"Мнение на bodo C20NE....X20SE....C14NZ. Дотук три мотора с еднакви проблеми.....други наблюдения, колеги. Къде е проблема според вас. От 10 години ме занимава това, откакто карам Опел. Колега с Вектра имаше същия проблем, мотора си работи, парното топли, но зимата показва на първата черта, или малко над нея......да не би нещо да охлажда датчика, просто разсъждавам. Лятото си е нормално."
Бих добавил Х22ХЕ, при покупката стрелката почти не вдига от 1 во деление. След смяна на термостат, същата история като цитираното от "бодо". Вдига бързо до 1/4, парно има, но нагоре не вдига.
Колега, вярвай ми, след италианския, с който си дойде, това е третия термостат, с който карам. Всичко това от коледа насам. С този загрява, но бавно - 10тина минути каране. Джамбазинът на Симетон, от който взех първите 2, се кълнеше, че термостатите са му супер! Има лесен тест, за да провериш дали термостатът ти затваря. Малко след като я запалиш, пипни маркуча след няго. Ако е горещ - търси друг термостат.
Eй ще ме скъсате. Аз написах, че не става с някависи термостати ама човек докато не се опари не вярва.
Опел има 4 магазина в София, в четирите краища на града. Термостата струва 35 лв. И работи от първия път.
Ама времето, нервите, антифриза и парите са си ваши.
Eй ще ме скъсате. Аз написах, че не става с някависи термостати ама човек докато не се опари не вярва.
Опел има 4 магазина в София, в четирите краища на града. Термостата струва 35 лв. И работи от първия път.
Ама времето, нервите, антифриза и парите са си ваши.
Разликата е в 2,0 и 2,2 мотора, този за 2,0 е евтиния. За 2,2 е комплект с тялото и е +-230 лв. В друга тема писах, че по грешка ми бяха дали за 2,0 /Behr/ - 27 лв. Присадиха го е в тялото на 2,2 с леко пилване на оста. И показанията се промениха. За разлика от повредения, който не минаваше 1во деление. Но.... не минава 1/4 деление. При нормални обстоятелства /без клима/.
Разликата е в 2,0 и 2,2 мотора, този за 2,0 е евтиния. За 2,2 е комплект с тялото и е +-230 лв.
За 2,2 бензин термостат на GM от представителя е 130-140 лева, а ментак около 60 лв. При мен също не достигаше работна температура през зимата, но като го смених с ментака имаше коренна промяна в температурата(загряваше супер). След това правих ремонт на главата, че загряваше па взех че смених и термостата с оригинален и не усетих някаква разлика в температурата. Та ако на някой му трябва термостат за 2,2 може да се разберем.
Привет колеги, днес припалих фронти на място да поработи малко че не го бях палил скоро и покрай това, забелязах че за около 10 минути маркуча който е след термостата беше вече топъл, погледнах таблото и стрелката за температурата показваше едва на първата чертичка, според вас това значи ли че термостата явно вече не затваря плътно и да си купувам нов термостат? Преди 2 години купих оригинален термостат с щампа на GM от Олимпията и не съм имал никакви ядове досега, термостата износва ли му се нещо или просто му е дошло времето за 2 години работа...?
Привет колеги, днес припалих фронти на място да поработи малко че не го бях палил скоро и покрай това, забелязах че за около 10 минути маркуча който е след термостата беше вече топъл, погледнах таблото и стрелката за температурата показваше едва на първата чертичка, според вас това значи ли че термостата явно вече не затваря плътно и да си купувам нов термостат? Преди 2 години купих оригинален термостат с щампа на GM от Олимпията и не съм имал никакви ядове досега, термостата износва ли му се нещо или просто му е дошло времето за 2 години работа...?
Този маркуч винаги се загрява защото термостата колкото и плътно да затваря все пропуска по малко. Важното е при 60-80 градуса да не е горещ края на маркуча където влиза в радиатора. или при 10-на минути работа да не е мръднала стрелката грам и да е леко по-топъл целия радиатор.
Ясно, като ми се наложи да карам фронти, ще обърна внимание дали ще си загрява нормално и ще се разбере, явно не ми е направило впечатление че се загрява толкова бързо маркуча като е след термостата
И Аз го "ям" още с термостата на ОФБ 2.2.Слагах един нов който трябваше да отваря на 92 гр но отваряше на 95гр.Перките вият радиатора студен но като няма датчик на тях, компа няма данни колко е температурата.Той взима данни само от двата датчика на корпуса на термостата.Там ако нещо "куца"всичко се скапва.Термостата е възлов компонент с него експериментите могат да излязят скъпо при тоя мотор.В новият корпус сложих само термостата от Корса някаква 25лв.Вече година работи но стрелката играе понякога което ме навежда на мисълта че не работи плавно и ме държи нащрек което не си е работа.Оригиналният заяждаше отворен и беше износил корпуса но стрелката не играеше толкова.Нов и читав вече може да се намери за 120-160лв
Коментар