Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Долна помпа/цилиндър/ за съединител за Фронтера 2.2 16V 1995г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Долна помпа/цилиндър/ за съединител за Фронтера 2.2 16V 1995г.

    Долния цилиндър е 37 лв , няма никакъв смисъл да се сменят уплътнения.
    Фиат Купе
    Опел Фронтера В
    Мицубиши Паджеро Пинин

    Коментар


    • #32
      От: Долна помпа/цилиндър/ за съединител за Фронтера 2.2 16V 1995г.

      Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
      Долния цилиндър е 37 лв , няма никакъв смисъл да се сменят уплътнения.
      Да ли.?!
      МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

      Коментар


      • #33
        От: Долна помпа/цилиндър/ за съединител за Фронтера 2.2 16V 1995г.

        Мда , даже съм я сменял оня ден...
        http://www.autokelly.bg/Search/ResultList

        Да бъдем точни - 25 лв с отстъпката.
        Фиат Купе
        Опел Фронтера В
        Мицубиши Паджеро Пинин

        Коментар


        • #34
          От: Долна помпа/цилиндър/ за съединител за Фронтера 2.2 16V 1995г.

          тия долни(на скоростната кутия) помпи на съединителя на ФРОНТЕРА А и В еднакви ли са?

          Коментар


          • #35
            От: Долна помпа/цилиндър/ за съединител за Фронтера 2.2 16V 1995г.

            Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
            Не се вижда , извинявам се
            http://www.autokelly.bg/Product/BP-A...40690;34351306
            Фиат Купе
            Опел Фронтера В
            Мицубиши Паджеро Пинин

            Коментар


            • #36
              От: Долна помпа/цилиндър/ за съединител за Фронтера 2.2 16V 1995г.

              Вижда се,вижда се, 242.88лв. имали са една и е изчерпана.
              МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

              Коментар


              • #37
                От: Долна помпа/цилиндър/ за съединител за Фронтера 2.2 16V 1995г.

                Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
                Не се вижда , извинявам се
                http://www.autokelly.bg/Product/BP-A...40690;34351306
                Доста прилична цена. По същият номер на Блу принт излизат помпи и при други доставчици в БГ за около 40лв. Същата помпа в ebay е доста по-солена.
                ОФА КБ X20SE + метан

                Коментар


                • #38
                  Извинявам се, че вдигам толкова стара тема, но някой виждал ли е такава долна помпа?
                  По менюъл, както и по снимки ( както тук, така и в нета ) буталото на помпата трябва да има 2 уплътнения.... но моето има само 1, както и не изглежда да е било предвидено за 2.

                  Единствените надписи по помпата са NIFIN 7/8 и цифрата 3.
                  На буталото пише ATE 3.3459-2205.9 2
                  На уплътнението - BBNA 22.2-4 53 ATE 3.3402-2204.1
                  Помпата е свалена от ОФБ, 2,2 бензин.
                  Прикачени файлове
                  Последно редактирано от _kalata_; 03-02-21, 20:52.

                  Коментар


                  • #39
                    Буталото не е от тази помпа
                    МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                    Коментар


                    • #40
                      Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнение
                      Буталото не е от тази помпа
                      Мерси, и аз така си помислих...
                      Много се надявах да мина с "комплект за ремонт на помпа за фруктиера", но сега ще трябва да търся уплътнение по размер.
                      Интересното е, че смяната на буталато е станала или в Италия, или в горубляне и след това е карала без грижи над 5 години.

                      Коментар


                      • #41
                        С уплътнения няма да стане. Сменяй комплект цилиндъра.
                        Фиат Купе
                        Опел Фронтера В
                        Мицубиши Паджеро Пинин

                        Коментар


                        • #42
                          Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
                          С уплътнения няма да стане. Сменяй комплект цилиндъра.
                          Защо да не стане? Буталото и цилиндърът изглеждат равномерно износени, не са на елипси. Буталото има малко деруги - факт... но не изглеждат да са нещо фрапантно. Цилиндърът е на огледало.
                          Нова помпа е най-лесно, че не са и скъпи.. но аз лично първо бих предпочел да пробвам да рециклирам тази.. естествено, ако цената не е колкото на половин нова.
                          Свалянето, "рециклирането ", качването и обезвъдушаването е от мен... верно - мръсно и неприятно ама не е драма. Дето се вика ей така най-малкото за челен опит си заслужава.

                          Коментар


                          • novatech
                            novatech коментира
                            Редактиране на коментар
                            А, нищо , щом имаш време за губене да правиш едно нещо два пъти , пробвай се. Аз лично мразя да правя нещо два пъти.
                            Не че аз не съм опитал да сменя уплътненията , смених ги и си поръчах нов цилиндър защото точно тогава нямаше наличен и доставката беше 3 дни. Тъкмо дойде цилиндъра и ремонтирания протече... Та от опит ти го пиша.

                        • #43
                          Първоначално публикуван от _kalata_ Преглед на мнение

                          Защо да не стане? Буталото и цилиндърът изглеждат равномерно износени, не са на елипси. Буталото има малко деруги - факт... но не изглеждат да са нещо фрапантно. Цилиндърът е на огледало.
                          Нова помпа е най-лесно, че не са и скъпи.. но аз лично първо бих предпочел да пробвам да рециклирам тази.. естествено, ако цената не е колкото на половин нова.
                          Свалянето, "рециклирането ", качването и обезвъдушаването е от мен... верно - мръсно и неприятно ама не е драма. Дето се вика ей така най-малкото за челен опит си заслужава.
                          Ми тооо... ако буталото е друго, какъв ремонтен комплект ще купиш, че да ти пасне? Иначе моята долна помпа я ремонтирах сам преди три години и още си е наред
                          ОФА КБ X20SE + метан

                          Коментар


                          • _kalata_
                            _kalata_ коментира
                            Редактиране на коментар
                            То това е основният проблем.
                            За сега намерих по размер единствено к-маншет, но слагането му беше голяма борба, че хич не е пластичен и нещо ме съмнява, че май даде фира.
                            Живот и здраве утре ще го монтирам на колата.
                            Иначе обиколих доста уж специализирани магазини за уплътнения и семеринги и... дедов. Отдавна спрях да споменавам думата "фронтера" като търся по-универсални части, ама явно и думата "спирачна течност" в контекст с уплътнение/семеринг е също толкова плашеща за продавачите.
                            Като цяло нещата вървят към нова помпа, но така или иначе колата в момента не ми трябва та и затова се заигравам с глупости .

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X