Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблем със загряването на опел фронтера

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: проблем със загряването на опел фронтера

    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
    Колега помисли малко преди да пишеш . Ако термостата му е изправен , какво значение има по-големия радиатор ? Даже по-добре за охлаждането ако наистина е с по-голяма площ.
    Още повече че при Фронтера А с двигател 2.0, 2.4 бензин и 2.3, 2.5 дизел радиатора е един и същ.
    no signature no problems

    Коментар


    • #32
      До: проблем със загряването на опел фронтера

      Първоначално публикуван от bodo Преглед на мнение
      Хм...всъщност точно 700...я който е сменял как знае. И аз сменях.....сам.
      Като се замисля.....и мойта си седи на първото деление...зимата. И Кадета ми така прави. Сменял съм им гарнитури и радиатори и термостати и кво ли не.......просто Опелите са си така според мен. Не че духа много топло ама колкото-толкова.
      Всъщност Опелите по принцип са си топли мотори. Работната температура на бензинките е около 100 градуса. А това, че и кадета и фронтерата са ти студени е случайност. Или и 2-те имат проблем. 700 лв. е образно казано. Зависи какви части влагаш и какъв труд. Сигурно може и 100 лв. да излезе. Може и 1000 сигурно. Мен ми излезе 700 лв. заедно с радиатор, ел. вентилатори, дефектоскопия и т.н.
      no signature no problems

      Коментар


      • #33
        До: проблем със загряването на опел фронтера

        Това с дупката на термостата ми се струва , че е трансплантиран термостат от друг ДВГ /зависи колко е голям отвора /.Термостата не тряваше ли да има клапанче за обезвъздушаване/простете невежеството , ако греша/. Лично аз съм правил такава дупка заради проблемен термостат - не искаше да отваря . По този начин се топли по - добре и в определени граници решава проблема . Иначе ментета много и теста с топлата вода в чайника не е 100% гаранция защото в ДВГ системата е под налягане и нещата не са малко по - различни . Успех с решаването на проблема .
        MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

        Коментар


        • #34
          До: проблем със загряването на опел фронтера

          Първоначално публикуван от neshko Преглед на мнение
          ами незнам!И на първото деление ми харчи 15 газ и на средата пак толкова!
          Един колега беше писал в друга тема, че карането със студен двигател е почти толкова противопоказно, колкото и карането с прегрял. Това със сигурност е така и проблемът не е само разхода. ДВГ има оптимална температура на работа, която е смятана от конструктурите и с нея са съобразени всички компоненти.
          ОФА КБ 2.0 '95

          Коментар


          • #35
            До: проблем със загряването на опел фронтера

            Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
            Това с дупката на термостата ми се струва , че е трансплантиран термостат от друг ДВГ /зависи колко е голям отвора /.Термостата не тряваше ли да има клапанче за обезвъздушаване/простете невежеството , ако греша/. Лично аз съм правил такава дупка заради проблемен термостат - не искаше да отваря . По този начин се топли по - добре и в определени граници решава проблема . Иначе ментета много и теста с топлата вода в чайника не е 100% гаранция защото в ДВГ системата е под налягане и нещата не са малко по - различни . Успех с решаването на проблема .
            Здравейте, съжалявам, но не съм много съгласен с Вас. 100 градуса по Целзий винаги са 100 градуса било то отворена или под налягане система.
            Поздрави
            ПП
            За колегата започнал темата. Ако искаш провери кабела за датчика за температура дали има добър контакт с датчика и дали самия кабел не е удължен защото си мисля, че те са като термодвойка и са сметнати за фабрична дължина
            Последно редактирано от Boby; 27-01-09, 20:05. Причина: допълване
            ОФА 2.0 Спорт "96
            Боян 0898642831

