Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Тъкмо щях да кажа и аз, че инженерите от Исузу сигурно са свестни хора, просто често решават коренно различни задачи от нашата.

    Ако аз за 20лв мога да си спестя следващо сваляне на резервоар, съм ги дал без да мисля. Същия аргумент пред комисията за разходите в производството (или каквото там имат в Исузу дето вземат премии за сваляне на 0.03 стотинки от екземпляр) едва ли ще мине.

    Пукване на маркуча за бензин в коша на двигателя е еднакво вероятно, независимо къде е помпата. Та също не е аргумент.
    Тъй де,аз затова комплектовах пукването с преискряване.Иначе помпата си надува и от резервоара,маркуча все някога остарява и се цепва или става еластичен колкото фаянсова плочка и тръгва теч от щуцер/метален горивопровод.

    Коментар


    • #32
      До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

      Помпата е поръчана - външна! Мисля да бъде на мястото на горивния филтър или около него, поне засега.
      Само се чудя зимата като стане -15 -20 градуса примерно външната помпа дали ще работи добре под рамата на студа!
      Та въпроса в момента е да се определи най-удачното място за монтаж. Така или иначе отзивите ще се дадат в последствие.
      Ще почета малко на автомобилите с външен монтаж къде се слагат помпите. Ако някои има информация може да сподели да не губим
      време.
      Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
      VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

      Коментар


      • #33
        До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

        Първоначално публикуван от IVO 68 Преглед на мнение
        Помпата е поръчана - външна! Мисля да бъде на мястото на горивния филтър или около него, поне засега.
        Само се чудя зимата като стане -15 -20 градуса примерно външната помпа дали ще работи добре под рамата на студа!
        Та въпроса в момента е да се определи най-удачното място за монтаж. Така или иначе отзивите ще се дадат в последствие.
        Ще почета малко на автомобилите с външен монтаж къде се слагат помпите. Ако някои има информация може да сподели да не губим
        време.
        При студ дали е в коша или отдолу-все тая.Плътни ел.връзки и липса на вода в бензина са гаранция за безпроблемна работа.Бъкела е пластмасов,та конденз от полупълен трудна работа.Виж какво ти продават за бензин...,пък то пак не касае външното положение.

        Коментар


        • #34
          До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

          Има известно значение. Ако помпата се окаже най-ниско място в някакъв интервал от тръбата, по време на престой водата може да се събере в нея и там да замръзне (водата е по-тежка от бензина).

          Коментар


          • #35
            Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
            Не е като и аз да не свалях резервоара 3 пъти ама кво от тва. Инжинерите от Исузу не ядат доматите с колците . Не че не може всичко да се направи по друг начин, но аз имам особено мнение за помпата в коша. Вътре си е по-добре, не се чува и забравяш за нея. Единствения гърч е повечкото труд.

            Бадева стой, бадева не работи!
            Шегувам се естествено. Като има повече варианти може да се направи сравнение кой ще се окаже удачен за колеги които още не са се сблъскали с този проблем (не го пожелавам на никой).

            Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
            При студ дали е в коша или отдолу-все тая.Плътни ел.връзки и липса на вода в бензина са гаранция за безпроблемна работа.Бъкела е пластмасов,та конденз от полупълен трудна работа.Виж какво ти продават за бензин...,пък то пак не касае външното положение.
            Е да де, ама твоята си е на топличко като работи мотора!
            Последно редактирано от maxxx; 27-07-09, 14:10.
            Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
            VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

            Коментар


            • #36
              Значи в коша по-добре,че е на три пръста от рейката.
              Майтапа в лево,не е задължително помпата на шасито да е строго хоризонтална,би могло и под лек ъгъл в плюс на изхода.
              Незнам филтъра дали би обрал и вода,той ще е преди помпата и във вариант на шасито.Ако обира и не е основно вода,малко лед на дъното на цилиндъра му и над него да върви бензина.
              Пак решение за по нашите земи-на 30л. бензин,1 бут. спирт за горене,абсорбира водата и я притиква комплект с предпочитаното от мотора гориво.

              Първоначално публикуван от IVO 68 Преглед на мнение
              Е да де, ама твоята си е на топличко като работи мотора!
              Сутрин сме на равни позиции,каквото е имало да кочанясва го е свършило.После излишното гориво което се връща в бъкела и минава пак през помпата така или иначе се затопля в рейката.
              Ако има къчове,те ще са сутрин.

