Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

    Първоначално публикуван от bmd_357
    След като зацепих перката побръмчах по асвалта 50/50 равно и наклон от около 10-12 градуса,но не съм очарован от резултата.Движейки се на 3-та предавка нагоре по наклона около 2 км. ето резултата:
    Като гледам снимките, ми прави впечатление стрелката на токовете ти. Моята е по средата и напрежението на клемите не акумулатора ми е 14.6 волта, измерено с мултицет. Твоята е доста по-нагоре - мерил ли си какво ти е напрежението при работещ двигател, защото съм чувал, че не е добре да е много високо - по-бързо се скапва акумулатора ?
    Степента на уважение е правопропорционална на калибъра на цевта и обратнопропорционална на разстоянието от нея.

    Коментар


    • #17
      До: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

      Първоначално публикуван от batDancho Преглед на мнение
      Като гледам снимките, ми прави впечатление стрелката на токовете ти. Моята е по средата и напрежението на клемите не акумулатора ми е 14.6 волта, измерено с мултицет. Твоята е доста по-нагоре - мерил ли си какво ти е напрежението при работещ двигател, защото съм чувал, че не е добре да е много високо - по-бързо се скапва акумулатора ?
      Дето не е по темата-следващия път.При разряд на акумулатора/примерно зимата/,стрелката първо е над половината-после се кротва на/около горната четвъртина.За презаряд си има обозначен сектор-волт/два отгоре не убиват нищо.
      Мерейки напрежение,замери и ампераж-нещо може да ти "помага" стрелката да е в средата на скалата,а зарядния ток да е оптимален.

      Коментар


      • #18
        До: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

        Първоначално публикуван от bmd_357
        След като зацепих перката побръмчах по асвалта 50/50 равно и наклон от около 10-12 градуса,но не съм очарован от резултата.Движейки се на 3-та предавка нагоре по наклона около 2 км. ето резултата:
        Какво те притеснява?

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
          Като си зацепил перката товариш излишно мотора и е напълно нормално да ти грее още повече! И рязът ще намалее!
          Не се ослушвай ами събери парички и смени муфата, иначе ще продължаваш да се чудиш кво става!
          Поздрави!!
          И за твое успокоение, моята стрелка също стои малко над средата и зиме и лете при нормално каране!!!
          Aбсолютно съм съгласен с колегата Ескалибур. Със зацепена перка трябва да имаш перфектен термостат и радиатор. Моя съвет е да започнеш от там. Щото аз бях като bmd_357 и след това сменях гарнитура и шлайвах глава и все пак смених радиатора та отидоха към 700 лв. Вместо да сменя само радиатор и виско.

          Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
          Дето не е по темата-следващия път.При разряд на акумулатора/примерно зимата/,стрелката първо е над половината-после се кротва на/около горната четвъртина.За презаряд си има обозначен сектор-волт/два отгоре не убиват нищо.
          Мерейки напрежение,замери и ампераж-нещо може да ти "помага" стрелката да е в средата на скалата,а зарядния ток да е оптимален.
          Точно Пламене, както винаги .
          За това скалата е толкова голяма, всичко от червеното до червеното е в норма. И при мен зимата отива много нагоре и като позареди пада в средата. Но нека не размиваме темата моля...
          Последно редактирано от maxxx; 30-04-09, 15:52. Причина: помощ на колега.https://forum.offroad-bulgaria.com/images/smilies/biggrin.gif
          no signature no problems

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
            А продължава ли още по-нагоре стрелката или повече от отва не се качва?
            Сега бръмчах в градския трафик и стрелката на температурата не подминава средата,но при скорост 80-90 км/ч. на 4 предавака в баира в продължение на 4 км. стрелката стигна до предпоследната бяла черта.Перката в момента е зацепена постоянно.Антифриза е чист,маркучите не са твърди,а радиатора е топъл не повече от педя в горната си част по цялата ширина.Сега ще сваля термостата и радиатора за профилактика и ще пиша пак.Мой приятел майстор ми потвърди същото за зацепената перка,че товари мотора.

