Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

    Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
    А,с тази химия,дали не би възникнал проблем,като разяждане на ламелите?...
    STEFF, право да ти кажа както го споменах и преди това , понеже го бях отписал/радиатора/ го държах около 10 мин. с тази химия и сега ще го наглеждам дали ще протече от някъде,изхождайки от презумцията,че препаратът съдържа натриева основа и е твърде вероятно да си е проправил някъде път.Засега няма теч.Щях да профилактирам и радиаторчето на парното,както ме посъветва КУЗДОВ и съм длъжен да го сторя,но стигнах до извода,че трябва да се разкачва и таблото.Може би за късмет ми дойдоха гости и..... до там.Та ако тази нощ или за в бъдеще има някакъв теч ще го споделя задължително.

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от bmd_357 Преглед на мнение
      STEFF, право да ти кажа както го споменах и преди това , понеже го бях отписал/радиатора/ го държах около 10 мин. с тази химия и сега ще го наглеждам дали ще протече от някъде,изхождайки от презумцията,че препаратът съдържа натриева основа и е твърде вероятно да си е проправил някъде път.Засега няма теч.Щях да профилактирам и радиаторчето на парното,както ме посъветва КУЗДОВ и съм длъжен да го сторя,но стигнах до извода,че трябва да се разкачва и таблото.Може би за късмет ми дойдоха гости и..... до там.Та ако тази нощ или за в бъдеще има някакъв теч ще го споделя задължително.
      Въпросните ми съмнения не са случайни.Дълбоко се интересувам от темата и следя внимателно кой,какви "добавки" си поставя в радиаторите и кой,какви предлага за ползване.
      Предстои ми промивка на двата радиатора.Бях си наумил да ползвам "Калгон" ... но идея нямям дали ще се получи това,което желая.
      А,относно стрелката за която питаш ... не трябва да подминава средата.Понякога е възможно едно деление над средата.

      При това положение на стрелката виското е сработило и се чува идеално,а от тук нагоре не трябва да вдига градуси.
      Прикачени файлове
      Последно редактирано от maxxx; 02-05-09, 08:34.

      Коментар


      • #33
        До: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

        Да споделя и аз моя неголям опит . Вече на 3-4 леки коли със запушени радиаторчета на парно , които се свалят трудно , промиваме с кислол ( в Метро голяма туба е 4-5 лв). Първо откачам маркучите и промивам колкото може с маркуча с водата. После наливам кислол , маркучите вдигнати нагоре, престоява около 2-3-4 часа ( на една кола даже цяла нощ стоя пълно с кислол ) . После пак яка промивка и парното идва. А относно радиатора за охлаждане : баща ми имаше една жигула , която грееше по нагорнище . Като пуснехме парното охлаждаше малко. Слагахме точно 3 различни радиатора ( втора употреба ) и пак същото , явно и трите са били запушени . Промивахме с какво ли не - все тая. Накрая единия го разпоихме ( радиатора е меден , запоен с калай ) - повече от половината тръбички бяха запушени от котлен камък (явно доста е карана с вода) , прочистихме, промихме , залепихме радиатора и колата се успа - стрелката се заковаваше на средата и не мърдаше . Вече не е при нас, но още се движи колата.
        Незнам дали поста е на място , но дано да помогне на някой .
        Успех

        Коментар


        • #34
          До: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

          Първоначално публикуван от bmd_357 Преглед на мнение
          STEFF, право да ти кажа както го споменах и преди това , понеже го бях отписал/радиатора/ го държах около 10 мин. с тази химия и сега ще го наглеждам дали ще протече от някъде,изхождайки от презумцията,че препаратът съдържа натриева основа и е твърде вероятно да си е проправил някъде път.Засега няма теч.Щях да профилактирам и радиаторчето на парното,както ме посъветва КУЗДОВ и съм длъжен да го сторя,но стигнах до извода,че трябва да се разкачва и таблото.Може би за късмет ми дойдоха гости и..... до там.Та ако тази нощ или за в бъдеще има някакъв теч ще го споделя задължително.
          Виж следващия пост на Куздов. Просто го надуй през маркучите, като го закачиш към водопровода. Аз така направих и парното се появи а беше много зле. Изкара тиня отвътре. Маркучите са в дясно по посока на движението, някъде около разширителния съд. Разкачваш скобите на входящия и изходящия, завираш подходящ маркуч в единия и отвърташ кранът не макс.
          Успех.
          ОФА КБ 2.0 '95

          Коментар


          • #35
            Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение

            А,относно стрелката за която питаш ... не трябва да подминава средата.Понякога е възможно едно деление над средата.

            При това положение на стрелката виското е сработило и се чува идеално,а от тук нагоре не трябва да вдига градуси.
            Колеги, защо има такава разлика в показанията на стрелката при джипките с виско и електрически перки? В предна тема писахте, че е нормално ел. перката да развърти малко преди червения сектор?

            Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
            Колеги, защо има такава разлика в показанията на стрелката при джипките с виско и електрически перки? В предна тема писахте, че е нормално ел. перката да развърти малко преди червения сектор?
            Сам стигнах до решение, което е тук.
            Последно редактирано от maxxx; 02-05-09, 14:13.
            ОФА КБ 2.0 '95

            Коментар


            • #36
              До: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

              Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
              Въпросните ми съмнения не са случайни.Дълбоко се интересувам от темата и следя внимателно кой,какви "добавки" си поставя в радиаторите и кой,какви предлага за ползване.
              Предстои ми промивка на двата радиатора.Бях си наумил да ползвам "Калгон" ... но идея нямям дали ще се получи това,което желая.
              А,относно стрелката за която питаш ... не трябва да подминава средата.Понякога е възможно едно деление над средата.

