Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

    А има ли някаква особеност при смяната му?
    И за колко време се сменя приблизително?
    До сега на C20NЕ не съм сменял термостат.
    Последно редактирано от Камен Пецов; 20-01-16, 13:02. Причина: Допълване ,правопис
    Мислих,Мислих и на Края го измислих - Не Може така,Треа нещо да се Измисли

    Коментар


    • #62
      От: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

      Първоначално публикуван от Камен Пецов Преглед на мнение
      А има ли някаква особеност при смяната му?
      И за колко време се сменя приблизително?
      До сега на C20NЕ не съм сменял термостат.
      Смяната на термостата, особено на C20NE мотора, е един от най-лесните , сваляш горния маркуч преди термостата, като преди това си приготви шише с голямо гърло, за да не ти изтече част от антифриза на земята, трябва да пръснеш преди това, обилно с WD40 трите болта държащи термостата, като преди отвиване да ги почукнеш леко по главите на болтовете, че имат склонност да се скъсат при развиване, та внимавай! На оригиналния GM-ки термостат, гарнитурата му е с гумен "О" пръстен, не си спомням дали беше комплект или ако се продава отделно, трябва да го купиш! Цялата операция при мен ми отне около 20 минути.
      Последно редактирано от Еделвайс; 20-01-16, 14:47. Причина: Пояснение

      Коментар


      • #63
        От: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

        Напръскай добре от зад ,не само от пред по главите!
        C20Nе '94 KБ

        https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

        Коментар


        • #64
          От: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

          Така...
          Снощи смених термостата....
          Но за съжаление промяна няма,или има само една идея ама от тези най -малките идеи.
          Направи ми обаче впечатлителен ,че термостата като го демонтира си беше затворен.
          След смяната и половин час работа в гаража на еди колега температурата се вдигна доста над средата и само толкова.Угасих го, изпушихме по една цигара и си тръгнах-повече на загаря.
          Давайте идеи, че не се живее в този студ.
          Мислих,Мислих и на Края го измислих - Не Може така,Треа нещо да се Измисли

          Коментар


          • #65
            От: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

            Няма много варианти.Капачка или въздух.
            C20Nе '94 KБ

            https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

            Коментар


            • #66
              От: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

              В какъв смисъл капачка? след като поработи известно време си и позагря на място. си отвори големия кръг и си дръпна антифриза от казанчето. Долях още малко и всичко беше наред- горещ радиатор повтвърди маркучите към него и така нататък....Появи се нормално парно
              Но това беше само за кратко
              Да не би газаджиите да са омешали нещо работата???
              Изпарителя е вързан успоредно на парното. ама така би трябвало да работи нормално.
              Мислих,Мислих и на Края го измислих - Не Може така,Треа нещо да се Измисли

              Коментар


              • #67
                От: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

                Какъв термостат си купи?, имай предвид че има много ментета и независимо че видимо затваря, в действителност може да пропуска големия кръг по-рано, за по-сигурно, като запалиш когато е студен двигателя, нека поработи малко, като стигне преди първата чертичка както ти е на снимката, пипни маркуча който излиза от термостата, ако усетиш че е леко топъл, значи термостата не ти работи коректно и отваря рано-рано големия кръг.

                п.с. С колегата Камен сме си писали едновременно, преди да прочета по-горния му пост, системата работи под налягане и ако капачката не работи коректно, може да пропуска въздух в системата, а относно изпарителя, може да е останал въздух като си сменял термостата и да му трябва известно време докато се обезвъздуши системата, но ако и той загрява бързо и не се обледява в началото, значи би трябва да е ок...
                Последно редактирано от Еделвайс; 22-01-16, 09:29. Причина: п.с. и пояснение

