Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с преден мост на Фронтера

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем с преден мост на Фронтера

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    предните колела, общо, изминават по-дълъг път от задните, общо.

    Сигурен ли си?
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #17
      До: Проблем с преден мост на Фронтера

      Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
      Сигурен ли си?

      Съвсем. Ако искаш, да го смятаме?
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        До: Проблем с преден мост на Фронтера

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Съвсем. Ако искаш, да го смятаме?

        Нещо ме объркваш понятията...... Я дай с картинки, като за индианци. Ако не те затрудни
        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

        Коментар


        • #19
          До: Проблем с преден мост на Фронтера

          Ето:


          Или накратко, R1+R2 е по-голямо от R3+R4, винаги, когато са управляеми само предните колела. Колкото по-остър завоя, толкова по-голяма разлика. А пътя ня всяко колело при завой зависи от радиуса до това колело.

          Иначе, за какво ни е централен диф, и за какво да изключваме парт тайма?
          Прикачени файлове
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            До: Проблем с преден мост на Фронтера

            Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
            Нещо ме объркваш понятията...... Я дай с картинки, като за индианци. Ако не те затрудни
            картинки

            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #21
              До: Проблем с преден мост на Фронтера

              Аха, мерси..... А някаква илюстрация какви сили действат на всяка една гума при потегляне на кола парттайм, с включено 4х4, и навит волан. На твърда настилка. Ако не искам прекалено много
              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

              Коментар


              • #22
                До: Проблем с преден мост на Фронтера

                Ами то силите зависят от триенето - т.е. на какво ти е стъпила всяка една гума. Така или иначе, идеята на диференциала е винаги да предава един и същ въртящ момент към всяко колело.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #23
                  До: Проблем с преден мост на Фронтера

                  Най общо, двете вътрешни на завоя гуми, при еднакво сцепление на всички, обират по-голямата част от усилията, а раздатката се опитва да се разчекне. Крайния резултат - спирачно усилие, и огромни загуби в трансмисията, от там и тормоза на двигателя, все едно едновременно натискаш спирачки и даваш газ.

                  Трудно е за илюстрация, или поне аз не мога да се сетя за добър начин за илюстриране.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проблем с преден мост на Фронтера

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Най общо, двете вътрешни на завоя гуми, при еднакво сцепление на всички, обират по-голямата част от усилията, а раздатката се опитва да се разчекне. Крайния резултат - спирачно усилие, и огромни загуби в трансмисията, от там и тормоза на двигателя, все едно едновременно натискаш спирачки и даваш газ.

                    Трудно е за илюстрация, или поне аз не мога да се сетя за добър начин за илюстриране.

                    Аха, и аз така си го представям.... Поне по този впрос не съм в голяма заблуда
                    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                    Коментар


                    • #25
                      До: Проблем с преден мост на Фронтера

                      Безкрайно благодаря на всички колеги който се включиха, и сега ми се изясни цялата ситуация, мисля, че точно това е идеята на форумите като цяло, и се радвам когато се получи. Отскоро съм на тема офроуд но вече се радвам на капацитета на организацията. Яд ме е само дето навъртях 50 км на включен преден мост за да "раздвижа диференциалите", но те хората са го казали "три пъти чети, един път греши". Пак благодаря и се надявам да се видим с някой от вас на трасето в село Ботево на 20 и 21.
                      [CENTER]OPEL FRONTERA 2.0 SPORT CABRIOLET![/CENTER]
                      [CENTER]КЕФ ТИ ДЖИП, КЕФ ТИ КАБРИО![/CENTER]

                      Коментар


                      • #26
                        До: Проблем с преден мост на Фронтера

                        Е, щом все още имаш предно, не е фатално. Просто не го прави повече.

                        Щото, лошото е че се товари тялата трансмисия. Не знам фронтерите как са с раздатките, но доколкото знам диференциалите им са си проблемни.

                        Във всеки случай, най-много се товари раздатката, или по-точно веригата и, ако е с верига. Тя е предвидена да поема такива натоварвания от време на време. Лошото е като ти стане навик. Тогава здава, рано или късно. Съответно се дават едни пари....
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Проблем с преден мост на Фронтера

                          Още един много лесен пример подобен на предните два. Като са ти мокри гумите и направиш пълен завои на сух асфалт, оставяш 4 следи на асфалта. Двете следи от предния мост (гуми) са с по-голям радиус. Иначе казано предния мост изминава повече разстояние от задния в завой. Както и външните гуми изминават повече разстояние спрямо вътрешните.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Проблем с преден мост на Фронтера

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Е, щом все още имаш предно, не е фатално. Просто не го прави повече.

                            Щото, лошото е че се товари тялата трансмисия. Не знам фронтерите как са с раздатките, но доколкото знам диференциалите им са си проблемни.

                            Във всеки случай, най-много се товари раздатката, или по-точно веригата и, ако е с верига. Тя е предвидена да поема такива натоварвания от време на време. Лошото е като ти стане навик. Тогава здава, рано или късно. Съответно се дават едни пари....
                            Няма верига, само "търкалета". За няколко години, откакто я имам и контактувам с други собственици на ОФ, стигнах до заключението, че не са проблемни дифовете, а "ездачите" и често ги наследяваме твърде "уморени" ..... Най-разпространеният мит е, че са слаби задните дифове. Е, открийте тема някой да търси заден диф, защото го е счупил.... Аз сменях заден мост още като я купих, защото някой неизвестен технически "гений" беше разменил реглажните шайби на касетата и беше забил короната в пиньона. Последствията са ясни.
                            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                            Неизвестен мъдрец

                            Коментар


                            • #29
                              До: Проблем с преден мост на Фронтера

                              Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                              Няма верига, само "търкалета". За няколко години, откакто я имам и контактувам с други собственици на ОФ, стигнах до заключението, че не са проблемни дифовете, а "ездачите" и често ги наследяваме твърде "уморени" ..... Най-разпространеният мит е, че са слаби задните дифове. Е, открийте тема някой да търси заден диф, защото го е счупил.... Аз сменях заден мост още като я купих, защото някой неизвестен технически "гений" беше разменил реглажните шайби на касетата и беше забил короната в пиньона. Последствията са ясни.
                              Митове и легенди са това, че са слаби дифовете. Просто италианците са дебили. Или слагат обикновено масло в ЛСД диф. Или изобщо не го сменят. Моя диф виеше още като я купих и така изкара 120 000 км. Смених лагерите и пак си вие. Като се счупи ще пиша на колко се е предал.
                              no signature no problems

                              Коментар


                              • #30
                                До: Проблем с преден мост на Фронтера

                                Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                                Митове и легенди са това, че са слаби дифовете. Просто италианците са дебили. Или слагат обикновено масло в ЛСД диф. Или изобщо не го сменят. Моя диф виеше още като я купих и така изкара 120 000 км. Смених лагерите и пак си вие. Като се счупи ще пиша на колко се е предал.
                                Е че той диф не вие от лагери. Най-често вие от друго.

                                Обикновеното масло ще скапе пластините на LSD-то, и ще си заприлича на обикновен. От това няма да започне да вие.

                                Колкото до "водителите", еми те са еднакви за всички джипки.

                                Нямам предки впечатления от тия джипки. Факт е че така съм чувал. Може и да не съм прав за което.


                                ...пък и в крайна сметка това са неща, подлежащи на ремонт.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X