Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

    Първоначално публикуван от IVO 68 Преглед на мнение
    Благодаря!
    Четох и темата за бензиновата помпа. Обаче днес не запали и на ГАЗ и прекратих всякакви експерименти. Отдавам го на това, че бутилката е празна / защото засичах разхода от пълно до празно/и е паднало налягането. Сега на дневен ред е въпроса как да напълня бутилката поне малко да стигна до ГАЗ станция и да се подсигуря, че работи нормално на ГАЗ. Постигнах разход 17,5 с климатик градско. Множко ми се вижда, ама и възд. филтър е замърсен.
    Погледни в профила ми,там съм си оставил телефоните.Току що се върнах от Текето,че ме пра порой и зор се измъкнах от гората.Ще спя до около 9ч.,ако искаш обади се да те дръпна до някоя станция.До 12.30 ще съм свободен.

    Коментар


    • #17
      До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

      Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
      Погледни в профила ми,там съм си оставил телефоните.Току що се върнах от Текето,че ме пра порой и зор се измъкнах от гората.Ще спя до около 9ч.,ако искаш обади се да те дръпна до някоя станция.До 12.30 ще съм свободен.
      Благодаря за предложението!!!
      Цяла нощ сън не ме хвана, та почвам с махането на резервоара още от сутринта. Дори всичко да е наред една профилактика не е излишна. Веднага ще докладвам за резултатите, каквито и да са. Днес поне времето предразполага за извършване на ремонтни дейности.

      Поздрави!
      Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
      VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

      Коментар


      • #18
        До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

        Същия проблем го имах миналата събота и се указа точно бензиновата пампа.С газов инжекцион съм,но за да запали трябва първо на бензин,а при 30 градуса температура на мотора прехвърля на газ.Нова бензинова помпа /от Косер 80лв. китайска/ ,нов горивен филтър и възпламеняваш.
        088пет16пет3пет7

        Коментар


        • #19
          До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

          Тъкмо се прибирам от гаража! Голям зор /да не казвам нецензурни изрази/ докато сваля резервоара. Свалих помпата, и я проверих с мултицет /ту дава контакт, ту не дава/. Учуди ме тази работа и пробвах на акумулатора - същата работа, ту работи ту не.
          Изтърбуших я и проблема се оказа силно износване на ротора и четките. Свалих и горивния филтър за смяна с нов. Накъсаха се всички горивопроводи - и те ще се сменят, защото са много нацепени. Накрая видях един капак на купето точно над горивната помпа, но нямаше как да го видя по-рано защото газовата бутилка е отгоре. Възможно е да е технологичен отвор за смяна на горивната помпа без да се демонтира резервоара. Поне скъпото гумено уплътнение е в цветущо здраве.
          Прикачени файлове
          Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
          VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

          Коментар


          • #20
            До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

            Не тъжи за "технологичния отвор",това е "легена" където е закопчалката на задната седалка.Не се маха,заварен е за пода.Ако си я разкапсуловал читаво,този ротор може да се мине на струг умната и да се замерят колекторите после.Четки винаги се правят,варианти да искаш.
            По-счупена няма да стане,аз бих опитал рециклиране след като "помпената" част работи.Твоята е оригинална,моята дори първата сменена нямаше сигнатура "GM".

            Коментар


            • #21
              До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

              От колектора нищо не става, не се хаби да търсиш стругар. Носи го някъде, където пренавиват мотори и ако могат да го сменят. Иначе най-добре е нова помпа и за предпочитане - външна ...
              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
              Неизвестен мъдрец

              Коментар


              • #22
                До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

                Решено е!
                Външна ще е. Като монтирам, ще докладвам.
                Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                Коментар


                • #23
                  До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

                  Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                  От колектора нищо не става, не се хаби да търсиш стругар. Носи го някъде, където пренавиват мотори и ако могат да го сменят. Иначе най-добре е нова помпа и за предпочитане - външна ...
                  Вярно колектора е тотална щета.На снимка бива,но го видях с очите си-тц.Имал е разбита водеща втулка и е играл и аксиално.
                  Ще има още една фруктиера с външна помпа в Русе,взел съм мерки по зарибяването...

