Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с преден мост на Фронтера

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с преден мост на Фронтера

    Колеги даите съветПреди 4-ри месеца счупих преден мост (Сателитите)
    Вчера пак същия проблем Даите съвет откаде мога да ги купа и защо ги чупи и дали сте имали тоя проблем

  • #2
    До: Проблем с преден мост на Фронтера

    А каква е Фронтерката?

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с преден мост на Фронтера

      Няма да е лошо да напишеш повече за фронтерата. Година, двигател, модификация, каква СК, с какви хъбове си, при какви условия се чупи. Иначе съвети бол....
      no signature no problems

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с преден мост на Фронтера

        А при предишното счупване от къде си ги купил?

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с преден мост на Фронтера

          Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
          Няма да е лошо да напишеш повече за фронтерата. Година, двигател, модификация, каква СК, с какви хъбове си, при какви условия се чупи. Иначе съвети бол....
          колега фронтерата е къса база 1994 2.0инжекцион с оригиналните хъбове чупи си в горски условиа.може ли да ми кажете от каде мога да си купа сателититене искам да зимам втора ръка диференциал.

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с преден мост на Фронтера

            Първоначално публикуван от ivo_KLR Преглед на мнение
            колега фронтерата е къса база 1994 2.0инжекцион с оригиналните хъбове чупи си в горски условиа.може ли да ми кажете от каде мога да си купа сателититене искам да зимам втора ръка диференциал.
            За Корона и пинион и 4 лагера + 1 разпорна фтулка в Опел България ми поискаха 4300 лв. Сам прецени дали няма да си купиш 2-ра употреба.
            Наблюдението ми върху чупенето на общо 6 предни дифа на 2-ма от колегите от Опел подфорума, е че се трошат при високи обороти и подскоци на предните гуми. Ако при теб са се трошили при същите условия трябва да внимаваш повече. Така и така ще правиш диф. свали си предния кардан и го занеси на баланс просто да видиш да не е крив и това да помага за трошенето.
            no signature no problems

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с преден мост на Фронтера

              Колега тва с 2ра рака диф не си е работа.Хич не ти трябва,взимай си нов от Опел.Докарват ги за 10дни в кашонче на цена от 14867.00лв.Проверл съм да не званиш да се ядосваш и ти.Поздрави
              sigpic

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с преден мост на Фронтера

                Здравейте колеги,
                ако може бих искал да използвам вече отворената тема за проблем с предния мост на Фронтера. Моята е 95г 2.0 спорт. Когато включа и предния мост (без значение дали 4Н или 4L) при завой започва да се тормози и блокирва. Мога само да предполагам, че проблема е в предния диференциал - нещо е блокирал, но ако някой има друго обяснение, или решение - моля да подсказва.
                [CENTER]OPEL FRONTERA 2.0 SPORT CABRIOLET![/CENTER]
                [CENTER]КЕФ ТИ ДЖИП, КЕФ ТИ КАБРИО![/CENTER]

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем с преден мост на Фронтера

                  Първоначално публикуван от volokiN Преглед на мнение
                  Здравейте колеги,
                  ако може бих искал да използвам вече отворената тема за проблем с предния мост на Фронтера. Моята е 95г 2.0 спорт. Когато включа и предния мост (без значение дали 4Н или 4L) при завой започва да се тормози и блокирва. Мога само да предполагам, че проблема е в предния диференциал - нещо е блокирал, но ако някой има друго обяснение, или решение - моля да подсказва.

                  По скоро проблемът е че го правиш на асфалта.......
                  Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                  Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем с преден мост на Фронтера

                    Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                    По скоро проблемът е че го правиш на асфалта.......
                    Прочетох ти поста, и веднага се засилих към близката река, найстина на кал се осеща по-малко, но пак се тормози двигателя при завой. А на суха пръст виждам как вътрешното колело при завой се опитва да прави повече обороти, като външното. Аз мислих, че някой ще има готов отговор от типа " не се притеснявай, нормално е" и ще се успокоя, но уви.
                    [CENTER]OPEL FRONTERA 2.0 SPORT CABRIOLET![/CENTER]
                    [CENTER]КЕФ ТИ ДЖИП, КЕФ ТИ КАБРИО![/CENTER]

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем с преден мост на Фронтера

                      Колега, отговора е точно такъв: не се притеснявай - нормално е.

                      Само дето не го практикувай на асфалта - ще си счупиш раздатка. При включено 4х4, въртящия момент се разпределя твърдо между предния и задния мост в пропорция 50/50. Понеже колелата в завой минават различен път нормално е на твърда настилка да и "запецва" гумата, която изминава най-малкия път. Демек предна вътрешната спрямо завоя. Все пак вземи почети малко този форум, има писано по този въпрос много, ама наистина много...
                      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблем с преден мост на Фронтера

                        Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                        Колега, отговора е точно такъв: не се притеснявай - нормално е.