                Коментар


                • #68
                  От: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

                  Термостата е някакъв френски от Еврото
                  Маркуча след него е леко топъл след 2-30 мин. работа на двигателя
                  Както писах преди малко термостата (стария)си беше затворен когато го демонтирах.Сигурен съм за това, защото като откачих маркуча , изтече около 0.8 л. антифриз, а като го свалих изтече около 3 литра- поне толкова налях след процедурата.
                  Мислих,Мислих и на Края го измислих - Не Може така,Треа нещо да се Измисли

                  Коментар


                  • #69
                    От: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

                    Ако изпарителя ти е свързан успоредно има вероятност радиаторчето на парното ти да е позапушено и антофриза да върти повече през изпарителя и по малко през радиатора, а би трябвало да е обратното. Сигурен ли си, че показанията на стрелката за темп. са ти реални? Може да е заминал датчика, или да има кофти връзка на кабелната обувка над него. Размърдай жицата с кабелната обувка над датчика, извади я и я вкарай един, два пъти. Датчика се намира в близост до термостата.
                    ОФА КБ X20SE + метан

                    Коментар


                    • #70
                      От: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

                      Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
                      Сигурен ли си, че показанията на стрелката за темп. са ти реални?
                      Напълно съм сигурен
                      Като загря на място в гаража, стрелката се качи малко над половината и се появи и парно и всичко.
                      Мислих,Мислих и на Края го измислих - Не Може така,Треа нещо да се Измисли

                      Коментар


                      • #71
                        От: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

                        Първоначално публикуван от Камен Пецов Преглед на мнение
                        В какъв смисъл капачка? след като поработи известно време си и позагря на място. си отвори големия кръг и си дръпна антифриза от казанчето. Долях още малко и всичко беше наред- горещ радиатор повтвърди маркучите към него и така нататък....Появи се нормално парно
                        Но това беше само за кратко
                        Да не би газаджиите да са омешали нещо работата???
                        Изпарителя е вързан успоредно на парното. ама така би трябвало да работи нормално.
                        Правилният вариант е: Изпарителят да е вързан последователно на парното - обикновено преди него.
                        При успоредно свързване не е сигурно водата дали минава през изпарителя, дали през парното или през двете.
                        На много малко коли (Фронтерата не е от тях) изпарителят трябва да се връзва успоредно. Там е хубаво да се сложат редукторни кранове, за да може да се контролира от къде да минава повече течност.

                        П.П. Тази есен си бях докарал въздушен балон около термостата (2.4 бензин), който не искаше да се обезвъдуши сам. Симптомите бяха точно такива - слабо парно, което се засилваше (ама не много) като дам газ. Оправи се като поседях 1 минута на един баир с вирната муцуна. Наложи се да досипя почти 2 литра вода.
                        След това парното магически се оправи. Имам и 2-3 клипа от въпросния баир.
                        Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                        Коментар


                        • #72
                          От: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

                          Това за изпарителя е както каза Алекс, а за термостат от Еврото забрави, аз една зима за проба купих 3 от тях все различни марки, 2 не затваряха но и 3-те сварени с електронен термометър си отваряха/затваряха когато си искаха. За Ц20НЕ оригинален термостат от Опел стефанов е 56 лв. заедно с гуменото уплътнение, работи около 5-6 години та си заслужава според мен.
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #73
                            От: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

                            Аз значи съм късметлия - от Еврото ,ама БЕР и втора година нямам проблем
                            C20Nе '94 KБ

                            https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

                            Коментар


                            • #74
                              От: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

                              И аз да споделя... след, като купих някакъв по-евтин заместител на оригиналния термостат от Олимпия той изкара една зима и започна да пропуска. Сега съм с Wahler на който пише Made in Germany и вече две години и нещо нямам проблеми с него. Струваше трийсетина лева от Ауто+. Веднага след термостата съм сложил и едно електронно управление на перката, което ми показва и моментната температура на това място. Градусите се вдигат с 1, 2 покрай общото загряване на коша и, чак като отвори термостатта започват да катерят нагоре Някога на стар Опел бях слагал термостат на тази марка... отиде си в Надин заедно с него
                              ОФА КБ X20SE + метан

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X