            След задълбочен анализ се установи,че радиатора се е затлачил,тъй като топлото е на около 10-15 см в горната част.Надолу е студен като геран.Свалих го и утре ще се опитам да го прочистя,ако не стане-нов и нова вискомуфа.И се указа,че проблема е идентичен на Fanatik.Благодаря на всички!!!!
            Последно редактирано от maxxx; 30-04-09, 20:23.

            Коментар


            • #21
              До: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

              Първоначално публикуван от bmd_357 Преглед на мнение
              Сега бръмчах в градския трафик и стрелката на температурата не подминава средата,но при скорост 80-90 км/ч. на 4 предавака в баира в продължение на 4 км. стрелката стигна до предпоследната бяла черта.Перката в момента е зацепена постоянно.Антифриза е чист,маркучите не са твърди,а радиатора е топъл не повече от педя в горната си част по цялата ширина.Сега ще сваля термостата и радиатора за профилактика и ще пиша пак.Мой приятел майстор ми потвърди същото за зацепената перка,че товари мотора.

              След задълбочен анализ се установи,че радиатора се е затлачил,тъй като топлото е на около 10-15 см в горната част.Надолу е студен като геран.Свалих го и утре ще се опитам да го прочистя,ако не стане-нов и нова вискомуфа.И се указа,че проблема е идентичен на Fanatik.Благодаря на всички!!!!
              Проблема на тия стари радиатори на фронтерата, е преградата в горното казанче. Тя изгнива или по някаква друга причина пада, и течността циркулира само отгоре. Аз моя радиатор го мих чистих и точих 20 пъти и ефекта беше нулев. Някакъв мним майстор го отвори и каза че бил залепил преградата но проблема се появи след 2 дена пак. Решението е чисто нов радиатор. Преглъщаш сипваш си една ракия и на другия ден кихаш 450 лв. но пък забравяш за стрелки и тем-подобни работи за години напред.
              no signature no problems

              Коментар


              • #22
                До: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

                Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                Проблема на тия стари радиатори на фронтерата, е преградата в горното казанче. Тя изгнива или по някаква друга причина пада, и течността циркулира само отгоре. Аз моя радиатор го мих чистих и точих 20 пъти и ефекта беше нулев. Някакъв мним майстор го отвори и каза че бил залепил преградата но проблема се появи след 2 дена пак. Решението е чисто нов радиатор. Преглъщаш сипваш си една ракия и на другия ден кихаш 450 лв. но пък забравяш за стрелки и тем-подобни работи за години напред.
                За радиатора абсолютно си прав,220000 км.какво да искаш повече от него,защото както обясних вече вчера грееше само горе на около 10-15 см по ширината, а надолу студен.Тази сутрин го свалих за прочистване и когато наливах отгоре и през двата отвора отвих и пропката най-отдолу,но течност не потече.Викам си,така и така се разделям с него взех едно пакетче Турбо-флу за отпушване на канали и го разредих с 2 л. гореща вода.След около 10 мин.престой от отвора на долната пропка най-после потече кафява гнусна течност и се отприщи.Промих го с гореща вода.Свалих термостата и го хакнах в една тенджерка на котлона и като завря водата се указа, че същия отваря не повече от 2 мм./незнам нормално колко трябва да отваря/но ми се струва малко.Срещу скромната сума от 16 лв. се сдобих с нов BEHR.Между другото до 17 ч.днес чакам и вискомуфата.Та сглобих всичко обратно,налях нова течност,разблокирах перката,смених термостата и ...20 мин.работа на място стрелката не подмина средата.Радиатора сега е топъл почти навсякъде с изключение 20 кв.дцм. в долния ляв ъгъл.Сега следва тест в движение със старата вискомуфа.
                Последно редактирано от bmd_357; 01-05-09, 13:37.

