Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за катализатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвет за катализатор

    Колеги,в събота ще махам катализатора на фронтито и ще го заменям с тръба.Колата е на 190000км изатова си мисля ,че е запушен.Някои правил ли е тази интервенция и какъв е резултата?Защото сега много гори и малко върви,като си сложа ръката отзад на ауспуха не духа силно.Дайте акъл
    Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

  • #2
    До: Съвет за катализатор

    Първоначално публикуван от drjanton Преглед на мнение
    Колеги,в събота ще махам катализатора на фронтито и ще го заменям с тръба.Колата е на 190000км изатова си мисля ,че е запушен.Някои правил ли е тази интервенция и какъв е резултата?Защото сега много гори и малко върви,като си сложа ръката отзад на ауспуха не духа силно.Дайте акъл
    Махай го, но сложи резонаторно гърне.

    Коментар


    • #3
      До: Съвет за катализатор

      Сваля се и се отваря като консерва от едната страна, изтърбушва се и го затваряш. Монтираш и си готов. Чувал съм , че може да се издуха с оксижен, но не съм го правил.

      Коментар


      • #4
        До: Съвет за катализатор

        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
        Махай го, но сложи резонаторно гърне.
        Каква е разликата?
        Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

        Коментар


        • #5
          До: Съвет за катализатор

          Първоначално публикуван от drjanton Преглед на мнение
          Каква е разликата?
          Ами не знам на какво се дължи, но като го разкарвах моя, първо ги накарах да сложат тръба (защо ли) и двигателя почна да претриса. Сложиха гърнето и се успа.

          Коментар


          • #6
            До: Съвет за катализатор

            А какво е положението със шума?Има ли разлика между тръба и резонаторно гърне?Ти защо изхвърли катализатора?
            Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

            Коментар


            • #7
              До: Съвет за катализатор

              Първоначално публикуван от drjanton Преглед на мнение
              А какво е положението със шума?Има ли разлика между тръба и резонаторно гърне?
              Има, но не е огромна. Има.

              Коментар


              • #8
                До: Съвет за катализатор

                Пробий му дупка на питата с едно шило и си го ползвай.Преди да сложиш задните гърнета запали колата да издуха боклуците.

                Коментар


                • #9
                  До: Съвет за катализатор

                  Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                  Пробий му дупка на питата с едно шило и си го ползвай.Преди да сложиш задните гърнета запали колата да издуха боклуците.
                  Страх ме е,че после ще се разпадне питата и ще почне да дрънчи, а може и да запуши тръбата
                  Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                  Коментар


                  • #10
                    До: Съвет за катализатор

                    Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
                    Пробий му дупка на питата с едно шило и си го ползвай.Преди да сложиш задните гърнета запали колата да издуха боклуците.
                    То за да не духа добре отзад, най-вероятно газовете са си направили път през корпуса му.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Съвет за катализатор

                      Моят катализатор го няма от 4 години.Сложих резонаторно гърне,осезаемо се промени динамиката,но гърнето замина за няма и година.Външно като ново,но вътре всичко дрънчеше.После сложих една "пура".Дебело желязо като малко гърне,натъпкано вътре с вата и вътрешна тръба,тип стъргало.Еднопосочно,газовете посока облата част на сцеповете и при налягането породено от последното гърне,се потушава шума,от ватата и пресрещащите ги отвори.
                      Ако искаш,мога да снимам.Нямам ядове оттогава.Динамиката е по-добра и от времето с резонаторното гърне.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Съвет за катализатор

                        A с ланда сонда и комп няма ли проблеми?Шума как е?
                        Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                        Коментар


                        • #13
                          До: Съвет за катализатор

                          Шумът е като с нормално гърне/малко по-силен от с катализатор/.
                          С ламбда сондата нямах проблеми,но малко по-късно прочетох в руските сайтове какво се прави в ECU-то,за да не си търси инфо от нея.Съвсем дребна доработка и един забит на маса крак на процесора.По този начин са били комповете,когато са слагани на ДВГ без катализатори/20NE/,после са станали C20NE.В хода и разхода няма промяна,чек лампа не ми е светвала,като съм си правил диагностика ECU-то не търси напрежения от сондата.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Съвет за катализатор

                            Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                            Шумът е като с нормално гърне/малко по-силен от с катализатор/.
                            С ламбда сондата нямах проблеми,но малко по-късно прочетох в руските сайтове какво се прави в ECU-то,за да не си търси инфо от нея.Съвсем дребна доработка и един забит на маса крак на процесора.По този начин са били комповете,когато са слагани на ДВГ без катализатори/20NE/,после са станали C20NE.В хода и разхода няма промяна,чек лампа не ми е светвала,като съм си правил диагностика ECU-то не търси напрежения от сондата.
                            Това е полезна информация. Може ли схема или някакво пояснение кое краче да се върже на маса?
                            Светът на Владо

                            Коментар


                            • #15
                              До: Съвет за катализатор

                              Значи,стигам до извода,че с тръба ДВГ не работи добре и тресе а с "пура" няма грижи и върви добре.
                              Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X