            Коментар


            • #36
              До: проблем със загряването на опел фронтера

              Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
              Братле,уловката е за колко време стрелката се договежда да се дотътри до средата.Дотогава ECU-то променя ъгъл на запалване и т.н.,което Ако и да не си на бензин влияе и на разхода на газ,при положение че изпарителя е топъл.
              Ще си подариш поне литър надолу,ако си отстраниш проблема.
              ...и още живот на маторЯ...
              Моята сигурно си я виждал с онези кални валяци-13.8/14.1-спрямо фатката колко са ми го забучили газаджиите у мерната единица L/лв.
              Ти си знаеш,успех.
              Само да отбележа, че градското в София и градското в Русе не са една и съща бира.
              Мойта фронтера е"бе" и като е загряла, стрелката седи на около 85 градуса. Като ги достигне, за 10-15 минути градско, парното става много яко. Само дето не съм имал спомен да чуя (то май ще трябва да спра музиката първо ) или видя перката да върти?! А съм седял в задръстване тръгни-спри по час, че и отгоре и стрелката не е мръдвала към по-топло.
              Това нормална температура ли е или трябва да седи по средата (90 градуса) на работната зона?

              Поздрави!
              Държа се с другите така, както искам те да се държат с мен.

              Фронтера-Б ДБ 2000г. 2.2DTI

              Коментар


              • #37
                До: проблем със загряването на опел фронтера

                Първоначално публикуван от wsi4koznaj Преглед на мнение
                Един колега беше писал в друга тема, че карането със студен двигател е почти толкова противопоказно, колкото и карането с прегрял. Това със сигурност е така и проблемът не е само разхода. ДВГ има оптимална температура на работа, която е смятана от конструктурите и с нея са съобразени всички компоненти.
                Напредваш приятелю ! Така е. Единствената разлика е , че в случай на прегрял двигател необходимостта от интервенция е много по-бърза : Прегоряла гарнитура ,слеователно : пресечено масло или изкривена глава .Плюс още няколко "допълнителни опции".
                Когато мотора не достига работна температура , нещата са малко по-бавни , но неизбежни . Пак ще трябва да се цепи двиателя .
                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                Коментар


                • #38
                  До: проблем със загряването на опел фронтера

                  Първоначално публикуван от nemirko Преглед на мнение
                  Мойта фронтера е"бе" и като е загряла, стрелката седи на около 85 градуса. Като ги достигне, за 10-15 минути градско, парното става много яко. Само дето не съм имал спомен да чуя (то май ще трябва да спра музиката първо ) или видя перката да върти?! А съм седял в задръстване тръгни-спри по час, че и отгоре и стрелката не е мръдвала към по-топло.
                  Това нормална температура ли е или трябва да седи по средата (90 градуса) на работната зона?
                  И мойта е"бе" и се държи по абсолютно същия начин!

                  Коментар


                  • #39
                    До: проблем със загряването на опел фронтера

                    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                    Напредваш приятелю ! Така е. Единствената разлика е , че в случай на прегрял двигател необходимостта от интервенция е много по-бърза : Прегоряла гарнитура ,слеователно : пресечено масло или изкривена глава .Плюс още няколко "допълнителни опции".
                    Когато мотора не достига работна температура , нещата са малко по-бавни , но неизбежни . Пак ще трябва да се цепи двиателя .
                    Затова вземайки пред вид всички мнения до тук май ще е най-подходящо в случая е да се регулира работната площ на радиатора със жалузи. Всички волги , жукове и др. имат такива и лесно се обслужват - с едно обикновенно жило !
                    Вероятно не е трудно да се намерят на ниска цена и да се използват !

                    Коментар


                    • #40
                      До: проблем със загряването на опел фронтера

                      Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                      Затова вземайки пред вид всички мнения до тук май ще е най-подходящо в случая е да се регулира работната площ на радиатора със жалузи. Всички волги , жукове и др. имат такива и лесно се обслужват - с едно обикновенно жило !
                      Вероятно не е трудно да се намерят на ниска цена и да се използват !
                      Например от УАЗ.......

                      Коментар


                      • #41
                        До: проблем със загряването на опел фронтера

                        Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                        Затова вземайки пред вид всички мнения до тук май ще е най-подходящо в случая е да се регулира работната площ на радиатора със жалузи. Всички волги , жукове и др. имат такива и лесно се обслужват - с едно обикновенно жило !
                        Вероятно не е трудно да се намерят на ниска цена и да се използват !
                        Колега, виждам желанието ти да помогнеш но това не е правилния подход. Ако е било нужно да се сложи по-голям радиатор, произжодителя щеше да го направи. Ако е трябвало да има жалузи е щял да сложи. Не превръщайте нещо добре измислено в побългарен кютук. Търсете причината за проблема не простото му решение.
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #42
                          До: проблем със загряването на опел фронтера

                          Според мен проблем е в датчика за температурата. Не отчита правилно. По какво съдя. Мотора си е топъл. Изпарителя - загрял. Парното духа топло, доколкото е възможно при относително запушено радиаторче. А стрелката показва една четвърт ? Лятото го няма този проблем и на двете ми коли. Та........мнения ?