                Коментар


                • #23
                  До: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

                  Бих те посъветвал да си промиеш и радиаторчето за парното, за да не се чудиш защо не ти топли зимата!
                  "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                  Неизвестен мъдрец

                  Коментар


                  • #24
                    До: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

                    Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                    Бих те посъветвал да си промиеш и радиаторчето за парното, за да не се чудиш защо не ти топли зимата!
                    Приемам съвета ти,но вече втора зима нямам проблем с парното.А проблема като,че ли аз си го навлякох с бозата.Но нали всички се учим постоянно и ако няма такива като вас ще е много трудно.А пък за майсторите не ми се говори.Поздрави!

                    Коментар


                    • #25
                      До: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

                      Със сигурност и тя е допринесла, но както се утаява в единия, така се утаява и спича и в другия радиатор. Но както си решиш, де... Като не го промиеш сега, ще го промиеш зимата, като мене....
                      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                      Неизвестен мъдрец

                      Коментар


                      • #26
                        До: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

                        Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                        Със сигурност и тя е допринесла, но както се утаява в единия, така се утаява и спича и в другия радиатор. Но както си решиш, де... Като не го промиеш сега, ще го промиеш зимата, като мене....
                        Разбира се,че ще го профилактирам и него и то веднага,така и така съм се нацапал.Мисля,че докато се мръкне ще съм готов.Само трябва да разуча свалянето на радиаторчето.

                        Коментар


                        • #27
                          До: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

                          Първоначално публикуван от bmd_357 Преглед на мнение
                          За радиатора абсолютно си прав,защото както обясних вече вчера грееше само горе на около 10-15 см по ширината, а надолу студен.Тази сутрин го свалих за прочистване и когато наливах отгоре и през двата отвора отвих и пропката най-отдолу,но течност не потече.Викам си,така и така се разделям с него взех едно пакетче Турбо-флу за отпушване на канали и го разредих с 2 л. гореща вода.След около 10 мин.престой от отвора на долната пропка най-после потече кафява гнусна течност и се отприщи.Промих го с гореща вода.Свалих термостата и го хакнах в една тенджерка на котлона и като завря водата се указа, че същия отваря не повече от 2 мм./незнам нормално колко трябва да отваря/но ми се струва малко.Срещу скромната сума от 16 лв. се сдобих с нов BEHR.Между другото до 17 ч.днес чакам и вискомуфата.Та сглобих всичко обратно,налях нова течност,разблокирах перката,смених термостата и ...20 мин.работа на място стрелката не подмина средата.Радиатора сега е топъл почти навсякъде с изключение 20 кв.дцм. в долния ляв ъгъл.Сега следва тест в движение със старата вискомуфа.
                          Че колко е голям този радиатор? 20 кв.дцм. си е 40 на 50 сантиметра.
                          Аз бих продължил с промиването.

                          Коментар


                          • #28
                            До: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

                            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                            Че колко е голям този радиатор? 20 кв.дцм. си е 40 на 50 сантиметра.
                            Аз бих продължил с промиването.
                            Правописна грешка в бързината - около 20 кв.см.

                            Коментар


                            • #29
                              До: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

                              А,с тази химия,дали не би възникнал проблем,като разяждане на ламелите?...

                              Коментар


                              • #30
                                До: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

                                Първоначално публикуван от bmd_357 Преглед на мнение
                                Разбира се,че ще го профилактирам и него и то веднага,така и така съм се нацапал.Мисля,че докато се мръкне ще съм готов.Само трябва да разуча свалянето на радиаторчето.
                                Не го сваляй засега, че е голяма разправия! Е, не е кой-знае каква, но си е бая разглобяване-цялото табло се сваля. Надуй го с маркуча през тръбичките и в двете посоки и ще видиш какъв бъркоч ще излезе.
                                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                                Неизвестен мъдрец

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X