                  Коментар


                  • #24
                    До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

                    Първоначално публикуван от IVO 68 Преглед на мнение
                    Решено е!
                    Външна ще е. Като монтирам, ще докладвам.
                    Що не четете ами си усложнявата живота? Купи си съшатата помпа от Ауто + само че за Пежо 205 1.8 инж. 3.0 бара. Единственото което се сменя са клемите за + и минус. 120 лв. над 20 000 км. нямам проблем. Китаката изгоря за 15 минути работа....
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • #25
                      До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

                      Ха и аз съм на същото положение!!!
                      Същата помпа, същата диагноза! Моята издържа 150000км!
                      За сега съм се спрял на вътрешна помпа за 150лв, производство на Мит енд Дория, ужким италиански , но ще видим още събирам пари!!!
                      Следя темата отблизо и ще докладвам и аз като направя нещо по въпроса!!!
                      Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                      А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                      Коментар


                      • #26
                        До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

                        Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                        Що не четете ами си усложнявата живота? Купи си съшатата помпа от Ауто + само че за Пежо 205 1.8 инж. 3.0 бара. Единственото което се сменя са клемите за + и минус. 120 лв. над 20 000 км. нямам проблем. Китаката изгоря за 15 минути работа....
                        Напротив , покрай Макса бая почетохме. А щом той след няколко демонтажа на бъкела реши да слага външна , значи от зор ще е .
                        Аз също съм на мнение като ми се скапе моята /пу!пу! / немедленно да монтирам външна . Още повече че една от Мерцедес ми стои в комплект с филтъра и кужуха и събира паяжини.

                        ПС. Единственото за което не съм съгласен с Пламен е ,че при толкова място под шасито , няма смисъл да се набутва помпата в коша покрай мотора.
                        Последно редактирано от Vlado_Ts; 27-07-09, 12:15.
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • #27
                          До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

                          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                          Напротив , покрай Макса бая почетохме. Единственото за което не съм съгласен с Пламен е ,че при толкова място под шасито , няма смисъл да се набутва помпата в коша покрай мотора.
                          Владо,а почетете още малко...
                          След всякакви видове калища,локви и последния порой,дето ме пра неделя в 2 през нощта в една гора/голяма лизгавица,на тавана имах 1/2 кубик кал/,помпата като отворих да я покажа на Иво свети като нова.Бачка си на пушка и не и дреме,че е в машинното.
                          А родителят на темата ще я слага на шасито-ще сравняваме в бъдеще гарда,който мисли да сложи дали ще е достатъчен да пази от мизерии.
                          Не е невъзможно,но той е свалял бъкел само един път и му се лежи отдолу.Аз бях влязъл в серия и получих алергия да си гледам дифовете и карданите.

                          Коментар


                          • #28
                            До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

                            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                            Напротив , покрай Макса бая почетохме. А щом той след няколко демонтажа на бъкела реши да слага външна , значи от зор ще е .
                            Аз също съм на мнение като ми се скапе моята /пу!пу! / немедленно да монтирам външна . Още повече че една от Мерцедес ми стои в комплект с филтъра и кужуха и събира паяжини.

                            ПС. Единственото за което не съм съгласен с Пламен е ,че при толкова място под шасито , няма смисъл да се набутва помпата в коша покрай мотора.
                            Не е като и аз да не свалях резервоара 3 пъти ама кво от тва. Инжинерите от Исузу не ядат доматите с колците . Не че не може всичко да се направи по друг начин, но аз имам особено мнение за помпата в коша. Вътре си е по-добре, не се чува и забравяш за нея. Единствения гърч е повечкото труд.
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • #29
                              До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

                              Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                              Не е като и аз да не свалях резервоара 3 пъти ама кво от тва. Инжинерите от Исузу не ядат доматите с колците . Не че не може всичко да се направи по друг начин, но аз имам особено мнение за помпата в коша. Вътре си е по-добре, не се чува и забравяш за нея. Единствения гърч е повечкото труд.
                              За шум от помпата и помен няма от такъв.
                              Единственото,което отчитам като риск/сакън/ е да избие маркуча след помпата и да преискри покрай клемите.За това са изолирани обувките с термошлаух и клемите на помпата в основата допълнително.
                              Нередовните части/горива раждат нередовни изпълнения,това от моята камбанария.Всеки си решава самостоятелно,разбира се.

                              Коментар


                              • #30
                                До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

                                Тъкмо щях да кажа и аз, че инженерите от Исузу сигурно са свестни хора, просто често решават коренно различни задачи от нашата.

                                Ако аз за 20лв мога да си спестя следващо сваляне на резервоар, съм ги дал без да мисля. Същия аргумент пред комисията за разходите в производството (или каквото там имат в Исузу дето вземат премии за сваляне на 0.03 стотинки от екземпляр) едва ли ще мине.

                                Пукване на маркуча за бензин в коша на двигателя е еднакво вероятно, независимо къде е помпата. Та също не е аргумент.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X