На двете места,където е доста сгънат маркуча бих сложил по едно метално 90 градуса коляно/тръбичка с насечка,ако не ти се търси-в магазина дето те пратих за маркучи има/.После гард и си готов за проби в калищата.Лято е още и има време да коригираш мястото или защитата,ако нещо не е наред.
                    Мислих за такова ъгълче, ама нямах търпение да му чуя гласа.
                    Гарда съм го избистрил, но ще стане другата седмица.

                    Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                    И вземи скрии със нещо захранващите букси на помпата!
                    Последно не разбрах каква е помпата и колко се изръси за тая чудна вещ!?
                    За буксите имам ъглови гумени предпазителчета, но не ги открих в бъркотията. Помпата ми струва 138.00 лева, доставка 9.00 лева, горивопровод и скоби около 20.00 лева, гумено-метална скоба за тръби 90 стотинки, кабел имах в наличност и нецензурни изрази в изобилие по адрес на резервоара.
                    Толкова ми излезе преустройството.
                    Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                    VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                    Коментар


                    • #55
                      До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

                      Първоначално публикуван от IVO 68 Преглед на мнение
                      Запали-и-и-и!!!


                      Ето и разположението на помпата и филтъра. Преди да направя метална защита ще изчакам да чуя ЗА и ПРОТИВ, да не се наложат някакви промени. Получиха се много кривки на бензинопровода, което не е много добре но за момента ще е така.
                      На кадет GSI и мисля на вектрите, това което си направил ти, стои до резервоара от дясно и то фабрично с точно толкова кривки и няма никакви проблеми поне 15 години след производството на колата. Дори клемите на са защитени кои знае колко от влагата.
                      Моето мнение е, че по-новите технологии са по-добри от старите (лично мнение) и помпата за да е направена да стои в резервоара сигурно има защо. Но не виждам проблем да ти работи и така фронтерата още доста време преди да се скапе помпата отново. Браво за решението и да знаеш, че сега резервоара ти е по-голам с няколко милилитра

                      Коментар


                      • #56
                        До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

                        Идеята на тази гимнастика с външната помпа е да се предотврати другата гимнастика с резервоара в бъдеще. При този монтаж помпата мога да я сменя за 5 минути (да не се налага).
                        Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                        VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X