              Коментар


              • #37
                До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

                Първоначално публикуван от maxxx
                Значи в коша по-добре,че е на три пръста от рейката.
                Майтапа в лево,не е задължително помпата на шасито да е строго хоризонтална,би могло и под лек ъгъл в плюс на изхода.
                Незнам филтъра дали би обрал и вода,той ще е преди помпата и във вариант на шасито.Ако обира и не е основно вода,малко лед на дъното на цилиндъра му и над него да върви бензина.
                Пак решение за по нашите земи-на 30л. бензин,1 бут. спирт за горене,абсорбира водата и я притиква комплект с предпочитаното от мотора гориво.
                Чудя се какво ще стане ако сложа дизелов филтър, че има пробка за източване на водата(знам, че не е редно ама.......)
                Последно редактирано от Ивайло Александров; 27-07-09, 14:29. Причина: Поправка.
                Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                Коментар


                • #38
                  До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

                  Първоначално публикуван от IVO 68 Преглед на мнение
                  Чудя се какво ще стане ако сложа дизелов филтър, че има пробка за източване на водата(знам, че не е редно ама.......)
                  Ако дизеловия филтър вършеше работа като на бензиновия , тогава унифицирането щеше отдавна да е завършено . Сложи си бензинов. Не бери грижа и за водата - помпата тегли през сондата , а не от дъното на бъкела . Е , ако в последния има вода вместо бензин , тогава е друга тема. На Мерцедес помпата е външна и на най-ниско ниво , под това на резервоара. До сега не съм чул оплаквания за замръзнала помпа. Що се отнася до полемиката за местоположението : В коша и без друго няма много място , макар че Макса я е сместил покрай другите дудуци. А навеждането за манипулации в коша пък не е като в лека кола ... кръста после го чувствам като след две последователни нощи при чужда невяста . Така че аз предпочитам да легна под шасито ... е образно казано де , все пак си имам канал .
                  Кожух предпазен от тенекия може и да не пази на 100 % , ама на 80- със сигурност . А място под шасито - бол .
                  В крайна сметка : въпрос на личен избор .
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #39
                    До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

                    Леле,какво стана с тези бензинви помпи .
                    Прокле ли не някой авто търговец.
                    И аз тези дни ще я сменя,че само на газ/викам и "праз"/ не става.
                    Проверихме дали работи помпата,като откачих наркуча при двигателя.
                    Въртим си на стартер,а той си е сух.Нищо не идва.
                    Колата е на 130 х. км вече и казаха,че по толко карали.
                    Питах при познати за помпата и ми казаха 120 лв. за такава в резервара и 180 лв. за външна от Омега.
                    Спрях се на първата,иначе за марка ще кажа като я взема,но не е китайска.

                    Сега искам да питам 2 неща :
                    1. В резервоара има 50 л. бензин. Как мога да го източа,че резервоара е тежък за демонтаж на улицата.

                    2. Как точно се демонтира гърловината на баката /резервоара/ при капачката за зареждане и по надолу до самият резерв..
                    Неободимо ли е завъртането на резерв.... под някакъв ъгъл,заради изваждането на гърловината?

                    Още днес ще я поръчам.Майстора ми каза,че ще имам проблем с дюзите,щото не съм карал на бензин 2 месеца.
                    Мисля след монтажа на новата бенз.п. на свожа в бензина добавка за отпушване на дюзите на /STP/ ако са запушени изобщо.
                    Преди да умре помпата забелязах,че колата в последно време нямаше душа на бенз. и ту-вървеше,ту се секваше,докато тотално спря да върви на бенц.
                    Възможно ли е да не е правила достатъчното налягане от 3 бара.
                    А и един познат ми каза,че менил помпа на 3 бара работно налягане/данни по каталог/,но като замерил новата правела 3.5 бара или 4 /не помня точно/.Това опасно ли е.
                    Стига толкова,че се увлякох.
                    Последно редактирано от recaro_7; 29-07-09, 03:13.
                    Няма лош автомобил.В повечето случаи има лош собственик ;)

                    Коментар


                    • #40
                      До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

                      На някои гърловини има капаче с три видии и пада в комплект с резервоара.
                      При мен няма такова капаче и подложих крик ( виж снимката в началото ) и полека приспусках докато се откри възможност да се работи над резервоара. Не спускай до долу защото захранващите кабели не са много дълги и може да се закъсат от голямата тежест която имаш.
                      Последно редактирано от Ивайло Александров; 29-07-09, 05:58. Причина: Поправка.
                      Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                      VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                      Коментар


                      • #41
                        До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

                        Първоначално публикуван от recaro_7 Преглед на мнение
                        Леле,какво стана с тези бензинви помпи .
                        Прокле ли не някой авто търговец.
                        И аз тези дни ще я сменя,че само на газ/викам и "праз"/ не става.
                        Проверихме дали работи помпата,като откачих наркуча при двигателя.
                        Въртим си на стартер,а той си е сух.Нищо не идва.
                        Колата е на 130 х. км вече и казаха,че по толко карали.
                        Питах при познати за помпата и ми казаха 120 лв. за такава в резервара и 180 лв. за външна от Омега.
                        Спрях се на първата,иначе за марка ще кажа като я взема,но не е китайска.

                        Сега искам да питам 2 неща :
                        1. В резервоара има 50 л. бензин. Как мога да го източа,че резервоара е тежък за демонтаж на улицата.

                        2. Как точно се демонтира гърловината на баката /резервоара/ при капачката за зареждане и по надолу до самият резерв..
                        Неободимо ли е завъртането на резерв.... под някакъв ъгъл,заради изваждането на гърловината?