                        Само дето не го практикувай на асфалта - ще си счупиш раздатка. При включено 4х4, въртящия момент се разпределя твърдо между предния и задния мост в пропорция 50/50. Понеже колелата в завой минават различен път нормално е на твърда настилка да и "запецва" гумата, която изминава най-малкия път. Демек предна вътрешната спрямо завоя. Все пак вземи почети малко този форум, има писано по този въпрос много, ама наистина много...
                        Мнооооого благодаря за бързия отговор, но мисля, че диференциала трябва да обира точно тази разлика в оборотите при завой (и то без да се отразява на инерцията). А за четенето, от 3 дена само чета, и точно такъв проблем не е засегнат никъде. Мога само да си вадя косвенни заключения от изказвания от сорта "аз си карам на перманентно зацепен и преден мост, няма разлика в динамиката и разхода на автомобила" което ме раздвоява като шизофреник на кофейнова диета.
                        [CENTER]OPEL FRONTERA 2.0 SPORT CABRIOLET![/CENTER]
                        [CENTER]КЕФ ТИ ДЖИП, КЕФ ТИ КАБРИО![/CENTER]

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем с преден мост на Фронтера

                          ОК, давам разгънат отговор, който ще доведе до нови въпроси.

                          Що е то дифференциал? Такава уевина, дето позволява на въртящитесе елементи на двата му края да се въртят с различни ъглови скорости..... Нарочно не пиша гуми, и сега ще разбереш защо...... Та, в твоето МПС, условно ги има три - дифовете, не гумите, тях би трябвало да имаш пет. Един заден, един преден и един среден, на който му викаме раздатка. Та точно тя НЕ Е диференциал в точния смисъл на думата, понеже не позволява свободното въртение в двата си края. А е твърдо блокиран дифференциал, който независимо от настилка, времето навън и твоето и моето настроение, предава въртящия момент фифти-фифти преден/заден дифове.... Идваме нататъка... Задния диф. И той не е просто така, а и дифференциал с ограничено приплъзване - LSD/ лимитед слиип дифф/, което рече че на прави участъци е блокиран, а при завой се отблокирва. Понякога с гадни звуци. И накрая какво се оказва - в тази кола си имаш един нормален диф, и то преден..... Та по реда на мислите: при хубави гуми, твърда настилка и ниска скорост свободния въртящия момент/паразитни мощности и прочее/ може да избие само през една от предните гуми, или елементи покрай тях/хъбове, карета, някое лагерче на раздатка.....

                          А дано съм ти бил полезен.....
                          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем с преден мост на Фронтера

                            Колега, четеш ама търсиш сходен проблем. Истината, е че трябва да се запознаеш с устройството на джипа ( не само фронтера ) и тогава ще ти се изяснят повечето въпроси. Наблегни на видове 4х4, раздатки диференциали и т.н. И никога не карай 4х4 на сух асфалт. А това че найкой карат със зацепен преден мост не означава че са с включено 4х4. 3-те дена са ти малко.
                            Също така си смени всички масла. Има тема по въпроса дъвкана от години.
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблем с преден мост на Фронтера

                              Първоначално публикуван от volokiN Преглед на мнение
                              Мнооооого благодаря за бързия отговор, но мисля, че диференциала трябва да обира точно тази разлика в оборотите при завой (и то без да се отразява на инерцията). А за четенето, от 3 дена само чета, и точно такъв проблем не е засегнат никъде. Мога само да си вадя косвенни заключения от изказвания от сорта "аз си карам на перманентно зацепен и преден мост, няма разлика в динамиката и разхода на автомобила" което ме раздвоява като шизофреник на кофейнова диета.
                              Зацепен преден мост е широко понятие.

                              От хъбовете (ония уйовини на предните главини) колелата се зацепват към предния диференциал. Ако са ръчни, си ги връткаш сам, когато ти трябва 4х4, ако автоматични си зацепват сами, когато пуснеш 4х4-то.

                              В повечето случаи, това се има в предвид под "постоянно зацепен преден мост". Тоест, предните колела са закачени за полуоските.

                              Другия смисъл е когато си пуснал 4х4. Тогава се предава въртящ момент и към предния диференциал.

                              Сега, като навъртиш геврека, предните колела, общо, изминават по-дълъг път от задните, общо. Като си на 4х4, и нямаш централен диференциал, който да позволява предния да се върти по-бързо от задния, а двата са твърдо зацепени и въртящи се с еднакви обороти, следва че някоя от гумите поприбуксува по малко. Като е твърда настилката, това става трудно, и тогава се усеща най-много, все едно си натиснал спирачки.

                              Твоята система 4х4, без централен диференциал, се използва строго там, където е необходима - при лоша и хлъзгава настилка. После е редно да я изключваш, иначе ще потрошиш нещо, най-често раздатка.

                              Надявам се малко да ти се изясни.
                              Последно редактирано от sparkybg; 05-06-09, 10:56.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X