Аз моята я карах при Лозан, ама нали знаеш как се плашат от майсторите . Мъчих я , газих я , 4х4 на асфалт - гък (т.е. дрън) не каза дори веднъж.
Оттогава карам , дрънченето постепенно се усилва и в най скоро време пак ще я откарам . Дано тоя път го хванем какво е.
Имам подозрения, че е външния лагер на предния диференциал. Другото подозрение е за каре. Проблема ни обаче е еднакъв - дрънчи при ускоряване (или забавяне) т.е. когато има натоварване на полуоската (евентуално диференциала недай боже).
Обаче аз си направих 30-на хил км с това подрънкване без да се счупи нищо все още. При 4х4 и натоварен мост (баир) дрънченето придобива зловещ чаткащ и късащ сърцето звук . И това само при скорости над 40-50 кмч до 70-80 , нещо като резонанс. На бавни колкото и да се натоварва ( а не е като да не съм я товарил) - нито звук.
п.с.
Ако искаш може да отидем заедно до доктора , пък все ще намерим пустото дрънчене. Ако едната не дрънчи поне другата .
От всичко прочетено в темата само не ми стана ясно фронтерата с постоянно блокиран междуосев диференциял ли е .И защо е толкова ценен G класата на мерцедес че и той имал блокаж на междуосевия диференциял
От всичко прочетено в темата само не ми стана ясно фронтерата с постоянно блокиран междуосев диференциял ли е .И защо е толкова ценен G класата на мерцедес че и той имал блокаж на междуосевия диференциял
Опел Фронтера с междуосев дифиренциал?
Мислех,че фронтерата няма м/уосев диф,или поне по старите.Колега кажи тая Фронтера със каква скоростна кутия е!
От всичко прочетено в темата само не ми стана ясно фронтерата с постоянно блокиран междуосев диференциял ли е .И защо е толкова ценен G класата на мерцедес че и той имал блокаж на междуосевия диференциял
За поредния стохилядния път: дифференциал е нещото, което позволява предаване на въртящия момент при разлика в скорости на въртение на изходящите валове, дали са полуоски или кардани..... В тази връзка Фронтера НЯМА междинния диф. Тя има твърда връзка предаваща 50/50 напред/назад. И за това НЕ МОЖЕ да се кара с включено 4х4 по твърди настилки..... Защото в завои двата моста минават различен път, а няма дифференциал който да поеме тази разлика.
И точно затова толкова много се ценят джипове с междинния диф с възможноста за неговото блокиране.
Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ
Колеги шегата на страна вече се започна слагането на предния мост от УАЗ на фронтерата днес го закачихме остана да се свърже оправлението и предния кардан снимки още нама но ще се постараем да направим
Колега засега само предния тия дни ще сложим задния мост от фронтерата отгоре на ресиорите и ще проверим дали ще си паснат предавателните числа защото колко са зъбите на фронтеровия толко са и на Уаз-вия ако не имаме и заден мост от УазМога да кажа само че джипа стана висок като магаре
Мнение на diablo И защо е толкова ценен G класата на мерцедес че и той имал блокаж на междуосевия диференциял
Има ,но на предния и задния диференциял, на предния и задния мост.
Цитирах питането на колегата diablo. Това е
Даже Г класата май е единственият джип, на който блокажите се слагат в серииното производство.
А, сега виждам от къде идва питането ти, заради това Е дето съм го сбъркал вместо до напиша И Гледай как заради една буква цялото изречение си губи смисъла. Като при колите, една шпонка може да направи много поразии, а е толкова малка
Коментар