                        Още днес ще я поръчам.Майстора ми каза,че ще имам проблем с дюзите,щото не съм карал на бензин 2 месеца.
                        Мисля след монтажа на новата бенз.п. на свожа в бензина добавка за отпушване на дюзите на /STP/ ако са запушени изобщо.
                        Преди да умре помпата забелязах,че колата в последно време нямаше душа на бенз. и ту-вървеше,ту се секваше,докато тотално спря да върви на бенц.
                        Възможно ли е да не е правила достатъчното налягане от 3 бара.
                        А и един познат ми каза,че менил помпа на 3 бара работно налягане/данни по каталог/,но като замерил новата правела 3.5 бара или 4 /не помня точно/.Това опасно ли е.
                        Стига толкова,че се увлякох.
                        В тия жеги май и четенето се харчи за тежък физически труд...
                        В "оная" тема има всички отговори на въпросите ти.
                        Вкратце,че в топлото и писането тежи:
                        Бенза си е твой-точене няма,крика и две осигурителни трупчета/високи достатъчно,за да легне на тях и да разкачиш кабели и маркучи/ да не се хлъзне бъкела и да изпонакъса всичко.Ако можеш намери си канал,за на земята не ми се и спомня.
                        Наляганията-на рейката има регулатор,половин,един бар не е проблем като е изправен.
                        Ако дюзите са спекли,по-добре ултразвук.STP при мен не успя да подлъже едната въобще.
                        Глъхненето е по-скоро горивен филтър или пикаещи дюзи.Помпата или да или не.
                        Тези помпи верно са дебел консуматив,но след като последната я намерих със затлачена цедка на четвъртия месец/преди това изблизан резервоар/ и при обръщане на поляритета проработи,май горивата са по-голям проблем от произхода на агрегатчетата.
                        Успех!
                        Последно редактирано от maxxx; 29-07-09, 08:31.

                        Коментар


                        • #42
                          До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

                          Ами maxx два бензимови филтара съм сменил за 11 000 км от както имаме фронтерката.А от тези 11х.км. на бенц да са минати 1000 км.
                          Всичко останало е на /праз/.
                          Направими следното вчечатление,
                          първият филтър беше Бош за 30лв. и при смяната му установих,че при исипване в чаша на количеството бензин останало във филтъра.....бенцът беше черен.
                          Веднага търча при майстора да го питам защо е така.
                          А той ми отгоеори,че имало актовен въглен в този вид филтър.
                          Вторият го смених с Филтрон за 10 лв и бенцът в него си беше нормален,прозрачен без боклуци.
                          Аз днес я поръчах помпата,ще взема и филтър.
                          Дано проработи колата на бенц,че ми се свива сърцето вече.
                          Дори и да излезе,че старата помпа е ОК/ за което не вярвам/.
                          Пак ще сложа новата.
                          Ще ве държа в течение какво е станако с колицата.
                          Още веднъж се убедих,че този форум е БЕЗЦЕННЕН
                          И Макс......жегата брат на никой не прощава,няма младо,няма старо
                          Последно редактирано от recaro_7; 29-07-09, 15:21.
                          Няма лош автомобил.В повечето случаи има лош собственик ;)

                          Коментар


                          • #43
                            До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

                            Благодаря на Zorka и maxxx за доставката на новата помпа!
                            Появи се и първата пречка по идейния проект. Мястото където бях предвидил за монтаж на новата помпа се оказа недостатъчно. Мислих да монтирам помпата и филтъра последователно. Сега обмислям вариант помпата да се монтира на мястото на филтъра, а филтъра след резервоара. За да се осъществи това обаче, трябва да махна задния метален горивопровод и да го заменя с гумен. Проблема е, че всички тръби спирачни и горивни са закрепени на дясната надлъжна греда на рамата и ограничават свободните съчинения.
                            Прикачени файлове
                            Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                            VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                            Коментар


                            • #44
                              До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

                              Първоначално публикуван от IVO 68 Преглед на мнение
                              Благодаря на Zorka и maxxx за доставката на новата помпа!
                              Появи се и първата пречка по идейния проект. Мястото където бях предвидил за монтаж на новата помпа се оказа недостатъчно. Мислих да монтирам помпата и филтъра последователно. Сега обмислям вариант помпата да се монтира на мястото на филтъра, а филтъра след резервоара. За да се осъществи това обаче, трябва да махна задния метален горивопровод и да го заменя с гумен. Проблема е, че всички тръби спирачни и горивни са закрепени на дясната надлъжна греда на рамата и ограничават свободните съчинения.
                              Кое те притеснява?
                              Пускаш маркуч паралелно с магистралите до където си намериш място за филтъра,металния горивопровод го затапи двустранно да не бере мръсотии.Фиксираш го начесто пак за магистралите със свински опашки/че и филтъра,докато се изумува подходяща стойка/ и няма мърдане.Те ще се явят около 30-на сантиметра,от гърловината за зареждане до тръбичките/където е нивомера и бившата помпа/ пак трябва да е свободен за да монтираш резервоара.

                              Коментар


                              • #45
                                До: ОФА КБ 2.0i - не пали на бензин, на газ работи

                                Утре живот и здраве трябва да завърша, ако не ми мине котка път.
                                Ще документирам съвестно.
                                Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                                VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X