Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за катализатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Съвет за катализатор

    За вървежа с тръба не би трябвало да е зле,всеки шумозаглушител тормози в някаква степен мотора.Вибрациите тампоните по ауспухната система ще ги обират в някаква степен.Шумът обаче ще го подавя само голямото гърне и незнам дали ще е достатъчно.Обаче бях избушил тотално един катализатор и го сложих обратно.Няма такова дрънчене и звънтене/тънки стенички,вътре кухо и широко/.Бях го обвил в стъклоплат чак,изтраях го една седмица и го изхвърлих.

    Коментар


    • #17
      До: Съвет за катализатор

      Първоначално публикуван от drjanton Преглед на мнение
      Страх ме е,че после ще се разпадне питата и ще почне да дрънчи, а може и да запуши тръбата
      Над двайсетина коли досега съм лекувал така.
      нямаш никъкъв разход от тая операция само едно измиване на ръцете.

      Коментар


      • #18
        До: Съвет за катализатор

        Първоначално публикуван от vladoniki Преглед на мнение
        Това е полезна информация. Може ли схема или някакво пояснение кое краче да се върже на маса?
        Имам я записана схемата някъде в компа,ще поровя къде беше.

        Коментар


        • #19
          До: Съвет за катализатор

          Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
          Имам я записана схемата някъде в компа,ще поровя къде беше.
          Супер, много благодаря. Преди време махнах карализаторчето. Даваше ми грешка от ламбда сондата, преди да сложа резонантно гърне. Ако успея да излъжа компа да не търси ламбдата ще махна гърнетата и ще изкарам само една тръба отзад.
          Светът на Владо

          Коментар


          • #20
            До: Съвет за катализатор

            Ясно, ще слагам ПУРА.Дано да не ръмжи много,да гори малко,и да върви многоМерси за съветите,бяха полезни
            Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

            Коментар


            • #21
              До: Съвет за катализатор

              Забравих да спомена,че се опъва едно трасе от 1-ви извод на дебитомерния куплунг до ECU-то.Там проводникът се запоява на 43-ти крак на процесора.На схемата се вижда добре,както и останалото.
              Успех!
              п.п.-куплунга на ламбдата/зад двигателя,троен/ го разкачаш и изолираш заради влагата.
              Прикачени файлове
              Последно редактирано от maxxx; 28-05-09, 09:32.

              Коментар


              • #22
                До: Съвет за катализатор

                Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                Забравих да спомена,че се опъва едно трасе от 1-ви извод на дебитомерния куплунг до ECU-то.Там проводникът се запоява на 43-ти крак на процесора.На схемата се вижда добре,както и останалото.
                Успех!
                п.п.-куплунга на ламбдата/зад двигателя,троен/ го разкачаш и изолираш заради влагата.
                МАХХХ,а без тези дорабитки ще има ли проблем след махането на катализатора и замяната му с пура?
                Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                Коментар


                • #23
                  До: Съвет за катализатор

                  Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                  Забравих да спомена,че се опъва едно трасе от 1-ви извод на дебитомерния куплунг до ECU-то.Там проводникът се запоява на 43-ти крак на процесора.На схемата се вижда добре,както и останалото.
                  Успех!
                  Много благодаря!

                  Съвсем леко ме стресна тази схема... за мойте познания е доста сложна, а и руския не го чувствам толкова близък...

                  До колкотот разбирам 20 и 14 се дават на късо. На 43 се запоява кабел който идва от дебитомера, но кой по-точно кабел?

                  Ако имаш някоя снимка в близък вариант на компа на двигаталя ще даде яснота.

                  На платката на компа има ли ги тези означения? Къде в колата се намира компа?

                  П.С. Сори за камарата въпроси.
                  Светът на Владо

                  Коментар


                  • #24
                    До: Съвет за катализатор

                    Опс... грешката е моя, чак сега видях, че иде реч за C20NE, a аз съм c X20SE...
                    Светът на Владо

                    Коментар


                    • #25
                      До: Съвет за катализатор

                      Зависи как е монтирана газовата уредба,моята чеклампичка много рядко присветваше на газ.Имам само симулатор на дюзите,така я взех.После направих доработката,да не ми мести центровка евентуално с течение на времето и да разкачам акумулатор,за нулиране на стойностите.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Съвет за катализатор