              При това положение на стрелката виското е сработило и се чува идеално,а от тук нагоре не трябва да вдига градуси.
              Профилактирах и радиаторчето на парното по споменатия от доц.Куздов начин,но не излязаха кой знае какви мизерии,но все пак имаше.Новата вискомуфа я имам,но днес карах със старата и интересно,че стрелката не подминава средата.Само при движение на 1 и 2 в пресечен терен /без раздатка/ показва като твоята.А старата вискомуфа и студена и топла се върти на чекрък.

              Коментар


              • #37
                До: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

                Колега,а как зацепваш за проба(временно)виското?Опиши по подробно,че и аз искам да проверя как се държи със зацепено виско.
                Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                Коментар


                • #38
                  До: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

                  Първоначално публикуван от drjanton Преглед на мнение
                  Колега,а как зацепваш за проба(временно)виското?Опиши по подробно,че и аз искам да проверя как се държи със зацепено виско.
                  Отговорих на въпроса ти,но не виждам публикацията та ще се повторя.Пробих два срещуположни отвора на дълбочина 5-6 мм. в основата до гайката и им направих резба 4мм.след което навих двете болтчета.Според мен и едно е достатъчно,но все пак трябва да има някакъв баланс.Но действително товари мотора особено се чувства при по-голям наклон нагоре на 4 предавка,а и шума на мотора е друг.Сега е отново разблокирана.
                  Прикачени файлове
                  Последно редактирано от bmd_357; 04-05-09, 08:04.

                  Коментар


                  • #39
                    До: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

                    благодаря ти.Сега ми е ясно.
                    Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                    Коментар


                    • #40
                      От: До: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

                      От няколко дена и аз имам яд със стрелката на температуратА. Отначало почна да стои на нулево положение при загрял мотор, после изведнъж вдига до средата и после рязко пада. Мисле за въздух, но няма. Термостата си отваря. Взех нов дтчик и сега стрелката, която със стария, преди да се скапе стоеше около средта, сега отива до последната черта преди червеното. Там термостата отваря и стрелката пада до чертата над средната и седи там или малко над нея. Та сега дали дтчика дава високи показания, дали термостата отваря късно. Но па не изглежда да е много висока температурата. Другото което исках да питам е, тоя датчик докрай ли се навива в корпусаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150106_212910.jpg
Прегледи:1
Размер:29.5 КБ
ID:5633479, че при менповече от средата на резбата не влиза.
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150106_212625.jpg
Прегледи:1
Размер:72.5 КБ
ID:5633480

                      Коментар


                      • #41
                        От: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

                        Високо показва - защо нямам идея.Трябва да е по средата точно.Охлаждането е много преосигурено и трябва талант да прегрееш тази машина даже и с позаминало виско.Радиаторът равномерно ли се затопля или само отгоре?Ако да може преградата му да е заминала и охлаждащата течност да минава транзит.
                        BMW X6

                        Коментар


                        • #42
                          От: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

                          Дам... прав си, аз не веднъж съм писал че една пролет карах без изобщо монтирано виско 2 седмици и нищо не се случи. А за тия келяви датчици установих че 4 различни марки от различни магазини дават различно съпротивление. Най-добре или оригинален или работещ втора употреба. Но 95% проблема не е в датчика
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #43
                            От: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

                            Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                            Дам... прав си, аз не веднъж съм писал че една пролет карах без изобщо монтирано виско 2 седмици и нищо не се случи. А за тия келяви датчици установих че 4 различни марки от различни магазини дават различно съпротивление. Най-добре или оригинален или работещ втора употреба. Но 95% проблема не е в датчика
                            Абсолютно! Уж имат някакви цветове на пластмасовата изолираща част ама нъцки... всеки се бори за независимост. Така, или иначе се сменя рядко тази част по-добре е да се купи оригинален и да се забрави за случката. И при мен след смяната на този датчик (с неоригинален) стрелката показва повече... термостата отваря над средната стрелка, демек това трябва да ми е 92 градуса, а перката ми се включва между последните две бели черти, като датчика и съм го модифицирал, защото след като се наложи замяна на оригиналния маркуч за радиатора се наложиха и други промени... Поръчал съм един дигитален термометър, който мери до 200 градуса ще си правя експерименти, като дойде
                            ОФА КБ X20SE + метан

                            Коментар


                            • #44
                              От: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

                              Термометърът е хубаво нещо но по принцип човекът си остава най добрият диагностик.Просто на загряла кола сложи ръката отгоре на радиатора и после най отдолу.Трябва да пари и на двете места.Ако не пари - радиатор ремонт или нов.Ако пари - датчик и т.н.Аз моята я карах 10 години без въздухозаборник и по едно време виското беше откровено умряло - никакъв проблем и при тежка офроуд експлоатация.Изключително добро охлаждане имат тея гадини.Карай нещата едно по едно логически и ще стигнеш до поблема.
                              BMW X6

                              Коментар


                              • #45
                                От: ОФ-КБ 94 2.0i положение на стрелката за темп.

                                Термостата е нов и работи уж добре_вдига температура, отваря си и си поддържа на едно ниво, радиатора е топъл целия, гарнитура на главата и последващите манипулаций са направени првди 3_4х.км. Исках да видя дали и др колеги са попадали на датчик менте и на какъв да се има доверие. А за навиванет се чудя дали е докрай, гледам, че не изпуска

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X