                          Коментар


                          • #43
                            До: проблем със загряването на опел фронтера

                            Първоначално публикуван от Boby Преглед на мнение
                            Здравейте, съжалявам, но не съм много съгласен с Вас. 100 градуса по Целзий винаги са 100 градуса било то отворена или под налягане система.
                            Поздрави
                            ПП
                            За колегата започнал темата. Ако искаш провери кабела за датчика за температура дали има добър контакт с датчика и дали самия кабел не е удължен защото си мисля, че те са като термодвойка и са сметнати за фабрична дължина
                            Никой не ангажирам със своето мнение. Изказах мнение от гледна точка на страдал .Да не издребнявам ама след , като 100 градуса са си 100 градуса какво е положението ако системата вместо под налягане работеше в условия на вакум ?Имал съм случай , когато в чайника всичко е точно но в ДВГ не се получава и гарантирам , че проблема не е в монтажа . Аде със здраве .
                            MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

                            Коментар


                            • #44
                              До: проблем със загряването на опел фронтера

                              Първоначално публикуван от nemirko Преглед на мнение
                              Само да отбележа, че градското в София и градското в Русе не са една и съща бира.
                              Мойта фронтера е"бе" и като е загряла, стрелката седи на около 85 градуса. Като ги достигне, за 10-15 минути градско, парното става много яко. Само дето не съм имал спомен да чуя (то май ще трябва да спра музиката първо ) или видя перката да върти?! А съм седял в задръстване тръгни-спри по час, че и отгоре и стрелката не е мръдвала към по-топло.
                              Това нормална температура ли е или трябва да седи по средата (90 градуса) на работната зона?

                              Поздрави!
                              Не съм визирал градско,колега-штото много се вра из сокаците,това е смесено барабар с горското/рибарското каране.Какво е софийското знам от личен опит/верно е отврат/,а ти се присети къде лятото живака най му става на термометъра-Витоша е далечко от Русе.
                              Тук често в жегите си усещам виското че е изправно,което му е и задължението...
                              ...както и в по-хладно време-двата принудителни агрегата трябва да работят почти във всички температури,за да се чувства мотора в оптимален за него режим.Термостата и перката за принудително охлаждане/без значение какво я командва/.
                              п.п.-5 градуса разлика трудно ще хванеш-малко да ти е сулфатизирала кабелната обувка/вдига съпротивлението като цяло/ и стрелката на таблото няма да е посредата.
                              Обаче на колегата е 1/4 което е не повече от 50/60 градуса.Това вече е лошо за живучеството на мотора и портмонето на чорбаджията.
                              Това са ми практическите наблюдения на 24-я ми личен автомобил/служебните когато съм си вадил хляба с това не ги слагам в сметката/,не се натрапвам някой да се съобразява с тях.
                              Всеки си е платил возилото с негови си авоари.
                              Жив и здрав!

                              Коментар


                              • #45
                                До: проблем със загряването на опел фронтера

                                Първоначално публикуван от bodo Преглед на мнение
                                Според мен проблем е в датчика за температурата. Не отчита правилно. По какво съдя. Мотора си е топъл. Изпарителя - загрял. Парното духа топло, доколкото е възможно при относително запушено радиаторче. А стрелката показва една четвърт ? Лятото го няма този проблем и на двете ми коли. Та........мнения ?
                                МерИ на съпротивление студен твоя датчик и един в магазина/гледай на магазинския цвета на пластмасата да е същия/-разлика от 5/7 Ом-а вече играе роля в точността.Иначе е 7-8 лева.
                                Другото вече го написах-на загрял мотор термометър в изравнителното.
                                Варианти бол-имам термометър,но и мултицета ми има термометър-може да вземеш от някой познат подобен уред за 5 мин.
                                Шетай!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X