                        Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                        Зависи как е монтирана газовата уредба,моята чеклампичка много рядко присветваше на газ.Имам само симулатор на дюзите,така я взех.После направих доработката,да не ми мести центровка евентуално с течение на времето и да разкачам акумулатор,за нулиране на стойностите.
                        Това значи ли, че само при газифициран двигател може да се излъже компа... да си работи нормално без ламбда?
                        Светът на Владо

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от vladoniki Преглед на мнение
                          Опс... грешката е моя, чак сега видях, че иде реч за C20NE, a аз съм c X20SE...
                          При теб ECU-то е Bosch Motronic 1,54.В моя случай е Bosch Motronic 1,5.Не съм ги сравнявал двата и не давам съвети,че ги гони евтинията,ако нещо изпуши.Дебитомера също е различен.Ако ми остане време тия дни пак ще се заровя при руснаците,дано не ми е изтекла регистрацията.Може да намеря нещо за твоето ECU.
                          Ако не ти се занимава,сложи си един ламбда емулатор.Мисля,че не са цифра вече.

                          Първоначално публикуван от vladoniki Преглед на мнение
                          Това значи ли, че само при газифициран двигател може да се излъже компа... да си работи нормално без ламбда?
                          Нормалното е,на бензин ECU да си търси инфо за качеството на изгорелите газове.То си е параметър,който взема предвид и регулира количеството подадено гориво.Иначе компа влиза в авариен режим/светва чека/ и разхода става охолен.
                          Обаче ненормалното е,кола да е влязла в България и да не е побългарена.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Съвет за катализатор

                            Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                            При теб ECU-то е Bosch Motronic 1,54.В моя случай е Bosch Motronic 1,5.Не съм ги сравнявал двата и не давам съвети,че ги гони евтинията,ако нещо изпуши.Дебитомера също е различен.Ако ми остане време тия дни пак ще се заровя при руснаците,дано не ми е изтекла регистрацията.Може да намеря нещо за твоето ECU.
                            Ако не ти се занимава,сложи си един ламбда емулатор.Мисля,че не са цифра вече.


                            Нормалното е,на бензин ECU да си търси инфо за качеството на изгорелите газове.То си е параметър,който взема предвид и регулира количеството подадено гориво.Иначе компа влиза в авариен режим/светва чека/ и разхода става охолен.
                            Обаче ненормалното е,кола да е влязла в България и да не е побългарена.
                            Благодаря за помощта. Значи да не търся начин да елеменирам ламбдата. Ще пробвам дирекно с тръба, без гърнетата какъв ще е резултата. Но ми се струва, че няма да е зле да оставя поне резонаторното гърне на мястото на катализатора.
                            Светът на Владо

                            Коментар


                            • #29
                              До: Съвет за катализатор

                              Първоначално публикуван от vladoniki Преглед на мнение
                              Благодаря за помощта. Значи да не търся начин да елеменирам ламбдата. Ще пробвам дирекно с тръба, без гърнетата какъв ще е резултата. Но ми се струва, че няма да е зле да оставя поне резонаторното гърне на мястото на катализатора.
                              Сложи си пуричка,върши работа като гърне,а е права тръба вътре.Гърнето бързо ще му опечеш карантиите или ще се затлачи,ако моторетката бутва масълце.
                              Каквото си решиш,всъщност.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Съвет за катализатор

                                Имам ОФА КБ С20NE и на мястото на катализатора сложих тръба. Без никакво резонансно гърне. Нямам никакви проблеми нито с ламбда сондата, нито с компютъра. Звукът на двигателя е съсщия като с катализатор. Вървенето е значително по-добро и разхода падна малко. Карам така вече година и по никакъв начин не мога да кажа, че има какъвто и да било проблем. Нито на бензин, нито на газ. Това е четвъртият автомобил, на които махам катализатора по този начин и не съм имал проблеми.
                                Резонансно гърне е необходимо да се слага, когато колата е с две сонди. Една преди и една на самия катализатор. Това е на доста по-новите коли от нашите. На резонансното гърне се слага пак втората сонда за да работи като с катализатор кората.
                                Мой съвет, с който не искам да те ангажирам: махни катализатора и сложи тръба на негово място. И си запази стария катализатор, че времената се проминят и много скоро няма да можем да минаваме преглед без катализатори по втория начин. На всичкото отгоре ще платиш много по-малко пари са услугата при майстора. Те преценяваш.
                                С или без гърне ще се зарадваш като видиш какъв е ефекта като махнеш катализатора. Работещ катализатор сваля мощността на колата с около 5%.
                                Успех.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X